Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב!

הגיע הזמן להודות בטעות.

 

אי-אפשר לעבוד על עמישראל בכל זמן כל הזמן - בסוף הפלופ נכשל ובגדול.

אולי המקרה הזה ילמד את היבואנים שגם אם הישראלי בולע הרבה מרורים וגזירות ובמקום לפעול הוא מקטר וסובל בשקט - גם לו יש קו אדום.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אם תסתכל על המכירות של טויוטה יחסית לשנים קודמות תראה שאין ממש ירידה. כנראה שהם הבינו שבכל זאת יש כאן בעיה תדמיתית שלאורך זמן עשויה בפגיעה במותג, ובנוסף יש צורך מבחינתם להערך להשקה של המאזדה 3 החדשה.

פורסם
אם תסתכל על המכירות של טויוטה יחסית לשנים קודמות תראה שאין ממש ירידה.

 

אתה צודק ולא צודק באותו הזמן:

 

הכמות המוחלטת שמכרו מהקורולות נותרה דומה.

הלקוח השתנה, אם עד לפני כארבע שנים כמעט כל המכירות היו ללקוח הפרטי - היום כמעט כולן לליסינג.

מכירה לליסינג = דיסקאונט עמוק ביותר ביחס למחיר שהרכב נמכר ללקוח הפרטי.

פורסם
אם תסתכל על המכירות של טויוטה יחסית לשנים קודמות תראה שאין ממש ירידה. כנראה שהם הבינו שבכל זאת יש כאן בעיה תדמיתית שלאורך זמן עשויה בפגיעה במותג, ובנוסף יש צורך מבחינתם להערך להשקה של המאזדה 3 החדשה.

 

התכוונתי בעיקר לכשל ולפגיעה התדמיתית. כמו ש-dorki כתב, גם אם המכירות נשארו פחות או יותר אותו דבר - החלוקה בין הפרטי לליסינג השתנתה, וזה מראה על שינוי תפיסה/מחשבה ואפילו התפכחות. רוב העם לא ניסה לשכנע את עצמו שהקורולה החדשה היא מציאה, אלא להיפך: נהיה כמעט קונצנזוס שהפעם טויוטה פישלה, או שמא האשמה נעוצה ביבואן: הגרסה הזו שייכת לאירופאים. פה, בישראל, כמו בהרבה דברים בחיים - רוצים את הגרסה האמריקאית.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
...אי-אפשר לעבוד על עמישראל בכל זמן כל הזמן - בסוף הפלופ נכשל ובגדול....

.

 

אתה יודע שטויוטה לא מוכרים מכוניות רק בארץ,נכון?

 

מזדה כן מוכרים רק בארץ אז היבואן יכול לדרוש מה שבא לו.

 

טויוטה הם יצרן הרכב הגדול בעולם ואם הם חושבים שהגיר הרובוטי יותר טוב,אז הגיר הרובוטי יותר טוב(צריכת הדלק הרבה יותר טובה ממכוניות אוטומטיות רגילות אם אתה לא יודע).

אייל

פורסם
אתה יודע שטויוטה לא מוכרים מכוניות רק בארץ,נכון?

 

מזדה כן מוכרים רק בארץ אז היבואן יכול לדרוש מה שבא לו.

 

טויוטה הם יצרן הרכב הגדול בעולם ואם הם חושבים שהגיר הרובוטי יותר טוב,אז הגיר הרובוטי יותר טוב(צריכת הדלק הרבה יותר טובה ממכוניות אוטומטיות רגילות אם אתה לא יודע).

 

 

אתה באמת מאמין למה שכתבת ?

 

עקב היות טויוטה היצרן הגדול בעולם מונע ממנה לטעות ??

הגיר הרובוטי של הקורולה הוא רע, אפילו רע מאוד, היתרון היחיד שלו הוא צריכת הדלק, בכל השאר הוא נכשל במיוחד בנסיעה בפקקים שכל מעבר בין ראשון לשני מלווה בחבטה מוחשית ברכב...

נסית פעם לעשות חניה ברוורס בעליה \ ירידה ??

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

יש יצרן שמוכר מכוניות באירופה והוא לא מציע גיר רובוטי?

 

יש בנתיים שתי דרכים לקבל גיר אוטומטי ולא להפסיד את כל הביצועים של הרכב.

גיר רובוטי זול או גיר כפול יקר.

 

 

במכוניות 1.6 אוטומטיות שמוכרים בארץ גם ככה ביצועים לא תקבל.

במדינה שרוב האנשים לא משלמים על הדלק שהם מבזבזים חיסכון בדלק לא מעניין אף אחד.

 

אז גיר רובוטי לא מתאים לפה.

אייל

פורסם
אם תסתכל על המכירות של טויוטה יחסית לשנים קודמות תראה שאין ממש ירידה. כנראה שהם הבינו שבכל זאת יש כאן בעיה תדמיתית שלאורך זמן עשויה בפגיעה במותג, ובנוסף יש צורך מבחינתם להערך להשקה של המאזדה 3 החדשה.

 

אני מאמין שהבעיה איתה אמור להתמודד היבואן בארץ, היא באמת ה3 החדשה..במשך חודשים רבים היו מפורסמות למכירה עשרות קורולות 2008 שגמעו מעט מאוד ק"מ..

 

אם היבואן לא יאתר את אותם רוכשים ויפצה אותם בהחלפה לדגם בעל התיבה הקונבנציונלית, אני מאמין שאכן הפגיעה תהיה גדולה יותר.

 

אין ספק שה3 החדשה הולכת לתת בראש חזק מאוד.

פורסם
אתה יודע שטויוטה לא מוכרים מכוניות רק בארץ,נכון?

 

מזדה כן מוכרים רק בארץ אז היבואן יכול לדרוש מה שבא לו.

 

 

:shock:

והמפעל של מזדה נמצא בעפולה (ליד מפעל אמקור שמייצרים מקררים גם בטורקיה)

 

 

לידעתך, מאזדה 3 נמצאת במקום הרביעי בדירוג מכוניות קטנות בארצות הברית.

טויוטה קורולה (עם גיר אוטומטי, לא רובוטי) במקום 16.

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/rankings/Affordable-Small-Cars/

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אתה יודע שטויוטה לא מוכרים מכוניות רק בארץ,נכון?

 

מזדה כן מוכרים רק בארץ אז היבואן יכול לדרוש מה שבא לו.

 

טויוטה הם יצרן הרכב הגדול בעולם ואם הם חושבים שהגיר הרובוטי יותר טוב,אז הגיר הרובוטי יותר טוב(צריכת הדלק הרבה יותר טובה ממכוניות אוטומטיות רגילות אם אתה לא יודע).

 

ואללה?טויוטה מוכרים רכבים גם בכל העולם?

נו באמת, אם לא הבנת - אז כתבתי את דבריי בראיית מאקרו ולא מיקרו. בארץ הגיר הרובוטי נכשל ובגדול.

פה (לצערי) לא מעניין אנשים אם הגיר הזה צורך יותר או פחות (וכן, ידעתי את זה), אם הוא יותר מהנה/מעניין לנהיגה או לא.

אני ואתה יודעים את יתרונותיו/חסרונותיו, אבל את רוב האנשים בארץ מעניין רק לשלב ל-D ושהאוטו ייסע בלי דרמות מנק' A ל-B.

No alarms and no surprises, please.

בגלל זה, כמו שכתבתי: הגיר הזה מתאים לאירופה, ולא לכאן. שים לב למה שכתוב בכתבה:

גם שאר היבואנים שמשווקים כאן מכוניות עם הגיר רובוטי לא הצליחו למכור הרבה ממנו בארץ, וזה בלשון המעטה.

 

אם טויוטה היו חושבים שהגיר הזה מתאים לכל העולם, למה הוא לא שווק בארה"ב?

כנראה שהעדפתו של הישראלי דומה לזה של האמריקאי, ואם היבואן היה משכנע את טויוטה העולמית בכך לפני ששווקה הקורולה החדשה בארץ - אז לא היינו מנהלים את הדיון הזה עכשיו.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
...במשך חודשים רבים היו מפורסמות למכירה עשרות קורולות 2008 שגמעו מעט מאוד ק"מ..

 

אם היבואן לא יאתר את אותם רוכשים ויפצה אותם בהחלפה לדגם בעל התיבה הקונבנציונלית, אני מאמין שאכן הפגיעה תהיה גדולה יותר.

 

 

יפצה על מה ולמה?

פורסם

הוא לא יפצה ולא בטיח.

לא סתם הכריחו את כל מי שהחליט לרכוש את הקורולה חדשה לעשות נסיעת מבחן ולחתום על כך.

כדי שלא יהיו שום תביעות/תלונות ומענות בעתיד.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הגיע הזמן באמת. אני מכיר שלושה אנשים עם הגיר כזה. אחד[אחת יותר נכון] עם יאריס, ושניים עם קורולה. הם סובלים. אולי בשקט כי חוסכים קצת דלק, אבל סובלים.

 

אפשר להתרגל לזה, אבל זה פשוט מרגיז.

פורסם
אם תסתכל על המכירות של טויוטה יחסית לשנים קודמות תראה שאין ממש ירידה.

כי הנתוני מכירות שאתה רואה מייצגים את כל המותג "טויוטה" ואפילו את כל היבואן "יוניון מוטורס".

טויוטה מוכרים גם מכוניות אחרות, כמו לנד-קרוזר ו-RAV4 (שבשנתיים-שלוש האחרונות משלוחים שלמים היו מכורים חודשיים-שלושה לפני שהאוניה הגיעה לארץ).

טויוטה מוכרים גם קאמרי (שבשנה+- האחרונה אני רואה יותר ויותר בליסינג), פריוס שנמכרת בכמויות יפות ואפילו טנדר (עדיין נקרא HILUX?).

 

יוניון מוטורס התחילו לפני ~שנתיים לשווק בארץ את לקסוס, שלבדה הקפיצה את כמות המסירות של יוניון בכמה מאות רכבים בשנה.

 

טויוטה הם יצרן הרכב הגדול בעולם ואם הם חושבים שהגיר הרובוטי יותר טוב,אז הגיר הרובוטי יותר טוב.

 

בבקשה תגיד לי שאתה לא קובע שבגלל שטויוטה הם היצרן הכי גדול בעולם - אז הם יודעים מה הכי טוב.

להזכירך, עד לפני ~שנה ג'נרל מוטורס היה היצרן הכי גדול בעולם, והם האמינו שמנועי ~6 ליטר עם תיבה אוטומטית עתיקה בעלת 4 הילוכים - זה הכי טוב.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...