Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקחתי לבדיקה אימפרזה GT זקוק לייעוץ אחרון לפניי קניה


GT-TURBO
שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה רבה לכולם על התגובות. קניתי את הרכב ואני מאוד מאושר חוויה של אוטו באמת כיף. רק עם ההילוכים קצת קשה לי לפעמים אבל אני צריך להתרגל באמת שווה כל שקל. אם יש לכם טיפים לשמירה על הרכב אני אשמח מאוד.

תתחדש !!!

לא מוצאים הרבה GT כאלה ועוד במחיר כזה..

 

עכשיו תעשה יישור קו לרכב :)

 

תתחדש וסע בזהירות עד שתלמד את האוטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה רבה לכולכם. אבל כבר יש בעיה מוזרה שאני לא יודע למה זה קורה. אז ככה השעון חום היה הכול פיקס על חצי פתאום במכה אחת עלה לאדום בשניה למעלה פחדתי שהאוטו מתחמם אני רואה הכול בסדר פותח סוויץ המחוג על חצי. ושוב קרה לי משהו קפץ למעלה ובאותו שניה ירד חזרה לחצי. מישהו יודע למה מה קרה? מה זה יכול להיות לא הגינוי שבמכה אחת הרכב מתחמם בשניה? יש מים הונטה עובדת הכול פיקס. מישהו יודע מה זה יכול להיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולכם. אבל כבר יש בעיה מוזרה שאני לא יודע למה זה קורה. אז ככה השעון חום היה הכול פיקס על חצי פתאום במכה אחת עלה לאדום בשניה למעלה פחדתי שהאוטו מתחמם אני רואה הכול בסדר פותח סוויץ המחוג על חצי. ושוב קרה לי משהו קפץ למעלה ובאותו שניה ירד חזרה לחצי. מישהו יודע למה מה קרה? מה זה יכול להיות לא הגינוי שבמכה אחת הרכב מתחמם בשניה? יש מים הונטה עובדת הכול פיקס. מישהו יודע מה זה יכול להיות?

יכול להיות קצר בלוח שעונים...

לחבר שלי ב A3 היה ככה...השעונים של הדלק והחום פתאום היו יורדים לו למטה ואחרי דקה עולים חזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות בעיה בחיישן חום מנוע.

 

בעיה נפוצה בגרמניות....לא יוד עאיך זה בסוברו.

 

אבל בשביל להיות שקט לך למוסך,אתה לא רוצה להתחיל את החוויה שלך עם האוטו עם ראשי מנוע נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לדעת עוד משהו יש לאוטו משאבה מחוזקת וברז גדישה סגרתי את הברז עד הסוף ולפעמים בהילוכים הגבוהים השעון גדישה(של חברת TIMEX) מראה לי כמעט 1.5 באר אני מפחד שילך מנוע בגדישה כזאת ואני רוצה את הגדישה הסטנדרטית יש אפשרות להוריד איך שהוא גדישה? ואיך אני יודע שזה פיק 1.5 ונופל כי בהילוך חמישי אני לוחץ עד הסוף המחוג מגיע ל1.5 באר ולא יורד ממנו. מישהו יודע מה אפשר לעשות? ואיך אפשר לדעת שהוא מזייף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי כדאי לך להתיעץ עם בעל הרכב הקודם, או עם מי שעשה את העבודה הזאת, כדי לדעת מה נעשה, איך נעשה

ומה צריך לעשות כדי להחזיר למקור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היכן אתה רואה שיש לרכב וו גרירה מורכב חיצוני, והוא עסק בגרירות שגרמו לבלאי?!

לרכב באשר הוא ישנם ווי גרירה קד' ואח' מובנים או מתברגים מקוריים מהייצרן, אלו הם נקודות אחיזה לצרכי משיכה ע"י כננת.

זהו וו הגרירה אשר מוזכר בדו"ח הבדיקה. ככל הנראה בעל הרכב נכנס במדרכה גבוהה או איזה אבן נגף אחר בעת נסיון תמרון כלשהו של חניה. כתוצאה מפגיעה זו התעקם וו הגרירה ועימו קצה השלדה.

אז די למסקנות מוטעות.

כל הודעתך עוסקת בכן ולא.

כן דפקט, לא נורא.

כן בלאי, לא משמעותי.

מניסוחים כאלו לא ניתן להחליט לחיוב או לשלילה, אתה יותר גרוע מהכיסתו"ח של בוחן רכב.

 

סגנון דיבור שלי ככה בגלל שאני לא רוצה להגיד לבן אדם שלא יקנה או כן יקנה את הרכב וסתם להשפיע עליו בצורה כלשהי. בגלל זה יוצא הבנה מוטעית ואני מסכים. פשוט אני אישית לא היתי הולך על האוטו הזה אפילו שקצה שילדה שלו נגוע ובאמת אף אחד לא יכול להגיד לך שזה 100% הסיבה בגלל חניה שגויה. ויד 5 כן אומר משהו אולי לא בדגם ספיציפי הזה אבל יד 5 זה המון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שעונים כדוגמת DEFI ו STRI שברגע שאתה פותח סוויץ והם מקבלים מתח המחוג אוטומטית עושה סיבוב שלם על מנת לכייל את השעון.

בכל מקרה אני ממליץ לך לפנות לבעל מקצוע מומחה באימפרזות ע"מ לאבחן את מצב הרכב.

 

תתחדש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי אין כמעט הבדל בכלל בין 95 ול98 ושום נזק לא יכול להגרם מתדלוק של 95.

יד 5 צריכה להדליק נורא אדומה אצלך, למה החליפו כלכך הרבה פעמים בעלות אולי זה מצביע על דפקט כלשהו? יכול להיות גם לא כי זה אוטו ספורט לציעירים שבדרך כלל עוברים ידיים מהר.

מכת קצה השילדה זה לא ממש משנה אבל העובדה שהאוטו גרר דברים מצביע על בלאי יתר אבל זה גם לא משמעותי. בכל זאת הזעות שמן אין מה לדאוג זה שטויות וגם אוטו בן 10 שנים כמעט. טיפול קטן והכל מסודר. לדעתי בסהכ האוטו בסדר רק תחשוב שוב ותשקול הכל

מילא זה שאתה לא מודע לכך, שיד 5 לרכב ספורט משנת 99 זה נורמלי לחלוטין.

אבל להגיד ששום נזק לא יכול להיגרם מתדלוק של 95 ,כשהרכב הזה תוכנן ליסוע עם 98.

זה שילכו לו לאיבוד כמה סוסים (מחשב ניהול המנוע יאחר את ההצתה) מילא, אבל מי יממן לו מנוע אחרי שהוא ימשיך לגדוש 1.5 באר ותלך לו בוכנה מס' 2, אתה?

פחות קריטי במקרה הזה האוקטן, אלא העובדה שה95 בארץ ברמה ירודה מאוד והסיכוי שיתדלקו לך דלק מהול גבוה יותר.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סגנון דיבור שלי ככה בגלל שאני לא רוצה להגיד לבן אדם שלא יקנה או כן יקנה את הרכב וסתם להשפיע עליו בצורה כלשהי. בגלל זה יוצא הבנה מוטעית ואני מסכים. פשוט אני אישית לא היתי הולך על האוטו הזה אפילו שקצה שילדה שלו נגוע ובאמת אף אחד לא יכול להגיד לך שזה 100% הסיבה בגלל חניה שגויה. ויד 5 כן אומר משהו אולי לא בדגם ספיציפי הזה אבל יד 5 זה המון.

אם תמצא לי GT מושלמת למכירה אני נותן לך את אותו מחיר שאני ישלם על ה GT שתמצא לי, קשה מאוד אבל מאוד למצוא GT כאלה!!!

ואם ראית כזו לרוב לא רוצים למכור אותם..

שוב יד חמישית זה לא הרבה לאמא שלי יש אוטו שנת 2002 שהוא יד שלישית...

לאוטו שהוא 10 שנים על הכביש זה לא הרבה בכלל.

אם הוא היה בודק VR6 הוא היה מוצא את עצמו עם היסטוריה של 7 אנשים מינימום על הרכב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילא זה שאתה לא מודע לכך, שיד 5 לרכב ספורט משנת 99 זה נורמלי לחלוטין.

אבל להגיד ששום נזק לא יכול להיגרם מתדלוק של 95 ,כשהרכב הזה תוכנן ליסוע עם 98.

זה שילכו לו לאיבוד כמה סוסים (מחשב ניהול המנוע יאחר את ההצתה) מילא, אבל מי יממן לו מנוע אחרי שהוא ימשיך לגדוש 1.5 באר ותלך לו בוכנה מס' 2, אתה?

פחות קריטי במקרה הזה האוקטן, אלא העובדה שה95 בארץ ברמה ירודה מאוד והסיכוי שיתדלקו לך דלק מהול גבוה יותר.

 

נכון שום נזק לא אמור להגרם כי ההבדל בין 95 ל98 הוא מינורי ביותר. ושהלכו לו כמה סוסים חחח? זה רכב בן 10 שנים בקושי נשאר שם 80% מכוח סוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום סגרתי את הברז גדישה עד הסוף, בדקתי שהוויסגייט לא מתוח. מושך שני שלישי גדישה 1 1.1 פיק גג אני שם רביעי פיק 1.4 נופל ל1.2 משהו כזה אני שם חמישי דופק דוושה מגיע לבאר וחצי ונשאר שם נופל טיפה ל1.4 מה יכול להיות שהגדישה כזאת גבוהה? יש רק משאבה מחוזקת של בוש מה עוד יכול להיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן שחסרה לך דיזה בצינורית מהטורבו לוויסט גייט.

ולפני שאתה מחפש אותה כדאי שתמצא קודם מוסך שמבין ברכבים האלו.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...