Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות לקנות , שנת 2004, יד 1, 56,000 ק"מ,42,000 ש"ח . הרכב נבדק והכל בסדר. ההתלבטות היא : שמעתי שחלקי השברולט מאוד יקרים ואני סטודנטית לא עשירה במיוחד :) . האם כדאי לעזוב את רעיון השברולט וללכת לכיוון טויוטה יאריס? ( אני מחפשת רכב קטן , לא יותר מממנוע 1400)

פורסם

טויוטה יאריס טובה משמעותית מכל בחינה בהשוואה לאוואו. אם יש לך את האפשרות לקנות יאריס, ממשי אותה בלי לחשוב פעמיים. אוואו זה רכב שמקבלים מהעבודה, לא אחד שקונים מכסף פרטי!

פורסם
יש לי אפשרות לקנות , שנת 2004, יד 1, 56,000 ק"מ,42,000 ש"ח . הרכב נבדק והכל בסדר. ההתלבטות היא : שמעתי שחלקי השברולט מאוד יקרים ואני סטודנטית לא עשירה במיוחד :) . האם כדאי לעזוב את רעיון השברולט וללכת לכיוון טויוטה יאריס? ( אני מחפשת רכב קטן , לא יותר מממנוע 1400)

 

אם "שמעת" שהחלקים מאוד יקרים וזה מה שמטריד אותך, אז מצבך קשה. לידיעה - מומלץ מ-א-ו-ד שלא להקשיב ל"שמועות" מהדודה, השכן או כל אחד אחר. אפילו בלי לבדוק אין לי ספק שהחלקים לא יותר יקרים באופן משמעותי מכל סופר-מיני אחרת מהשנתון הזה, אבל זוהי בהחלט לא סיבה לקנות (או לא לקנות, לצורך העניין) את האוטו.

 

סיבות אחרות שלא לקנות שברולט אוואו תמצאי בחיפוש של הפורום, אבל בקצרה - היא מאוד לא בטיחותית, היא לא איכותית, לא נעימה, בעלת אחיזה נמוכה (חשוב לימי הגשם) ובסה"כ מכונית גרועה למדי.

 

יאריס היא אופציה טובה, למעט העובדה שהיא יקרה יותר משמעותית וקשה למצוא. אופציות אחרות - הונדה ג'אז (גם לא פשוט למצוא), סקודה פאביה. אפילו דייהטסו סיריון תתאים (אם כי היא פחות מודרנית מהאוואו, בגרסה שנכנסת לתקציב שלך).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרבה כותבים פה שהאוואו על הפנים ואותו מספר בערך כותבים שהיא בסדר גמור למי שרוצה רק להגיע מהעבודה הבייתה... בקיצור מבלבל מאוד.

לגבי היאריס,באמת היא יותר יקרה , האם כדאי לקנות אותה שנת 2001( רק אלו מתאימות לתקציב שלי )?

אני מאוד אוהבת את הסיריון ,שנת 2003 , אבל נורא קשה למצוא, אף אחד לא מוכר אותה, או שמוכרים אבל הרבה יותר מהמחירון .

פורסם
הרבה כותבים פה שהאוואו על הפנים ואותו מספר בערך כותבים שהיא בסדר גמור למי שרוצה רק להגיע מהעבודה הבייתה... בקיצור מבלבל מאוד.

לגבי היאריס,באמת היא יותר יקרה , האם כדאי לקנות אותה שנת 2001( רק אלו מתאימות לתקציב שלי )?

אני מאוד אוהבת את הסיריון ,שנת 2003 , אבל נורא קשה למצוא, אף אחד לא מוכר אותה, או שמוכרים אבל הרבה יותר מהמחירון .

 

מי שכותב שהיא בסדר גמור לא מכיר את שאר המכוניות בשוק. הוא בדיוק כמו דודה שלי - שמרוצה מכל רכב שיש לה כל עוד הרכב לא מתקלקל. את הרי יכולה לעשות את זה גם (ולקוות שהוא באמת לא יתקלקל) אבל תני לי לשאול אותך שאלה - כשאת קונה בגדים, את מחפשת את הבגד הכי פשוט, בסיסי, לא נוח ולא נאה? כשאת קונה מערכת סטריאו הדרישות שלך הן רק "שהיא תנגן דיסקים עם MP3"? כשאת טסה לחו"ל לחופשה חשוב לך רק שתהיה לך מיטה במלון ומים זורמים באמבטיה? אני מניח שהתשובה לכל אלו (ואחרים) היא לא. אז את גם לא צריכה להתפשר בנושא הרכב שלך, שהוא הקנייה השנייה בגודלה אחרי בית, ברוב המקרים. ואני לא מציע שתחפשי את הרכב המושלם כי אין כזה, אבל באמת שאת לא צריכה לרדת כל כך נמוך ולקנות אוואו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני מאוד אוהבת את הסיריון ,שנת 2003 , אבל נורא קשה למצוא, אף אחד לא מוכר אותה, או שמוכרים אבל הרבה יותר מהמחירון .

 

אני במקרה היום מצאתי וסגרתי זכרון דברים ולגבי SIRION מנוע 1.3 אוט' שנת 2004 יד 1 פרטית עם 47,000 ק''מ. רכבים כאלה נמכרים תוך שעות ספורות, אולי אפילו ענין של שעה אחת מפרסום המודעה.

 

תשב כל היום על יד2 וברגע שמהשו טוב מתפרסם רוץ וקנה.

 

אם תרצה, אוכל לתת לך טלפון לגבי אימפרזה 1,6 אוט' שראיתי ושקלתי לקנות. שנת 2003 יד 2 (שתיהן פרטיות), 73.000 ק''מ במחיר בסביבות 53.000 שקל. כנראה ביום ראשון כשיורד המחירון היא תעלה משהו כמו 51-52 אלף.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...