Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו אם נתקעים באמת במקום נידח, כל האטרקציות על הכלים האלה פשוט קטנות וחלשות מדי. גם האולר השויצרי הוא מיניאטורה לתיירים. קח מהמקומיים קורס מזורז בשימושי מאשט - אינסופיים. לדעתי המאשט (ישר/מעוקל) הוא הכלי הנפוץ בעולם. מיוצר תעשייתית בעיקר בברזיל אבל גם בבתי מלאכה קטנים,מפלדה ממוחזרת. אם משהו היה יכול להחליף אותו מיליארדי המשתמשים לא היו מתעלמים .

אז אם באמת נפלת באנגולה לאיזור של טרזן ,- קנה את המאשט עם הקרוקודיל, השחז אותו לפי השימוש . עם צעצועי רמת אביב מכסימום תחליף פנימית באופניים. אם יש לך עודף זמן וכסף. יותר מהר עם 2 כפות.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1) בן אדם לבן באמצע לואנדה עם סכין בכיס לא ממש נראה טוב מול המשטרה. זה יכול להיגמר רע או לעלות המון כסף.

2) אני יודע להשתמש במאשט מהתקופה שהייתי בצ'ילה.

3) תמיד יהיה אתי מישהו יותר מוכשר שיודע מה לעשות אם צריך לחתוך משהו.

4) אני מתכנן להתמקד במחקר שלי באוכלוסיה של לואנדה ולא של הכפרים מסביב. חלק מהתיזה שלי קשורה לטראומות ממלחמה ומהגירה כפויה, ששניהם דברים שקרו שם המון.

 

כנראה שיהיה לי קשה למצוא כרגע איך לטוס, לפחות בחודש הקרוב.

הכרטיסים לגמרי תפוסים. אפילו לאמא שלי אנחנו לא מצליחים להשיג כרטיס לסוף דצמבר.

 

בשנה הבאה או במהלך השנה הזאת אני בטוח אסע בכל מקרה, אפילו לכמה שבועות ולא לתקופה יותר ארוכה, ולא במסגרת כלשהי של התנדבות אלא במסגרת ביקור משפחה ועבודת מחקר.

 

אני מקווה בכל מקרה שאם הלימודים לא מתחילים עדיין אני אוכל להתנדב שם. בלי תואר ראשון לא יקחו אותי לעבוד בשום מקום.

פורסם

היית שם כמה פעמים בתחילת העשור.

מקום גיפה בטירוף (בעיקר לואנדה)

מדינה מושחתת עם המון פוטנציאל שלא ממומש.

 

תתנדב בנמביה,

יותר יפה

יותר בטוח

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מצאתי משהו מעניין מאוד כרגע.

 

יש תוכניות התנדבות מעניינות בכל אפריקה וגם באזורים אחרים בעולם.

 

תוכנית מעניינת אחת היא של GO ECO. שם צריך לשלם על הכרטיס + 440 יורו ואפשר לעזור במשך 3 חודשים ילדים ללמוד אנגלית, מתמטיקה, הכוונה בחיים ולערוך פעילויות חברתיות באופן כללי.

התוכנית הזו היא באוגנדה.

 

חישבתי את זה. זה יכול להיות אפילו יותר זול מלשבת בבית ולא לעבוד. כיום אני לא עובד, כך שבין להיות בארץ בלי לעשות כלום ולבזבז 3000 ש"ח לחודש, עדיף לעזור לילדים שם.

 

סולל הדרך:

אבא שלי גר באנגולה ואני יודע שזה לא כזה נורא.

חוץ מזה, ההתפתחות והצמיחה במדינה היא משהו פשוט מדהים. לא היית מזהה את המקום.

פורסם
צריך לשלם על הכרטיס + 440 יורו ואפשר לעזור במשך 3 חודשים ילדים ללמוד אנגלית, מתמטיקה, הכוונה בחיים ולערוך פעילויות חברתיות באופן כללי.

 

בכרטיס אוטובוס + 220 יורו על לינה עם חומוס אני ארשה לך לעזור במשך 3 חודשים לילדים שלי ללמוד אנגלית ומתימטיקה, בתנאי שלא תגרור אותם לתאונות ולא תלמד אותם לקנות גרוטאות מתפרקות (בשביל זה יש להם את אבא :roll:).

פורסם
היית שם כמה פעמים בתחילת העשור.

מקום גיפה בטירוף (בעיקר לואנדה)

מדינה מושחתת עם המון פוטנציאל שלא ממומש.

 

תתנדב בנמביה,

יותר יפה

יותר בטוח

 

do you really want to volunteer where you're valued ?

go to a really poor country, not one with vast natural resourses exploited by a thin layer of the political circles of the corrupt society, like angola. these are not poor countries, these are extremely rich ones who must first sort out their equal opportunities and it's not the white man who'll do it, only themselves.

the reason for europeans to volunteer, and i had quite a few serious talks with serious volunteers there, is to clear their conscience from years of maltreatment of their colonies' natives which is of course irrelevant to us israelis.

פורסם

ראשית עליי לציין שאני מעריך את ההתגייסות שלך להתנדבות והלב הרחום.

 

אבל למה לנסוע לאנגולה ? יש בארץ מספיק מקומות ואנשים שזקוקים נואשות לעזרה ותמיכה מכול סוג לדוגמא.

 

יש פתגם האומר

 

עניי עירך קודמים(לפרשת חיי שרה)

"רבים הם הבטוחים כי "הדשא אצל השכן ירוק יותר". מכוח זה רצים הם אחר מצוות "רחוקות". מסייעים הם לעניים ממדינות אחרות, אך שוכחים הם את אחיהם שמעבר לפינה..."

 

 

1. מקומות שמטפלים בחולים סופניים במיוחד איידס

 

2. בתי חולים לחולי נפש ובמיוחד מחלקות סגורות שבהם מאושפזים גם אוטיסטים וגם מפגרים (כן זה המצב) אני התנדבתי לפני שנתיים במחלקה סגורה בבית החולים אברבנאל בבת-ים שנקרא גם (ברבי)

 

3. משפחות אתיופיות על סף הרעב

 

מי שמחפש התנדבות במקומות רחוקים למעשה מחפש הרפתקאות וחוויות לפי דעתי.

איזה כייף לי :)

פורסם
ראשית עליי לציין שאני מעריך את ההתגייסות שלך להתנדבות והלב הרחום.

 

אבל למה לנסוע לאנגולה ? יש בארץ מספיק מקומות ואנשים שזקוקים נואשות לעזרה ותמיכה מכול סוג לדוגמא.

 

יש פתגם האומר

 

עניי עירך קודמים(לפרשת חיי שרה)

"רבים הם הבטוחים כי "הדשא אצל השכן ירוק יותר". מכוח זה רצים הם אחר מצוות "רחוקות". מסייעים הם לעניים ממדינות אחרות, אך שוכחים הם את אחיהם שמעבר לפינה..."

 

 

1. מקומות שמטפלים בחולים סופניים במיוחד איידס

 

2. בתי חולים לחולי נפש ובמיוחד מחלקות סגורות שבהם מאושפזים גם אוטיסטים וגם מפגרים (כן זה המצב) אני התנדבתי לפני שנתיים במחלקה סגורה בבית החולים אברבנאל בבת-ים שנקרא גם (ברבי)

 

3. משפחות אתיופיות על סף הרעב

 

מי שמחפש התנדבות במקומות רחוקים למעשה מחפש הרפתקאות וחוויות לפי דעתי.

 

קודם כל, אני ממש רוצה לצאת קצת מהארץ. נמאס לי מהממשלה, מהחיים הקשים שעושים לסטודנטים, מהקיטורים של כולם ומהבעיות של היומיום.

 

שנית, אני לא רואה בעיה בלחפש חוויות. אני לומד אנתרופולוגיה ומעוניין מאוד ללמוד על תרבויות אפריקאיות., כך שזה בדיוק בשבילי. אין צורה טובה יותר ללמוד על עמים מאשר לחיות איתם ולראות איך הם מגדלים את הילדים שלהם.

 

אני לא כמו כל המתחסדים שאומרים שהם נותנים הכל מעצמם אבל למעשה עושים הכל בשביל שכולם יידעו מה שהם עושים.

אני לא מתבייש מהעובדה שאני חושב גם על עצמי.

חשוב מאוד לבן אדם לעבור תהליכים פנימיים מסוימים על ידי חשיפה לחוויות שונות. במקרה שלי אני חושב שזה יכול לעזור לי להעריך מחדש את החיים שלי כאן, שקצת איבדו את הכיוון השנה בגלל השביתה הקודמת ומחלה די נוראית שהייתה לי בששת החודשים האחרונים ורק עכשיו מתחילה להיעלם.

 

מבחינת הדברים שאני יכול לעשות כאן, לעבוד עם חולי איידס ממש לא לרוחי. זו מחלה סופנית ואין מה לעשות איתם. מקסימום אפשר לעשות להם את החיים יותר נסבלים אבל להציל אותם אי אפשר.

עבודה עם אוטיסטים כבר עשיתי וזה די קשה מבחינה נפשית.

 

אמנם זה לא נשמע כל כך פילנטרופי מצדי כרגע אבל אני חושב גם על עצמי ומה שאני רוצה, לא רק מה אני יכול לתת.

 

 

 

נ.ב

 

כרגע דיברתי עם אבא שלי (הוא באנגולה). הוא נפגש אתמול בוואקו קונגו עם הסטודנטים שנמצאים שם כבר שבועיים. זה לא היה מתוכנן אבל הם אמרו לו שהם יבררו אם יש עוד משלחות כאלו.


×
×
  • תוכן חדש...