Jump to content

שחריקו

  • הודעות

    88
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שחריקו

  1. מזה בדיוק אני חושש :cry גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט. כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא.
  2. אם דנלופ צריכים לקנות את זמן המסלול של החברות האחרות.כנראה שדנלופ לא יכולה להתמודד מבחינה מקצועית מול הצמיגים של המתחרים!
  3. תודה!גם אני (תרגיש טוב כרוב) וגנגו no suit for you
  4. לא, בפירוש לא ניתן להכניס כל מה שיש לו גלגל ומעלה. אם לא יהיו תקנות מחמירות לגבי כניסה של רכב למסלול, מהר מאוד תנאי הרכיבה על המסלול יגיעו לתנאי הרכיבה של נסיעה בדרום תל-אביב אחרי גשם. שלא נדבר על פציעות של משתמשי המסלול עקב , חלקים שנפלו, או נזילות זה לא סותר שכל רכב יוכל להתחרות ולעלות על המסלול,לאחר שעבר הכנה למירוץ\יום אימון
  5. מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?). ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים. כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות). והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח. ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע]. במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו. שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים? Super Max אתה קובע עובדות אלה מניסיון אישי שלך,או מתוך אינטואיציה אישית וניפנופי ידיים כמו שאתה אומר ומדגיש כל הזמן. חברי (אלי חן וחיים זנדברג) ואני לעומת זאת "עשינו"ספורט מוטורי במו ידינו במסלול קטן ומושתן הנקרא נחשונים. ליגת 50 סמ"ק קטנה שסיפקה עבודה ומשכורות לעשרות אנשים,וזה היה ניצול אפסי של הפוטנציאל הגלום במסלול הקטן וחסר החשיבות,לפי דעתך. אז בבקשה ועם כל הכבוד לעבודת המחקר שאתה מבצע ,קצת ניסיון בשטח יעזור ולא "ניפנופי ידיים"בתיאוריות עיסקיות ותוכניות עיסקיות. כבר היום יש ספורט מוטורי בארץ,למרות כל ההגבלות ואם יבנו מסלולים בארץ אפילו כדוגמאת נחשונים הדבר יתן דחיפה לא נורמלית לספורט!!עובדות מהשטח ולא ניפנופי ידיים!! עם כל הכבוד למירוצי הקרטינג (יש), מירוצי הקטנועים/אופנועי 50 סמ"ק (ישגם יש) ומירוצי סופרמוטו (גם מזה יש מלוא החופן ואף יותר מכך), כשאני רואה ספורט מוטורי על אספלט בארץ, בדמיוני ההוזה אני רואה אופנועי ליטר, אופנועי 600, מכוניות single seater פשוטות ומכוניות כביש מוסבות. קשה לי לראות אותם מתחרים ומספקים הנאה - לרוכבים ולקהל - על מסלול קרטינג מוגדל. ברור לי שמסלול כמו נחשונים ייתן דחיפה מסוימת לספורט המוטורי (ואגב, לא זכור לי שקראתי למסלול הזה חסר חשיבות, אולי להיפך). אבל לא זה מה שיעשה את קפיצת המדרגה. קפיצת המדרגה תהיה, לדעתי האישית, רק כשיהיה מסלול עליו יוכלו להתחרות אופנועי כביש ומכוניות. ולגבי נפנופי הידיים, ביקרתי גם את עצמי, אם לא שמת לב. מותר ולעיתים אף רצוי. נסה את זה פעם. Super Max או סוף סוף השתמשת במילת הקסם"לדעתי האישית" ולא בקביעת עובדות מהמותן
  6. מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?). ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים. כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות). והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח. ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע]. במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו. שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים? Super Max אתה קובע עובדות אלה מניסיון אישי שלך,או מתוך אינטואיציה אישית וניפנופי ידיים כמו שאתה אומר ומדגיש כל הזמן. חברי (אלי חן וחיים זנדברג) ואני לעומת זאת "עשינו"ספורט מוטורי במו ידינו במסלול קטן ומושתן הנקרא נחשונים. ליגת 50 סמ"ק קטנה שסיפקה עבודה ומשכורות לעשרות אנשים,וזה היה ניצול אפסי של הפוטנציאל הגלום במסלול הקטן וחסר החשיבות,לפי דעתך. אז בבקשה ועם כל הכבוד לעבודת המחקר שאתה מבצע ,קצת ניסיון בשטח יעזור ולא "ניפנופי ידיים"בתיאוריות עיסקיות ותוכניות עיסקיות. כבר היום יש ספורט מוטורי בארץ,למרות כל ההגבלות ואם יבנו מסלולים בארץ אפילו כדוגמאת נחשונים הדבר יתן דחיפה לא נורמלית לספורט!!עובדות מהשטח ולא ניפנופי ידיים!!
  7. בוא נרד מהעינין,אפשר גם להפסיק לרכב על אופנועים כי זה יקר.לפי דעתי צריך להוציא מחוץ לחוק דו-גלגלי כי זה מסוכן
  8. כן ירבו ועם גישה כזו יתפתח ספורט מוטורי
  9. בהמשך לשיחתנו אני לא מסכים איתך,ובמיוחד לא בגישת "להפסיק לשחק בנדמה לי" אין פה כלום אין כאן ספורט מוטורי של אופנוענות כביש!ואת זה צריך לפתח ובלי מסלול אי אפשר לפתח תרבות זו. אז לא נבנה מסלול ארוך במיוחד ומפואר במיוחד ובלי פיטס וסככות ומזנון ענק.קחו לדוגמא את סרס עד לפני חצי שנה לא היה מזנון במקום ועדיין אין פיטס ,אז מה? אז אין מירוצים? יש !! לא כמו באיטליה ובספרד אבל יש מירוצים .והם עדיין מתפתחים ויוצרים תרבות מוטורית. ולצערי בגישה כזו חוטאים היבואנים.
  10. ושוב המקסיקני מתחמק לא ענית לי על השאלה הראשונה ! למה שאני בתור יזם ירים פרויקט כמו מסלול לרכיבה ?(שגם נהגי הפחיות המשופרות יהנו,לצורך הגדלת השוק) נראה לי שפרויקט כזה יתרומם רק עם השתתפות ציבורית (ממשלה\לוטו\טוטו) וגם אז יהיה קשה מאוד להחזיק מתקן כזה ברמה, ללא תמיכה. חברה חברה רגע רגע. 1 יש כבר כמה יזמים שרוצים לבנות מסלול בארץ!!!!אני מכיר אחד שמחכה רק לחוק 2 לגבי מסלול שיעמוד בחוקת הFIM לא זה לא עולה 100 מיליון דולר מצטער לאכזב אותכם,מסלול תיקני יעלה הרבה אבל הרבה פחות.אתם חושבים שחייבים מונזה או אסן לפחות שכדי להיות תיקני,טעות.רמת התיקניות קשורה למסלול בלבד ולא למיתקנים מסביב לדוגמא לגונה סקה שמעבר לאספלט הכל חול מסביב ואפילו אין פיטס בנוי. 3 אני בטוח שאחרי שיבנו מסלול לא יבאוא הרוכבים בהמוניהם,אלא יקח כמה שנים לחנך לתרבות מוטורית שלא קיימת כאן בארץ.ויזם שלא חושב כמה שנים קדימה,שילך ללחפש עבודה אחרת. 4 שכחתם גם שהמסלול לא ישמש רק אופנועים אם כל הכבוד ,לפי דעתי אופנועי ספורט, לפחות בהתחלה יקחו חלק קטן בפעילויות המסלול. 5 ולבסוף אחזור ואומר "מי שרוצה תחביב זול שישחק כדורגל"(פנגס הגאון)
  11. בירוקרטיה פקידותית של משרד ממשלתי הם לא כמו לבקש אישור מבעל הקרקע ובטח הם ישבתו ולא נוכל לרכב עד שיחתמו עם אמיר פרץ
  12. כבר עכשיו ניתן להחתים על טופס שחרור מאחריות.וגם עם טופס כזה עדיין אפשר לתבוע לפי דעתי חוק ספורט מוטורי יעלה את הספורט לרמה בירוקרטית להחריד והאור היחיד בקצה המנהרה שאני רואה,הוא שניתן יהיה לשנות אותו אח"כ,אני מקווה.
  13. שחריקו

    פג"ז לאן?

    תודה רענן - בהחלט הצלחת לשים את האצבע על רוח הדברים המתרחשים בימים אלו "מאחורי הקלעים" ושאת המסר שלהם העברנו בטור... רק הערה / הארה קטנה - הלבטים אינם לגבי "עסק כלכלי" כן או לא... זה עוד החלק הקל שהרי ממילא בפול גז קיימת הפרדה מלאה בין כותבי התכנים לבין הפרסום באתר (עליו אחראית קרבונית) - הבעיה היא עם המחויבות: כולנו במערכת רוצים לראות את פולגז גודל עוד יותר, צומח עוד יותר והופך להיות אתר מס' 1 לאופנועים ברשת הישראלית (כשמהרבה בחינות, אנחנו כבר שם) ויותר מזה - מקבע את היותו סמל לכך ש"אפשר להעביר חדשות/מבחנים וסקירות כשהן אמינות, ישירות ובלתי תלויות באף גורם". הבעיה היא, הדרך להוביל אותו לשם. זה דורש עוד יותר מחויבות ועוד יותר השקעה (זמן, כח וגם: כסף) ואנחנו עוד לא שלמים עם עצמנו עד כמה אנחנו יכולים ורוצים לדחוף את עצמנו לעשייה נוספת, מעבר לעשייה הנוכחית, כדי להגדיל את כוחו של האתר. העניין הוא, שבשבועיים האחרונים נדרשנו ללא מעט החלטות שכאלו, מבלי שתהיה לנו תשובה מוכנה. אנחנו צריכים להסגר על עצמנו בנושא... (אבל באמת שכיף לראות את הפירגון והתמיכה...זה בהחלט דוחף לכיוון השקעה נוספת... ) או עכשיו שאתה הסברת אז הבנתי למה התכוונתם(בהמשך לשיחתנו)
  14. אחלה צמיגים!! אוחזים טוב ברטוב,רכבתי איתם לפני שנה בחורף במגרש אחרי גשם והם הפתיעו אותי לטובה. ודרך אגב יש גם AVON בארץ מיובא עי אופנועית,אבל אני בטוח שאין להם את הצמיגים הנ"ל בכל מקרה לפי דעתי במזג אויר שלנו "צמיגי הגשם"יתפקדו פחות טוב מצמיגי ה"סופרספורט"
×
×
  • תוכן חדש...