Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מחפשים רכב מישפחתי עד 45000.

שמנו עיין וגם המליצו לנו על הניסאן אלמרה 2001 - 2003, אשמח ליראות את המחירון של הרכב ואת עזרתכם.

תודה!

פורסם

אין לפרסם מחירוני רכב על גבי הפורום, מחשש לפגיעה בזכויות יוצרים.

 

אתה יכול להשקיע כמה עשרות אגורות ולקבל את המחירון בשיחת טלפון פשוטה. כנס לאתר הרכב של YNET ותמצא שם את המחירון. לא מזמן עלה לרשת מחירון חינמי של אתר יד2 שעדיין לא ברור כמה הוא נכון ומדויק בשוק הרכב שהמחירים בו מוכתבים ע"י לוי יצחק, אבל אתה יכול לעיין גם בו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אין לפרסם מחירוני רכב על גבי הפורום, מחשש לפגיעה בזכויות יוצרים.

 

אתה יכול להשקיע כמה עשרות אגורות ולקבל את המחירון בשיחת טלפון פשוטה. כנס לאתר הרכב של YNET ותמצא שם את המחירון. לא מזמן עלה לרשת מחירון חינמי של אתר יד2 שעדיין לא ברור כמה הוא נכון ומדויק בשוק הרכב שהמחירים בו מוכתבים ע"י לוי יצחק, אבל אתה יכול לעיין גם בו.

 

מה בקשר לכמה המלצות?

פורסם

להוריי יש ניסאן אלמרה (פרפקט, 1800 סמ"ק אוטומאטית) שנקנתה חדשה ב-2001.

עד היום, חוץ מטיפולים ותקלה אחת בודדה (חיישן כלשהו שהתקלקל), האוטו לא נכנס למוסך אלא לטיפולים (אשר קוימו בזמן).

האוטו עבר למעלה מ-180,000 ק"מ ועדיין נוסע כמו חדש.

 

אין לי מושג בנוגע למחירו, אבל הוא אוטו נוח, חזק ומרווח למדי.

הוא לא מאוד נאה לטעמי, והנהיגה בו מאוד רכה, לטוב ולרע.

אבל בגדול, הם מאוד מרוצים (וגם אני, שנהגתי בו לא מעט).

פורסם
להוריי יש ניסאן אלמרה (פרפקט, 1800 סמ"ק אוטומאטית) שנקנתה חדשה ב-2001.

עד היום, חוץ מטיפולים ותקלה אחת בודדה (חיישן כלשהו שהתקלקל), האוטו לא נכנס למוסך אלא לטיפולים (אשר קוימו בזמן).

האוטו עבר למעלה מ-180,000 ק"מ ועדיין נוסע כמו חדש.

 

אין לי מושג בנוגע למחירו, אבל הוא אוטו נוח, חזק ומרווח למדי.

הוא לא מאוד נאה לטעמי, והנהיגה בו מאוד רכה, לטוב ולרע.

אבל בגדול, הם מאוד מרוצים (וגם אני, שנהגתי בו לא מעט).

 

תודה אחי על החוות דעת...

×
×
  • תוכן חדש...