Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה של 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום לכולם.

מי יודע מה הBOOST אליו מכוון הוייסטגייט של RGX ע"י החברה? (BOOST עבודה מקורי)

תודה מראש.

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אני זוכר נכון. 0.6.

והנה חידה:

RGX נותן 150 כ"ס ב 0.6 ו 24 קג"ם.

מנוע 150 כ"ס, 18 קג"ם אטמוספרי במקור. כמה יתן ב 0.6 גדישה? :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

קרוב, אבל קצת אופטימי.

יותר בכיוון של 220 כ"ס ו 26.5 קג"מ.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הויסטגייט במקור מכוון ל0.4 ועם קצת עזרה מהמחשב (הסולונואיד שחסר לך) הרכב גודש 0.6 ולעיתים כשהמחשב מזהה מצבי עומס הוא מאפשר לגדישה לעלות מעבר לכך.

 

פיזבן יקירי!

לפי התאוריה שלך לסובארו עם טורבו מקורי בגדישה של 1 באר יהיה הספק דומה לסובארו עם T40 באותה הגדישה.

 

ישנם מספר משתנים שאתה לא לוקח בחשבון:

 

המנוע עם ה150 כ"ס יכול היה להיות במקרה גם מנוע עם 130 כ"ס במקור.

שני מנועים זהים בחלקים הפנימיים אך עם סעפות שונות וניהול מנוע שונה.

למרות שלשניהם נתוני פתיחה שונים אם תרכיב עליהם טורבו זהה ,סעפות זהות ,אינטרקולר זהה וכו' ,התוצאה הסופית תהיה זהה.

 

אם תיקח שני מנועים זהים ולאחד תרכיב סעפת פליטה מינימאלית ,טורבו קטן ,צנרת פליטה צנועה ,כנ"ל לגבי צנרת גדישה וקולר,

ולמנוע השני תרכיב סעפת טובולארית ,טורבו גדול יותר וכו' התוצאה ב 0.6 תהיה שונה לחלוטין .

 

יחס הדחיסה המקורי של המנוע עם ה150 סוסונים הוא 10.2\1 (לדוגמא), אני מניח שלא תגדוש עם יחס הדחיסה המקורי אלא תוריד אותו ל 8.5\1 ואז הבסיס הוא מנוע אטמוספרי מוחלש עם 120 כ"ס.

 

אתה מוכן לגדוש כבר!

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

יש לי שאלה על המנוע שאתה מרכיב.

עד כמה הוא מחזיק בלי לשפר מנוע ז"א רק טורבו עם הדברים הנלווים קולר וכו' וכו'?

ואם מישהו יכול להגיד גם על ה-rgy?

פורסם

לא רציתי לסבך יותר מדי. בפעם האחרונה שכתבתי משהו מסובך אנשים קיבלו סחרחורת. :D

בוא נגיד שהנתונים שלמעלה הם הנתונים המקסימאלים (החישוב שעשיתי היה ביעילות של 80%, ככלל אצבע).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

פיזבן, לפחות תסביר "לא מסובך" :-) :

150 * 0.6 * 0.8 = 72

תוספת ההספק כתוצאה מהגדשה של 0.6 באר עם 80% יעילות.

150 (הספק מקורי) + 72 = 222

 

ובקטע של חידות - אם שותלים על - RGX ראש של 16V, מה תהיה התרומה (בלי שינויים נוספים, ביחס דחיסה של ה - RGX)?

מכיר מישהו שמתעקש לעשות דווקא את זה.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

אם משווים בין בוכנה של 16V לבוכנה של RGX ,יחס הדחיסה יהיה נמוך יותר ,הבעיה שהוא יהיה כנראה נמוך מידי.

עדיין לא יצא לי ,אך ניתן למדוד את ההפרש ולחשב את יחס הדחיסה החדש.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם
הויסטגייט במקור מכוון ל0.4 ועם קצת עזרה מהמחשב (הסולונואיד שחסר לך) הרכב גודש 0.6 ולעיתים כשהמחשב מזהה מצבי עומס הוא מאפשר לגדישה לעלות מעבר לכך.

 

אז אם אני מרכיב במקום הסולינויד וסט ברז ומכוון אותו ל 0.6 זה יהיה בסדר? או שאפשר יותר?

כמובן בלי לפגוע בתפקוד תקין של המנוע (יחס אויר/דלק)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה תודה :-)

את הקולר והצנרת קניתי ב Ebay ב200 דולר, והמשלוח גם כ220$:?

כמוון שהמכס עשה בעיות, להביא להם אישורים ממשרד הרישוי.

אבל בסוף אמרתי שזה רדיאטור (סוג של מצנן) כי לרדיאטור לא צריך אישורים.

וכן שילמתי מכס ( כ 600 שח).

פורסם

של איזו חברה האינטרקולר? יש לך את נתוני הזרימה שלו?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...