בו נדמיין לרגע עולם שבו יש אופנועים בדיוק כמן כאן, אבל אין מירוצים רשמיים, במסלול.
ונניח לרגע שמישהוא היה עולה על הרעיון ומקים מרוצים.
מה הייתם רוצים לראות?
לי אישית עולות שתי תשובות לראש:
האחת- הכי מהיר שיכול היות - טובי הרוכבים, על כלים של מיליון דולר האחד, בלי שום קשר לכלים שמסטובבים על הכביש. פשוט חיות המירוצים הכי טובות שהטכנולוגיה יכולה לייצר.
אז כזה יש, פחות או יותר - MotoGP. נהדר.
והשני? הייתי מן הסתם רוצה לראות מה טובי הרוכבים יכולים לעשות עם הכלים שיש בכביש, בשינויים מינימלים. תחרות בין היצרנים מי מוכר את הכלי הכי מהיר לכביש.
גם כזה יש- מירוצתי סטוק\סופר סטוק.
אבל מה הפואנטה בסופרבייק\סופרספורט?
אופנוע שנראה כמו וחולק את השם של מה שאני יכול (אם אני ימכור את נשמתי וגופי לשטן, אולי) לקנות בסוכנויות? בשביל מה זה טוב?
הרי אין יותר מדי קשר בין האופנוע בסוכנות לסופר בייק, חוץ משם, צורה ושלדה.
משחקים בנדמה לי.
אולי מישהוא יכול להאיר את עיניי? איך קרה שמין שעטנז מוזר כזה הוא הקטגוריה השניה בחשיבותה, יש שיגידו הראשונה, בעולם מירוצי האופנועים?
p.s
לא ישנתי איזה שלושים שעות, כך שאם אני מקשקש, זה לא אשמתי.