Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן שיפוץ- שני פיאג'ו SI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הRGV היה כלי מסוכן יצא לרכוב על אחד כזה . מצריך נסיון ברכיבה על כלים גדולים יותר.

הצליל שהיה לו מזכיר זמזוז דבורה

עד כמה שידוע לי לא שרדו כלים בארץ כולם נפגשו בעצים שצצו משום מקום

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל דו"ג הוא מסוכן אם לא יודעים מה לעשות איתו!

 

ה-RGV הצריך נסיון רכיבה בגלל המנוע ה"קטן" בכדי להפיק מקסימום ממנו צריך לשמור על

סלה"ד בשמים, והכלי לא היה סלחן בשום מובן לא בנושא הטיפולים ולא בנושא רכיבה.

המנועים ניגמרו בקצב והרוכבים המופתעים מצאו עצמם בצד הכואב של האספלט.

 

אבל הכלי הוא כלי מקצועי שבידיים נכונות היה....גרזן מושחז היטב!

כמו ה-R750 מבציר 86

גם האח הקטן שווה שימור! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

 

אפרופו ה-RGV

 

 

 

מפליא איך הנושא עולה מחדש שוב ושוב. ב-90% ע"י אותם אנשים.( מי קורא לג. מעיסוקו באקזוטיקה הבאה ?)

זה כמעט כמו גנב שחוזר תמיד למקום הפשע , אל אותו אופנוע מדהים בעל יכולות אסורות ומסוכנות.

 

כאן זה נידון לפני שנתיים כשהנושא התחיל ב-"יש סוזוקי XN85 טורבו בארץ?"

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1402827&postcount=1

 

כאן זה נידון לפני שנה כשהנושא התחיל ב-"שאלה לגבי RV (אר.וי) "

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1776634&postcount=1

 

להזכירכם השירשור הנוכחי התחיל ב-"בעניין: יומן שיפוץ- שני פיאג'ו SI"

 

מוגש כחומר למחשבה ע"י אחד שמעולם לא רכב על RGV אבל העתיד עוד לפנינו...

עכשיו כשהקסדה תילחץ לי אל המצח זה כבר לא יפריע לשיער.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

משתי סיבות:

בחו"ל קטגורית המרוצים הרשמיים (מרוצי יצרנים) מתחלקים (באופן גס) ל- עד 250 500 מעל 500.

 

מעט מאד מכלי הרכב הנ"ל שמוגדרים כלים למרוצים מצאו דרכם מהמסלול בשינויים קלים לכביש, בודדים

מהם הגיעו לארץ. וכאן בארץ המאותגרת אקזוטיקה אמיתית נחשבו למשהו אחר...

 

והסיבה השניה היא: אם אין מה שאוהבים אז אוהבים מה שיש...

הכי טוב לאסוף בימוטה, CBX בשילדת מרטין, אולי איזה NSR חמוד, אבל אין....

 

אז ה-RGV החמממממממממממוד זה מה יש....:cry:-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
משתי סיבות:

בחו"ל קטגורית המרוצים הרשמיים (מרוצי יצרנים) מתחלקים (באופן גס) ל- עד 250 500 מעל 500.

 

מעט מאד מכלי הרכב הנ"ל שמוגדרים כלים למרוצים מצאו דרכם מהמסלול בשינויים קלים לכביש, בודדים

מהם הגיעו לארץ. וכאן בארץ המאותגרת אקזוטיקה אמיתית נחשבו למשהו אחר...

 

והסיבה השניה היא: אם אין מה שאוהבים אז אוהבים מה שיש...

הכי טוב לאסוף בימוטה, CBX בשילדת מרטין, אולי איזה NSR חמוד, אבל אין....

 

אז ה-RGV החמממממממממממוד זה מה יש....:cry:-רן

 

גם RGV כבר אין וגם R מהשנים 86/7 שרובם כבר לא איתנו השם יקום דמם.... :cry:

ואם כבר נמצא כלים כאלו פה בארץ, רוב הסיכויים שהבעלים יבקשו סכומים גבוהים (בדרך כלל על ערימת גרוטאות).

השירשור הזה נפתח ל SI, שעדיין אפשרי למצוא כלים כאלה עם ניירת תמורת כמה מאות שקלים, הם קלים מאוד לשיפוץ

ויש חלקים זולים וזמינים.

עם ה SI אולי אי אפשר להשחיז אגזוזים בערד, אבל זה עדיין כלי שאפשר להנות מהשיפוץ ואפילו מהנסיעה וכל זה בלי להישאר עם חורים בכיסים :lol:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אכן, אני יצאתי חוצץ כנגד הכוונה ל"שפר" את המנוע הזערורי של הפיאג'ו, ולא נגד הכלי,

הכוונה היתה למי שמחפש ריגושים ללכת לכיוון המגרש של הגדולים... זה הכל! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אכן, אני יצאתי חוצץ כנגד הכוונה ל"שפר" את המנוע הזערורי של הפיאג'ו, ולא נגד הכלי,

הכוונה היתה למי שמחפש ריגושים ללכת לכיוון המגרש של הגדולים... זה הכל! - רן

 

רן, אוהבים אותך :wink:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
יש קיט שכולל בוכנה צלינדר וראש שמגדיל את הנפח ל 65 סמ"ק ואגזוז

 

אסף!!

אתה יכול לבנות עלי בכייף

אסף..בכמה אחוזים הם מעלים את כוח המנוע בכלים הללו

? מעניין וכיצד? החלפת קרבורטור? הגדלת בוכנה? אגזוז לחץ?

אינני מבין גדול בשיפורים אבל יהיה מענין לשמוע.

GUY

 

לפיאג'ו סי יש שיפורים מ-א' ועד ת' בחו"ל.

ובארץ גם ניתן להסיג שיפורים בישבילו במוטו ספידי.

היה לי כזה צעצוע, ממש תענוג של דבר.

רק להשפריץ לו קצת דלק והוא רק יסע, לא משנה איפה תינסע איתו וכמה- רק יסע יסע יסע.

 

התמונות הם מהארץ?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אח "חדש" וחבוט (יוצא קיבוץ), הגיע ל SI שלי.

אותו מודל ובאותו הצבע.

רק שב"חדש" יש קיק סטארט ולא פדאלים.

0518091557.jpg

1113091220.jpg

1113091219.jpg

1113091221.jpg

1113091218.jpg

1113091221a.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

תתחדש עם בן המשפחה החדש - כן ירבו.

בדרכך העיקבית - בסופו של יום תשיג את בועז דגן בכמות הכלים שיהיו ברשותך כאספן - בהצלחה.

מצא משה

פורסם
תתחדש עם בן המשפחה החדש - כן ירבו.

בדרכך העיקבית - בסופו של יום תשיג את בועז דגן בכמות הכלים שיהיו ברשותך כאספן - בהצלחה.

 

 

מי סופר בכלל ... :lol:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

לפי מה שהבנתי הקיק פועל דרך הפדל נכון?

אתה יודע מה הפרוצדורה של זה ואיך זה פועל בשונה מהSI מהרגיל?

ביאזה צד "הקיק"?

 

אגב, עקבתי בעבר על כמה מהפרויקטים שלך, ורציתי לדעת אם מותר לישאול אם יש חדש בנוגע לTS?

 

תחדש!

פורסם
לפי מה שהבנתי הקיק פועל דרך הפדל נכון?

אתה יודע מה הפרוצדורה של זה ואיך זה פועל בשונה מהSI מהרגיל?

ביאזה צד "הקיק"?

 

אגב, עקבתי בעבר על כמה מהפרויקטים שלך, ורציתי לדעת אם מותר לישאול אם יש חדש בנוגע לTS?

 

תחדש!

 

ה TS כמעט מוכנה.

חסרה לה ידית גז וכמה שנים לאספנות והכלי נוסע :lol:

לגבי הקיק, הוא למעשה כמו הפדלים מורכב על ציר לרוחב הפיאג'ו ובולט משני הצדדים.

כאשר אתה מזיז אותו אחורה הוא הופך לקיק ואחרי שהנעת מזיז אותו קדימה והוא הופך לרגליות.

ההסבר קצת מסובך אבל העיקרון מאוד פשוט.

0506091611.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

מאי 1985 אני מגיע לאבניר לקחת סי 50 דנדש שלי

מה זה..אני אומר איפה הדוושות?

שמע..הגיע משלוחה חדש מאיטליה פעם ראשונה בארץ אין דוושות וזה משלוחה ראשון עם קיק סטארט

ללא תוספת מחיר

לקחתי את הכלי וכמו חמור מכרתי אותו לאחר 12 שנה במצב כמעט חדש

כמעט ללא שריטות אפילו אבל נסעתי עליו המון בכל מצב ובכל עונה

אני דופק את הראש בקיר כשאני חושב על זה כרגע ....:cry::oops:

לאחר 10 שנים עם 3 ילדים ומשכנתא קניתי סי 50 משומש במצב ממש טוב - מציאה בזמנו!

.נסעתי עליו 3 שנים רצוף עד שקיבלתי רכב חברה כיום:| אני כל יום 100 קמ" על הכביש.

הרשיון בהקפאה והכלי מתחת לבית קשור כשמדי פעם אני מעביר אליו סמרטוט

 

יגיע יומו ויסע כמו גדול:lol:

GUY


×
×
  • תוכן חדש...