Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמות השמן LMH נמדדת על ידי דיסקית המצוייה בין שני קווים אדומים בתוך כיפה שקופה.

על מוט המצוף מצויות למעשה שתי דיסקיות\טבעות.

ל ת ד ה מ ת י גיליתי היום כי ספר היצרן של לובינסקי בעברית השרטוט מצביעה על הדיסקית העליונה. בספר בצרפתית מופיע שרטוט שמתיחס במפורש לתחתונה

HAYNES נמצא בלתי אמין לעיניין זה

אז מה האמת???

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

בדיקת גובה מפלס נוזל הידראולי מתבצעת כאשר ברר הגובה נמצא בגובה המקסימלי .במצב זה הדיסקית צריכה להיות בין שני הקווים.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

נכון , גם HAYNES ממליצים על הדיסקית העליונה , ולאחר בדיקה עם כמה מוסכים - הבדיקה היא על התחתונה.

אני ממליץ לפעול לפי הוראות היצרן בשפת המקור.

פורסם

הבעיה לא כל כך טריואלית.

מילוי בגובה מכסימלי לפי דיסקית תחתונה- עשוי לגרום להצפה ונזילת שמן ממיכל העודפים בלילה כאשר המערכת ההידראולית "נופלת"...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
הבעיה לא כל כך טריואלית.

מילוי בגובה מכסימלי לפי דיסקית תחתונה- עשוי לגרום להצפה ונזילת שמן ממיכל העודפים בלילה כאשר המערכת ההידראולית "נופלת"...

הנה עוד סימוכין :

לפי האתר -

 

 

http://www.citroenz.com/BX/Engines.html

 

9.jpg

 

Hydraulic fluid reservoir - The yellow disc must be between the two red rings. Check with the car at maximum height, engine running.

 

כלומר , הדיסקית התחתונה היא הקובעת.

פורסם
כמות השמן LMH נמדדת על ידי דיסקית המצוייה בין שני קווים אדומים בתוך כיפה שקופה.

על מוט המצוף מצויות למעשה שתי דיסקיות\טבעות.

ל ת ד ה מ ת י גיליתי היום כי ספר היצרן של לובינסקי בעברית השרטוט מצביעה על הדיסקית העליונה. בספר בצרפתית מופיע שרטוט שמתיחס במפורש לתחתונה

HAYNES נמצא בלתי אמין לעיניין זה

אז מה האמת???

 

האמת פשוטה מאד

הרם את הצרפתיה לגובה הגבוה ביותר כשאתה על משטח ישר

הדיסקית צריכה להיות בין שני הפסים.

זה כתוב ומצויר במפורש בספר הרכב באנגלית.

 

מתחת-לא טוב

מעל-לא משנה (בגבולות כמובן :wink: )

 

אם תסתכל במיכל - גם כשהאוטו במצב הכי נמוך-תגלה שאתה יכול למלא עוד 3 ליטר בקלות.

לכן אין חשש לנזילה אבל אין שום צורך בכך.

פורסם

שלום אייל

 

אם תסתכל טוב תראה שיש על מוט המצוף שתי שתי דיסקיות!!

כל הדיון הוא בשאלה האם מתכוונים לדיסקית עליונה (למשל בספר בעברית??)

או לדיסקית תחתונה (בספר בצרפתית)

מקווה שהבהרתי הנושא

בברכה

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

שלום אייל

 

אם תסתכל טוב תראה שיש על מוט המצוף שתי שתי דיסקיות!!

כל הדיון הוא בשאלה האם מתכוונים לדיסקית עליונה (למשל בספר בעברית??)

או לדיסקית תחתונה (בספר בצרפתית)

מקווה שהבהרתי הנושא

בברכה

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...