Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לקראת קניה של פנסי ערפל לקורסיקה שלי, מצאתי כבר פנסים אשר ע"פ אוטו דיפו יש להם אישורים ממשרד התחבורה וכו' וכו'.

 

בקיצור, החלטתי שבכל מקרה אני אלך עליהם, ורציתי לשאול, תהליך ההרכבה שלהם מסובך? אני לא יכול לעשות זאת לבד?

הידע שלי בחשמל לוקה, ואין לי חוש טכני מפותח מדי.

בכל מקרה יש לי ברכב כפתור אשר מפעיל פנסי ערפל, כמובן שאין לי פנסים אז הוא לא מפעיל כלום.

אבל כפתור עם החוטים הכל מוכן שם, הקטע הוא האם אני חייב בעל מקצוע?

 

ונגיד שכן, מה התהליך שהוא יעשה ? חותך לי את הטמבון? כי לא נראה לי שיש לי מקום שם אשר פנסי ערפל מיועדים להכנס.

American style: Chevy corsica

Engine: V6' 3135, 160+HP

פורסם

באים יש כפתור ויש אנסטלציה חשמלית אז בדוק בחברה אפשרות של פנסים מקוריים , כיון שבפגוש שלך אמור להיות גם הכנה לפנסים אשר יתאימו במדוייק לרכב וההתקנה תהפך לשולית.

 

ערב טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

אני אבדוק שוב, כי אני כמעט בטוח שלא ראיתי "בתים" אשר פנס יוכל להכנס שם.

 

 

http://a248.e.akamai.net/7/248/1229/v134/imageonthefly.autodatadirect.com/images/?IMG=U6CHGEM1.jpg&WIDTH=425

 

ככה נראה הפרונט, אני לא מצליח לזהות מיקום של בתים לפנסי ערפל

 

61884021st0.jpg

 

אלה הפנסי ערפל?!!?!?

American style: Chevy corsica

Engine: V6' 3135, 160+HP

פורסם

סליחה שאני מיתעלק על השירשור אבל באותו נושא,אצלי בטמפרה סטישן SW 93 ,יש מפסק ויש מנורה(ציור) אבל אין פנסים (יש מחזיר אור מפלסטיק), וכשאני מדליק אורות ומדליק אורות ערפל אחורים המנורת חיוי לא דולקת ואין רעש של מימסר וכלום לא קורה.השאלה שלי אים יש הכנה, ועד לאן מגיע ה(+) ותודה לעונים. ולבעל השירשור ,ליפעמים יש סימנים של ריבועים על הטמבון ,אותם צריך לחתוך ולהרכיב שם פנסים.

פורסם
סליחה שאני מיתעלק על השירשור אבל באותו נושא,אצלי בטמפרה סטישן SW 93 ,יש מפסק ויש מנורה(ציור) אבל אין פנסים (יש מחזיר אור מפלסטיק), וכשאני מדליק אורות ומדליק אורות ערפל אחורים המנורת חיוי לא דולקת ואין רעש של מימסר וכלום לא קורה.השאלה שלי אים יש הכנה, ועד לאן מגיע ה(+) ותודה לעונים. ולבעל השירשור ,ליפעמים יש סימנים של ריבועים על הטמבון ,אותם צריך לחתוך ולהרכיב שם פנסים.

 

 

החיובי והשלילי -+ מגיע עד לתקע שאמור להתחבר לפנס הערפל.

 

שבת שלום יצחק

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

שבת שלום ותודה רבה על התשובה המהירה ,ומה עים המימסר (יש מימסר?)והמנורה(אני לא זוכר אים יש)אולי אתה מכיר את הSW ותודה שוב.

פורסם

גש לחנות/מוסך לאביזרי רכב באזור מגורייך .

בקש מהמתקין לבדוק איך אפשר להתקין , סוג הפנסים , אם יש חוטי חשמל והכנה , וקבל הצעת מחיר .

 

לכל רכב יש פנסים אחרים , יש הבאים עם הכנה , ויש אשר צריך לבנות להם את הצמה החשמלית +

ממסרים ומתג הפעלה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

על איזה ממסרים אתם מדברים בדיוק? אין שום ממסר , זה חיבור ישיר, מינוס קבוע לגוף הרכב, (+ )ישיר מהמצבר דרך המפסק לפנס.

מי שמתקין פנס ערפל אחורי ,עדיף שהמפסק יהיה עם תאורה ,ביקורת לנהג שהפנס ערפל דלוק ולא צריך להדליק כשאין ערפל, מאוד מסנור ומרגיז את הנהג שנוסע אחרייכם.

פורסם
... זה חיבור ישיר, מינוס קבוע לגוף הרכב, (+ )ישיר מהמצבר דרך המפסק לפנס.

...

 

לא , ממש לא.

 

חיבור כזה, הוא חאפרי לכל דבר ועניין.

 

כאן הוא מתחיל וכאן הוא גם מסתיים, חאפרי, לא תקין, לא תיקני.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שבת- שלום דני.

 

אולי זה נשמע חאפר, מפני ששחכתי להגיד שיש להתקין על ה(+) בית פיוז להגנה?

שאלה : אם את אותה עבודה , בדיוק ,היה עושה הבחור אצל חשמלאי מוסמך אז זה היה בסדר ותיקני?

הרבה התקנים שאני התקנתי אצלי ברכב,כולל רדיו בחיבור ישיר כמתואר פה ,עבדו שנים ,ללא כל תקלה,נהפוך הוא,רכבים חדשים עלו באש כתוצאה מקצר בצמת חוטים "תיקנית" :lol:.

אין בתגובתי זו כל יעוץ או הכוונה , כל הנאמר כאן זה ניסיוני האישי בלבד.

פורסם
על איזה ממסרים אתם מדברים בדיוק? אין שום ממסר , זה חיבור ישיר, מינוס קבוע לגוף הרכב, (+ )ישיר מהמצבר דרך המפסק לפנס.

מי שמתקין פנס ערפל אחורי ,עדיף שהמפסק יהיה עם תאורה ,ביקורת לנהג שהפנס ערפל דלוק ולא צריך להדליק כשאין ערפל, מאוד מסנור ומרגיז את הנהג שנוסע אחרייכם.

 

שבוע טוב

בקצרה כמובן שדני צודק

לא מעמיסים זרמים גבוהים על מפסקים הכל דרך ממסרים

אם אתה לא יודע פנה לבעל מקצוע

אם תנסה את הדרך שלך אתה יכול כבר מעכשיו להזמין מכבי אש

כי בקרוב תצטרך אותם

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
אני אבדוק שוב, כי אני כמעט בטוח שלא ראיתי "בתים" אשר פנס יוכל להכנס שם.

 

 

http://a248.e.akamai.net/7/248/1229/v134/imageonthefly.autodatadirect.com/images/?IMG=U6CHGEM1.jpg&WIDTH=425

 

ככה נראה הפרונט, אני לא מצליח לזהות מיקום של בתים לפנסי ערפל

 

61884021st0.jpg

 

אלה הפנסי ערפל?!!?!?

 

אם אני זוכר נכון אל המקוריים

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

מקוריים?

יש או אין? אני עדיין לא ממש קיבלתי תשובה,

יש לי גם את ה 2 מנורות האלה מתחת לראשיים. וכאשר אני משחק עם כפתור פנסי הערפל אני לא רואה שינוי בעוצמת האור,

מה שגם עמדתי מול רכב שהראה לי שיקוף של האוטו, כמו מראה, וגם אז שיחקתי עם זה ועדיין לא ראיתי שאור משתנה.

American style: Chevy corsica

Engine: V6' 3135, 160+HP

פורסם
מקוריים?

יש או אין? אני עדיין לא ממש קיבלתי תשובה,

יש לי גם את ה 2 מנורות האלה מתחת לראשיים. וכאשר אני משחק עם כפתור פנסי הערפל אני לא רואה שינוי בעוצמת האור,

מה שגם עמדתי מול רכב שהראה לי שיקוף של האוטו, כמו מראה, וגם אז שיחקתי עם זה ועדיין לא ראיתי שאור משתנה.

 

נירא לי שאתה משחק עם כפתור הערפל האחורי. בדוק ודווח.

 

שבוע טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
×
×
  • תוכן חדש...