Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוח השידרוגים והציודים שהגיעו לארצנו לאחרונה הגיע גם תורי לשדרג כמובן לאקטיבי וכמובן לשלושה חלקים ועכשו לדילמה: חלקכם מכירים את ההתקנה, כרגע אני מתלבט האם לפרק לגמרי את הכל (תא המטען) או להשאיר ולנסות לבנות על הקיים ולשמור פחות או יותר על התצורה.

קישור להתקנה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=42970&highlight=%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA+%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%94+%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99

בברכת חג שמח.

פורסם

יוסיפון , ההתקנה שלך היא עדיין אחת היפות בארץ .

אם לשנות זה נטו עניין של המצב רוח שלך , אם בא לך קצת גיוון ..

אני אישית הייתי נשאר.

לטעמי התקנה יפיפיה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לא חבל לגעת בזה...,יוסי?התא מטען הזה נראה כמו סלון של איזו לקסוס:lol:

למה חשבת לשנות?המגברים לא ישבו מתחת למושבים?

ספר לנו גם קצת לאיזה ציוד אתה משדרג...:)

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

בקשר לדילמה,קודם כל התקנה מהיפות יותר,

ראיתי שיש לך אלפיין CVA 1005 שזה מכשיר DVD עם מסך אז למה צ'נגר

וDVD גולם?

 

אני הייתי מוציא אותם עושה שם איזה משהו מעניין למגבר שאתה בטח תוסיף (אמרת שאתה עובר לאקטיבי)

 

חג שמח ושנה טובה.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

תראה לפי העבודה שלך וכול התגובות החיוביות שיש עליך בפורום יותר להרוס אתה אל יכול אלה רק לשפר ולהוסיף..אז הכו תלוי במצוורח שלך ובשיגעון..

אני הייתי משנה כי לי זה הייה נימאס בטוח.

פורסם

עדיף לשנות,כי ככה יצא לך עוד פרואקט מעניין,ומשהו שתיזכר בו בחיוך אחרי זה,למרות כל הקשיים,כך אני הייתי עושה

מקס.

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

ראיתי שיש לך אלפיין CVA 1005 שזה מכשיר DVD עם מסך אז למה צ'נגר

וDVD גולם?

 

אני הייתי מוציא אותם עושה שם איזה משהו מעניין למגבר שאתה בטח תוסיף (אמרת שאתה עובר לאקטיבי)

 

חג שמח ושנה טובה.

זהו שהוא לא DVD אלא רק רדיו קונטרולר אחרת הייתי מוציא אותם, אתם יודעים אחרי פרק זמן נהייה לי משעמם בעין...
פורסם

יוסי אנשים כמוך רק מישתבחים עם הזמן אני בטוח שהפרוייקט הבא על האוטו שלך יהיה משהו מטורף לגמרי אז שינוי זה משהו שיכול ליהיות נחמד אני בעד שתשנה {ככה יהיו עוד תמונות מדהימות בפורום אבל אל תגלו ליוסי:-)}

אפשר לדעת מה הולך ליהיות או לפחות לדעת את מה אתה מיתכוון לשדרג :?::?::?:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

רכיבי המערכת:

1- HU אלפיין CVA-1005E

2- מגבר אלפיין MRV-F540

3- מגבר Sundown Audio SAX-100.4

4- טוויטרים לגטיה L1 פרו

5- מידים לגטיה L4

6- וופרים סקאן ספיק "7"

7- סאב JL W3

8- פרוססור אלפיין PXA-H701

הגברה אקטיבית כמובן.

פורסם

בואנה אתה כזה שרוט יוסי :rolleyes:

אתה זוכר בטח מה אמרתי לך לגבי העניין (מה אתה ד.....), כשראיתי את הבגז עמדתי כ-5 דקות רק נהנה מהגימור המושלם שלא רואים בתמונות.

 

אם זה נמאס לך לעין ואתה רוצה משהו חדש, אז כדאי לך לעשות משהו חדש לעין של כולם שלא רואים כל יום, משהו שיפתיע את כולם אפילו מתקינים, אתה מסוגל,אתה יצירתי אז אל תאכזב.

 

ואגב למה דווקא לגטיה, למה לא ג'נסיס F1 או סקינים

×
×
  • תוכן חדש...