Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי הרבה פרסומות שלהם והמחירים די אטרקטיביים לפי האתר,לדוגמה:מאזדה 3 08 COMFORT

מחיר מלא 118500 ש"ח

תשלום חודשי:990 ש"ח*30

מה קורה בהמשך אני יודע,אבל השאלה שלי זה האם המסלול הזה הוא כולל ביטוח ואחזקה (שזהו ליסינג תפעולי לפי מה שהבנתי),או שאת כל זה אני צריך לשלם בנוסף לתשלום החודשי?.

 

שנה טובה.

פורסם

אל תיתקרב אליהם.

חברה שמטפלת ברכבים בצורה גרועה.

והשירות - "תמיד כן" זה רק בפרסומת. אם תפנה לשירות ותבקש לדבר עם האחראי - תקבל תשובה שאי אפשר.

 

 

זבל של חברה (אני אישית מחפש כל דרך לצאת מההסכם שיש לי איתם, כי חות מכאב ראש אני לא מקבל כלום).

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

לגופו של עניין:

א- צריך לשלם מקדמה באיזור 34,000 ש"ח על הרכב עוד לפני התשלומים החודשיים.

ב- אין קשר לביטוח ,הוא על חשבונך ואם תרצה דרכם תשלם סכום נוסף.

ג- טיפולים ותחזוקה על חשבונך,זה לא ליסינג תפעול אלאי פשוט כביכול שיטה יותר נוחה לרכישת רכב לאדם שקצר במזומנים.

ויש הרבה כאלו ,המימון מן הסתם יש עליו ריבית אם כי מבירורים שעשיתי בבנק הריבית שלהם קורעת אותך הרבה יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אל תיתקרב אליהם.

חברה שמטפלת ברכבים בצורה גרועה.

והשירות - "תמיד כן" זה רק בפרסומת. אם תפנה לשירות ותבקש לדבר עם האחראי - תקבל תשובה שאי אפשר.

 

 

זבל של חברה (אני אישית מחפש כל דרך לצאת מההסכם שיש לי איתם, כי חות מכאב ראש אני לא מקבל כלום).

 

 

טל.

איזה רכב קנית ?

אני קניתי מהם את הסובארו שלי, 0 ק"מ עם אישור, ולא הייתי צריך בכלל להתקל בהם :|.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

חבר שלי קנה סוזוקי סויפט מהם. הוא משלם גם ביטוח דרכם כי יש להם חברת ביטוח.

מבסוט מעל ומעבר. גם יצא לא לבדוק אותם בעת צרה. עשה תאונה לא נעימה וקיבל שרות וטיפול ברמה.

פורסם

ליסינג פרטי, הוא שם יפה למימון.

 

חברת הליסינג קונה את הרכב בהנחה משמעותית.

שים לב לדוגמא, שעל 2 רכבים שעולים לצרכן הפרטי אותו מחיר יכול להיות הפרש ענק במחיר אם תיקח בעסקת מימון כיוון שחלק מהיבואנים נותנים הנחות גדולות לחברות הליסינג וחלק לא.

 

ביטוח - עלייך.

טסט - עלייך. אבל זה לא ממש משנה כי הרכב אצלך שנתיים וחצי בלבד ולכן תצטרך לגשת למבחן רישוי אחד בלבד (שנתיים ראשונות לא צריך), ואז הרכב יחסית חדש וסביר להניח שהוא יעבור בלי בעיה.

תיקונים וטיפולים - עלייך. אבל חוץ מטיפולים שגרתיים, אין הוצאות שכן הרכב עדיין באחריות היצרן.

 

ראיתי עכשיו הצעה ללקוחות ויזה כאל של ליסינג לסיריון 08'.

מקדמה: 28500.

תשלום חודשי ל-30 חודש: 690 ש"ח.

ואופציית רכישה או החלפה.

כמו כן תקבל מתנה, אזעקה, שלטי נוחות, הרמת שמשות ועוד כמה שטויות.

 

סה"כ יוצא שאם אתה רוכש בסוף את הרכב אז אתה העמלה שהם מרוויחים זה בערך 4000 שקל.

האמת היא שאם הייתי רוכש רכב חדש זה הייתה יכולה להיות אופציה מעניינת.

 

ניו קופל משתדלים לתת שירות מעל ומעבר, אני יודע כי עבדתי שם.

פורסם

אני משתמש כבר 8 שנים בליסניג התפעולי והשירות מצויין.

 

לגופו של עניין. יש לך מצב של WinWin. הם מקבלים הנחה מהיבואן שאתה לא יכול לקבל, ומתחלקים איתך!

 

טוסון שעולה לך 147,000 ש"ח עולה לך דרכם 157,000 ש"ח. זאת אומרת הרוויחו 10,000 ש"ח.

 

אבל! שילמת 33,000 ש"ח מקדמה ועל שאר התשלום בסך 114,000 ש"ח קיבלת ריביות של 10,000 ש"ח בצורה גסה (בגלל התשלומים).

 

זאת אומרת שילמת 4,000 ש"ח בשנה על מימון של 114,000 ש"ח.... שילמת 3.5% ריבית שנתית! שום בנק לא נותן ריבית כזאת! המינימום היום זה פריים מינוס חצי שזה 5.25%.

 

בנוסף לזה, אין לך כאב ראש בסוף התהליך למכור את הרכב, נכון שפה אתה מפסיד עוד קצת אבל אתה לא חייב.

 

בהצלחה.

פורסם
רק לי יש עוד שאלה אחת.

 

אם אני לוקח "ליסינג פרטי" הרכב על שמי או שם החברת ליסינג?

 

ואם אני משאיר אותו אחר כך אצלי זה עוד יד?

תלוי באיזה רכב תבחר.

הסיבה לכך נעוצה בהסכם ההנחה בין יבואן לחברת ליסינג.

חלק מיבואנים מסכימים גם לתת גם הנחה לחברת ליסינג וגם לרשום את הרכב על שם לקוח פרטי (דיהטסו וסוזוקי). השאר נותנים את ההנחה לחברת הליסינג בתנאי שהרכב נרשם על שם חברת הליסינג (מאזדה, טויוטה וכו').

 

כל זאת כדי שחברות הליסינג לא יתחרו ביבואן עצמו על רכבים חדשים עם מחירים נמוכים יותר.

אם זה כבר נעשה, זה נעשה בשליטה של יבואן, אשר מעוניין לתת הנחה לא רשמית על רכבים מצד אחד ולא מעוניין להוריד את המחיר הרשמי מצד שני כדי לא לפגוע במחירון יד שניה.

×
×
  • תוכן חדש...