Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב איתמר: יש סרט על מפעל למבורגיני ובאיזשהו שלב מראים את שלב אטימת הרכב בירעיות של סקנדסקין או דיינמאט לא יודע מה זה היה בדיוק.

הכי מטמטם בנושא שהם אוטמים את כל הפח הפנימי ריצפה תקרה קורות דלתות.

 

-------------

 

לגבי יצוק ריצפה בפיבר, איך שהבנתי מהבחור שהם עשו את זה אחרי שחברת מוניות יצקה אצלו 23 רכבים על מנת לבדד את הרעש. ואז כל העדר רץ אחריהם, גם מורי נהיגה.

פורסם

אני מבין מה ההגיון שעומד מאחורי בידוד הרצפה עם דיינמאט או כל חברה אחרת - במבחן התוצאה זה לא אפקטיבי ולא מורגש. שיחסכו את המשקל העודף הזה.

 

וגם אני לא מבין את הקטע עם הפיבר. נשמע הזוי ברמות מטורפות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר אל תגזים מה זה לא מורגש ?!!!

 

בטח לא יורגש אם יבודד עם שכבה אחת של כמה מלמטרים עלובים, ובטח בטח לא יורגש כאשר אין איטום לחלקים אחרים ברכב כמו קיר איש.

אבל בכל זאת זה יחסוך רעשים רבים שעולים מתחתית הרכב. תסתכל אם יזדמן לך על בידוד שעושים מרצדס לריצפה, וזה נשמע בנסיעה ואפילו גורם לכל חובב אודיו להשתוקק לשקט הזה.

פורסם
אגב איתמר: יש סרט על מפעל למבורגיני ובאיזשהו שלב מראים את שלב אטימת הרכב בירעיות של סקנדסקין או דיינמאט לא יודע מה זה היה בדיוק.

הכי מטמטם בנושא שהם אוטמים את כל הפח הפנימי ריצפה תקרה קורות דלתות.

 

-------------

 

לגבי יצוק ריצפה בפיבר, איך שהבנתי מהבחור שהם עשו את זה אחרי שחברת מוניות יצקה אצלו 23 רכבים על מנת לבדד את הרעש. ואז כל העדר רץ אחריהם, גם מורי נהיגה.

 

 

אל תשכח נאדר ידידי שבמכוניות כמו למבורגיני, בחלק גדול המכוניות שלהם - ממש מאחורי המושב האחורי - במקום תא מטען - יש מנוע... או לפחות חלק ממנו - זה מצריך כמה שיותר שכבות בידוד והמטרה העיקרית כאן היא לא בידוד מרעש כמו בידוד מחום.

 

כי רעש כזה... אתה לא יכול לבלום באמת.

 

ולגבי מה רשמתי על הפיברגלס - יש כל מיני סוגי אריגת בד, יש בד פיבר שהוא נקרא צ'ופ מאט - שזה בעצם רסיסים דחוסים לצורה של בד והוא עמיד יותר למכות למשל אבל קשה יותר לגימור.

 

יש בד פיבר שהוא פשוט ונוח לעבודה אבל הוא חסר חוזק ולא עמיד למכות.

 

יש בד ארוג - שתי וערב - בדרך כלל יש לו חוזק רק לכוון האריגה ואז צריך לקחת שני בדים כאלה ולהניח אותם אחד מעל השני בזווית של 45 מעלות אחד מהשני כדי לקבל חוזק לכל הכוונים - וזו נחשבת לשכבה אחת בעצם - מאוד בזבזני אבל יש לו יתרונות של חוזק, גמישות, גימור נוח וחלק.

 

וכמובן מספר השכבות - כמה שכבות צריך לעשות כדי שרצפה כזאת תהיה משמעותית מהבחינה הזאת, שלוש שכבות? שש שכבות? תשע שכבות (זה כבר מגיע לעובי של איזה סנטימטר...)

 

ולגבי פיבר או אפוקסי זה כבר עניינים של עלויות בעיקר, אבל עד כמה שאני יודע - אפוקסי הרבה יותר חזק, עד כמה שידוע לי - פוליאסטר לא מספיק חזק בשביל לעבוד איתו על בד פיבר קארבון וזו הסיבה בעצם שעובדים על פיבר קרבון רק עם אפוקסי.

 

כמובן הידע שלי מוגבל ולא כל מה שרשמתי בהכרח נכון אלא יותר מבוסס על הקליטה שלי לאורך זמן - אולי עופר דותן יוכל לשפוך קצת אור על הנושא וליישב את המהדורות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
איתמר אל תגזים מה זה לא מורגש ?!!!

 

בטח לא יורגש אם יבודד עם שכבה אחת של כמה מלמטרים עלובים, ובטח בטח לא יורגש כאשר אין איטום לחלקים אחרים ברכב כמו קיר איש.

אבל בכל זאת זה יחסוך רעשים רבים שעולים מתחתית הרכב. תסתכל אם יזדמן לך על בידוד שעושים מרצדס לריצפה, וזה נשמע בנסיעה ואפילו גורם לכל חובב אודיו להשתוקק לשקט הזה.

איזה בידוד הם עושים ? והאם כדאי להוסיף ? למרות שאני חייב להודות שעם המרצדס הישנה שלי , כשסוגרים את החלון לא שומעים כמעט כלום (חוץ מפעם אחת שישב לייד ברמזור טרקטור בגובה של שלוש קומות , ושמעו קצת רחש :lol:)

בברכה יהודה

פורסם

לא יודע מה השם של היריעות, אבל ראיתי את זה ברכב לאחד מקרובי משפחה שלי. זה זפת מחוספס כזה בשכבה של 0.8 ס"מ לפחות שזה די הרבה, ומתחתיו יש יריעה שחורה דקה. תאמין אם הייתי יודע מה הם עושים שם הייתי מנסה להשיג ולשים גם אצלי (כמובן אם זה במחיר זול)

×
×
  • תוכן חדש...