Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

בבואי לעשות טסט לקליאו נאמר לי שהבולם האחורי ימני נוזל ויש להחליפו,

מבחינה בטיחותית יש להחליף זוג בולמים -תקנו אותי אם אני טועה

שאלתי היא האם לנצל את ההזדמנות ולהחליף לבולמים משודרגים (קוני)

מבחינת נוחות-הרכב משמש לרוב לנסיעות מנהלתיות ,

ומבחינת עמידות , זהו הסט השני שאני מחליף בפחות מ 3 שנים, מחלה בקליאו.

דבר אחרון זה המחיר - מקורי מול קוני למישהו יש הערכה?

אודה על הייעוץ, רועי.

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם

היי רועי.

 

אכן הבולמים המקוריים לא הכי עמידים בקליאו ספורט,

 

גם בקליאו שלי אחד נזל לפני כשנתיים.

 

אל תרכוש בולמים מקוריים שוב,

הפתרון הוא לשדרג לבולמים ספורטיבים,

אצלי יש רביעיית קוני ספורט צהובים, עם ברז כיוונון חיצוני,

הם מכוונים על הצד הרך יחסית של הסקאלה והקליאו מרגישה נוחה מאוד.

 

גם אני עושה איתה מנהלתי, והקוני לא בעייתי עם הקליאו ספורט בשילוב הזה.

לגבי המחיר, זה הבעלים הקודם שלי קנה אותם, לדעתי בסביבות 3-4.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

מעניין, אצלי הבולם הימני האחורי החזיק 7 שנים ו-92000 ק"מ.

 

עלות לזוג כ-1200, זוג קוני יעלו לך 1700 בערך, אבל ממילא הייתי מחליף רביעייה בעלות של 3500+ שקלים.

 

בין קוני למקורי - להארדקור עדיף קוני, ככל הנראה. אבל אם אתה נוסע בעיקר מנהלתי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...