Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המנוע הוא בפירוש בתצורת V twin ‎‏ רשום על המנוע עצמו Rover ‎16v ‎,‎ V Twin

 

היום התקנתי פילטר ברכב, אהבתי מאוד את הסאונד, אבל בפירוש אין שיפור בביצועים, אני מרגיש שמ0 עד 60 אני עף אבל מ60 עד 100 המנוע מתאצל קצת, לפני ההתקנה היה מ0 ל100 מאוזן יותר..מדדתי לפני הפילטר 9.5 ש' ל100 קמש היום הגעתי ל10.23, מוזר לי קצת אבל יכול להיות בגלל שהמנוע היה עוד "קר"

 

יש לך בסך הכל קאמשפט כפול - אין לך מנוע V ובטח שלא מנוע VVC, אתה מתבלבל קצת.

לא צריך להיות שיפור מורגש עם פילטר אוויר פתוח.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמו שנאמר, מים אדומים אם עדיפות גדולה לאלה.

קצת יקרים 90ש"ח ל-4ליטר.

בקשר לריקון המים, נתק את הצינור התחתון שמתחבר לרדיאטור.

 

239808498.jpg

 

קבל מנוע של רובר 214 1400 סמ"ק {במקרה הוא שלי:lol:}

הרכב שנת98

 

1189125616.jpg

 

לפי מה שאני רואה ההבדל היחיד בניהם הוא שאצלי רשום

twin cam 16 valve

ואצלך

16valve twin cam

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
זהו שכאן יש לי בעייה, הבעלים הקודמים מילא מים רגילים ברכב, עכשיו אני צריך לעשות ריקון רדיאטור וניקוי שלו (ישנם איזה תכשירים?) ואז למלא מים ירוקים..

 

שימוש במים רגילים? מצ"ב תמונות של משאבת המים שלי אחרי שימוש במים רגילים (אני מלאתי ירוקים, הרכב שממנו נלקח המנוע נסע על רגילים), אצלי היא הוחלפה כמובן עקב נזילה מה Weeping Hole, כפי שניתן לראות, אך עדיין שווה בדיקה.

 

1.jpg

 

2.jpg

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

המשאבת מים הזאת נראת במצב נורא, אני עד עכשיו לא נתקלתי במשאבת מים שהיא מחומר מחליד

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אני נתקלתי פעם אחת במשאבת מים במצב אפילו יותר גרוע מזה

באופל קורסה שנת 92 שהייתה לי.{שימיוש במי ברז:oops:}

זה רק מראה כמה חשובים מים איכותיים.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
כמו שנאמר, מים אדומים אם עדיפות גדולה לאלה.

קצת יקרים 90ש"ח ל-4ליטר.

בקשר לריקון המים, נתק את הצינור התחתון שמתחבר לרדיאטור.

 

 

 

קבל מנוע של רובר 214 1400 סמ"ק {במקרה הוא שלי:lol:}

הרכב שנת98

 

 

 

לפי מה שאני רואה ההבדל היחיד בניהם הוא שאצלי רשום

twin cam 16 valve

ואצלך

16valve twin cam

 

 

אחי סחתיין על התא מנוע, אני חושב לעשות גם כן שטיפת מנוע אבל לא יודע מי עושה דברים כאלו...

הבנתי שאפשר לעשות את זה אם יש לך קיטורית אבל אני מפחד להתחיל להתיז שם מים חמים בלחץ.

 

הים שיניתי את המיקום של הפילטר, שמתי אותו למטה כמעט מתחת למצבר, האוויר שם הרבה פחות חם מאשר איפה שהוא היה קודם, מדדתי 0-100 ע"י נהיגה בידני (עאלק ידני - טיפטרוניק) 8.3 שניות ל100, הוזה אני לא, אבל אני לא מאמין שהשיפור הזה בא בעיקרון מהפילטר.

 

ואיפה מצאת צבע שאפשר לרשום איתו על המנוע? אני מחפש הרבה זמן אבל אמרו לי שחייב צבע עמיד בחום וראיתי רק בצבעים שחור או כסף (שמגיעים בתור ספריי)

 

ותיקון* המנוע הוא אכן 16 VALVE TWIN CAM ולא V TWIN לא יודע למה הזיתי V TWIN..

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

לא מזיק להודות בטעויות הן קורות לפעמים :)

 

בתור בעל רובר כבר תקופה ארוכה אני יכול לזהות מקילומטרים את המנוע ברכב ואת הבעיות שלו.

 

נא לא לצטט את ההודעה שמעליך . תודה , יאשה .

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
אחי סחתיין על התא מנוע, אני חושב לעשות גם כן שטיפת מנוע אבל לא יודע מי עושה דברים כאלו...

הבנתי שאפשר לעשות את זה אם יש לך קיטורית אבל אני מפחד להתחיל להתיז שם מים חמים בלחץ.

 

מה שלא תעשה אל תעשה שטיפת מנוע.

אצלי זה בוצא אם חבילת מגבונים ושעתיים עבודה:-D

 

ובקשר לצבע זה לק:lol:, מחזיק מעמד יופי.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
מנוע קר יאיץ טוב יותר ממנוע חם, כך שאין קשר ואפילו להיפך.

אפשר לדעת מה הסיבה?

בגלל שהאוויר קר יותר בסביבת המנוע או בגלל סיבות אחרות?

פורסם

כשהמנוע קר, הוא מעשיר את התערובת יותר.

אבל זה יותר רלוונטי לרכבי טורבו מאטמוספרי .

לא שהאוויר קר לא חשוב באטמוספרי, אבל זה משפיע יותר ברכבי טורבו.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
אפשר לדעת מה הסיבה?

בגלל שהאוויר קר יותר בסביבת המנוע או בגלל סיבות אחרות?

לא קיימת סיבה כי זה כמובן לא נכון.

מנוע יאיץ טוב יותר (זמינות מומנט) כאשר המנוע חם, כלומר בטמפ' עבודה, ולא כאשר הוא קר.

פורסם

גם ברשותי יש רובר ואני ממליץ לך שתחליף מים כמה שיותר מהר אל תחכה עם זה, תקנה רק מים אדומים ולא משנה מה יגידו לך (שזה אותו דבר,עושה אותה פעולה..ובלה..בלה...בלה) תקנה גם מים איכותיים אני אישית משתמש בפרסטון האדומים

 

דרך אגב תוכל לצלם את הפילטר שלך ולהראות איך עשית את הבנייה שישב מתחת למצבר?

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...