Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,אחותי הביאה לי מלונדון,בקליות אחוריות שקפות לגולף .1999.

שאלתי היא האם מסובך להרכיב אותן לבד?

ואיזה פעולות יש לבצע?תודה לכולם ושנה טובה ומבורכת:)

פורסם

תעשה חיפוש בגוגל אני מאמין שזה פשוט יחסית,

זה עניין של כמה ברגים וחיבור של הנורות אל הבקלית,

לפעמים לא צריך להיות גאון גדול בשביל זה, אלא פשוט ללכת לרכב ולראות במה מדובר.

Polo 2012

פורסם

בדרך כלל ברוב המכוניות יש בתוך תא המטען כיסויים מפלסטיק שמאחור מסתתרת הבקלית,הבקלית מחוברת בעזרת 3 ברגים-אומים,נתק את חיבור החשמל לבקלית,פרק את הברגים והבקלית בחוץ,

אותו דבר בהרכבה

פורסם

לחבר שלום רב,

 

מצורף הסבר כיצד לפרק את הבקליות.

שים לב לסגור ברגש ובאהבה את האומים M5 בכדי שלא תשבור את הבורג הייצוק לתוך הפלסטיק.

למי שאין רגש מומלץ להעזר בידית מומנט ולסגור את הבורג במומנט של 3 NM.

Binder1.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם
העלתי תמונות של הבקליות,אני אנסה להתקין:)מה דעתכם?

מה מחיר של הבקליות ?

פורסם

תתחדש על הבקליות ! :D

שים גם תמונה של הבקליות על הרכב אחרי ההתקנה

צריך להראות פגז

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

בקליות יפות מאוד!! תתחדש.

 

ההתקנה פשוטה מאוד, תעזר בחבר.

בשביל זה לא צריך ידית מומנט, פשוט לא לסגור חזק את הברגים, סגור אותם עד שהבורג מפסיק להסותבב ועוד איזה חצי סיבוב, לא להפעיל לחץ חזק.

 

או במיקרה הגרוע פנה לחשמלאי/מוסך.

×
×
  • תוכן חדש...