-
הודעות
88 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שחריקו
-
בורגמן 400 שנת 2003,אחרי טיפול גדול(24000).צמיגים חדשים,עדיין באחריות חברה. אפשרות לתשלומים ללא ריבית.סבל ואזעקה.0544-372622
-
ועדת הכלכלה אישרה את הצעת חוק הספורט המטורי
שחריקו פרסם הודעה בנושא של The Garlic Press בתוך פורום אופנועים
נאה נאה,אני רואה שיש דובר תימנית בפורום -
ועדת הכלכלה אישרה את הצעת חוק הספורט המטורי
שחריקו פרסם הודעה בנושא של The Garlic Press בתוך פורום אופנועים
שחריקו, אמסטף שממסטף עזוב אותך משטויות. מתי עושים כבוד לאחינו היקר רצאבי הה? שנחכה עד לתימניאדה או שנפתח לו שולחן כבר בפסטיגאת הקרוב? קובנה עשר צול, חצי ק"מ ג'חנון וארבע גלון חילבה 98 אוקטן - עלי. הלחוח עליך - תתחיל לחורר כבר עכשיו. סגרנו יא מורי? יאללה ,לחוח עלי,מביא גם סחוג מירוצים. האמת אני מנסה להשיג אותו להגיד לו כל הכבוד. סוף סוף מישהוא מציל את כבודינו,אחרי הבושות של מרגול. -
ועדת הכלכלה אישרה את הצעת חוק הספורט המטורי
שחריקו פרסם הודעה בנושא של The Garlic Press בתוך פורום אופנועים
כן..יש בעיה אחת....במדינה שלנו..אור בקצה המנהרה זה בדרך כלל רכבת שדוהרת לכיוונך... או ברוח הימים..זה סביר להניח כלב אמסטף שרץ לכיוונך שבין שיניו נעוץ ילד שמחזיק פנס. רגע רגע אז מה נסגר? מותר להתחרות עם אמסטף או לא? -
פשששש. תן לו בטיפים סיני.כל הכבוד. עכשיו לך לעבוד ועזוב אותך מהמחשב,צריך להכין את האופנועים של IRT אפשר גם למצוא שמן ופילטר לראנר באביזריון או אצלי.
-
במטרו זה מקורי 120 ש"ח לפני מע"מ. דיברתי עם בייקר - תחליפי בסביבות ה50 ש"ח. כנראה שאני אבחר בתחליפי - תודה לכולם. יש חליפי זה כמו של XT350 העינין הוא שפילטר כזה הוא רב שימושי-יען בר ניקוי.אז יכול להיות שאת לא צריכה להחליף. תיבדקי את זה לפני שאת קונה ויש חליפי ועולה באיזור ה50 אבל הוא חד פעמי כמו שאר פילטרי השמן הרגילים.
-
אדון בשם סיני,הוא גולש גם בפורום הזה.שלח לו מסר הוא יעזור לך. תגיד לו שהתימני שלח אותך
-
כרובי:האלו תימני! שחר:מה חסה! כרובי:תקשיב תעלה הודעה,כבר 5 דקות אף אחד לא ענה לג'פה. שחר:מה יצא לי מזה?! כרובי:אני אגרור את ג'פה ,הפראייר,אליך לחנות לשפוך אצליך כסף. שחר: יאללה בסדר,אבל גם אתה קונה משהוא. כרובי:טובבבב נוווווו בסדר.
-
נו ולמה אתה מחכה? תארגן לנו מגרש חנייה גדול ונעשה לכם מופע סופרמוטו.יאללה לעבודה.
-
תגיד לי מי זאת הבחורה באייקון?? אנחנו צריכים נערת פיטס.
-
פחחחחחחחחחחחחחח לא רוצה לדבר איתך יותר בחיים,יא מעתיקן.ולחשוב שהעדפתי אותך על הכתב מספר אחד שלהם
-
בואנה בואנה תיזהר אתה הא ,שלא תזנק ב"טעות" אחרון במירוץ הבא. וברצינות זה לא קשור לליגה של בן אדם אחד.בכדי שמירוץ יתנהל כמו שצריך,צריך תקנון. בלי שום קשר רק אדם אחד צריך לנהל ליגה ולתת את המילה האחרונה(מניסיון)בכדי למנוע, מצבי אי הסכמה בגלל דעות שונות ואז אי אפשר לקיים מירוץ. עזוב אותך מקס תרים ליגה בעצמך,תקבע תקנון ברור כך שלא יהיו שאלות ותלונות. זה מה שאנחנו מתכוונים לעשות עכשיו לעונה הבאה. בהצלחה גבר
-
מושחתים נמאסתם. עזוב אותך מקס יאללה תבוא לרכב אצלינו
-
אלי חן סיים מקום 15 במירוץ הסופרספורט.וקיבל נקודה.
-
אחחח שהונדה יאכלו קצת את הלב.רק חבל שהוא לא עם דוקאטי,יכל היה להיות מרתק.
-
שחריקו, 1. ההיכרות עם אופנועי סופרבייק לא אומרת כלום ולא שווה כלום. 2. להזכירך, יניב רכב על אופנוע חדש לו ל-ח-ל-ו-ט-י-ן. כמה זמן רכיבה א-ת-ה צריך כדי ללמוד, להכיר, לכוון, להתאים, להתרגל ולהגיע למצב של 5 שניות מהמהירים בעולם על מסלול מירוצים? 3. ציפית לזמנים טובים יותר? קיבלת זמנים טובים יותר. 1.5 שניה מתחת למינימום הנדרש כדי להשתתף במירוץ, על אופנוע זר. שנזכיר כאן איזה זמנים עשו החבר'ה של IRT בוולנסיה, על מסלול שהם אמורים היו להכיר טוב לפחות כמו שיניב מכיר את פיליפ-איילנד, אחרי שבילו שם שלושה ימים רק שבועיים קודם לכן, וזאת על אופנועים שהם מכירים? 4. גם אני לא טוען שהיה כאן הישג גדול. אבל צריך לשים דברים בפרופורציה. 5. יניב הוכיח היום לפחות דבר אחד: שהוא למד כי התנאי הראשון להצלחה במירוצים הוא להגיע למצב שבכלל מזנקים. התנאי השני - להגיע למצב שמסיימים... 6. בוא וננסה לשמור על אובייקטיביות בסיפור הזה, או-קיי? אפילו כאשר מדובר בחברים שלנו (ולמען הסר ספק, אין לי קשר אישי עם אף אחד מהגורמים המדוברים). 7. אין כל ספק כי סטיב ברוגן רוכב טוב יותר מיניב פלג. אז מה? מה זה קשור? טל הדבר היחיד שהפריע בכל הסיפור הנ"ל זה האדרת שמו של יניב פלג.הבחור מקבל קרדיטים שלא במקום.ניסיון יש לו אבל כישרון אחר מעבר לזה לדעתי אין. לגבי היכולות של IRT אני מכיר ויודע. ועדיין טל כמו שאמרת אין כאן שום הישג,להכנס בזמנים ולסיים אחרון מבחינתי זה עדיין לא הישג ,וגם אם אלי חן ,חברי הטוב ראוי לציין, היה עושה זאת. מירוצים זה עבודה קשה,אימונים,אופנוע טוב,מכונאי טוב והמון כישרון ומזל. אני רק מקווה שלמרוץ הבא אלי יהיה כבר בכושר רכיבה(הוא קרע רצועות בקרסול). בכל מקרה ITS ONLY RACING ואני מאחל להם המון הצלחה ואולי איזו נקודה או שתיים עד סוף העונה. שחר
-
הנה אני כוס אמק ארס אבוק מצטער אין לי אותיות,מה שאני עשיתי זה לגזור משאריות בד אותיות.ואז אשלח אותך לחייט שאני עובד איתו לתפור אותן
-
1.עשו טיפול גדול לפני המירוץ. 2.ליניב היתה אפשרות לבחור שני בולמים אחוריים. 3.נו באמת אחחרי כל ההתלהבות מיניב פלג,אז תסלחו לי.מרוכב שרוכב כ7שנים באוסטרליה מכיר את פיליפ אילנד ורכב על אופנועי סופרבייק הייתי מצפה לזמנים טובים יותר.ולא להתבכיינות שהבולם היה גמור וכו וכו. סטיב ברוגן לעומתו לא רכב בפיליפ איילנד,לא רכב על אופנועי סופרבייק לפני זה (אלא על סופרסטוק)וכולה בן 24 ועשה זמנים הרבה יותר טובים. אז בבקשה מה שיעזור לIRT זה לא יניב אלא המשך הרכיבה של אלי והתמדמ באימונים ותחזוקת האופנוע על הצד הטוב ביותר.אה ולהחזיק אצבעות גם יעזור.
-
אני מסכים עם הכרוב(איזה באסה רציתי לרדת עליו אבל לא יצא ) המיתלים בKTM,לפחות אצלי מגיעים לפי משקל רוכב של כ 70 ק"ג. תבדוק בספר רכב שלך.בכל מקרה הכרוב שוקל (הרבה)יותר :mm_tongu: ועדיין המיתלים מתמודדים מצויין.
-
שחריקו...אולי בכל זאת נעשה מנוי ל-Supermoto Magazine ?
שחריקו פרסם הודעה בנושא של כRובי בתוך פורום אופנועים
נו כן כן כן כן כן כן כן כן כן יאללה תעשה כבר כרוב. סחטיין על הלוגו החדש פששששששששששששששששש. -
כי סינרג'י של "אופנוע של תלמידים משנקר/תלמה ילין"... (ציטוט משחריקו) וההוסבארג הוא תוצאה של עבודה ביתית שיצאה פשוט נפלא... סליחה אם אתה כבר מצטט, צטט נכון אני אמרתי פרויקט של בצלאל ולא שנקר(שנקר זה עיצוב אופנה ) וחוץ מזה יפה לך הלוגו החדש,אתה פשוט רוכב מדהים (אני מסמיק מהערצה)
-
שקטנועים לא ישלמו ביטוח חובה, אבל אופנועים כן...
שחריקו פרסם הודעה בנושא של s@muel בתוך פורום אופנועים
טוב אז נתיחל ממממהתחלה. במדינות נורמליות אתה לא משלם ביטוח נזקי גוף על רכב כי זה לא משנה להם ממה נפגעת. רק בארץ לפי ידיעתי קיימת הפרדה בין ליפול באמבטיה לבין תאונת דרכים. נכון המחיר הוא לטיפול רפואי לאדם אבל עדיין קטנוע זה לא אופנוע.קטנוע הוא כלי תחבורה שאמור להיות זמין יותר לכל אדם והדרך לעודד היא הוזלת ההוצאות ,קרי ביטול חובה. לדעתי זה צעד מבורך אם יקרה,ורק יחשוף ויקדם את הענף והעוסקים בו. אם זה קו המחשבה צריך לבטל את כל ביטוח החובה. כל עוד מישהו מהמשתמשים בדרכי המדינה משלם - כולם צריכים לשלם בערך את אותו דבר (עפ"י הדירוג שכבר פירטתי) אתה לא צריך לממן את הטיפולים שלי בבית לוינשטיין אחרי שחטפתי מכה בראש בעת רכיבה על קטנוע. אני בעד אבל צריך להתחיל מאיפושהוא. -
יא מושחת
