Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ושאלתי היא למה דווקא מידבאס של סקאספיק ולא ה- L6 או L8 של היבריד? :-)

 

כי הרוויליטור נחשב עדיין לאחד הוופרים הטובים בעולם?אולי?.:shock:

 

לעניין,

 

יוסי, תשבור הכל ותעשה התקנה מחדש בארגון אחר , אחרי 4 שנים נראה לי שהגיע הזמן למשהו אחר:).

 

אם היתה לי גולף וW3 הייתי מתחיל בהתקנת הסאב בתיבת STEALTH באחת הדפנות, משם כבר אני סומך עליך.

under construction..

פורסם

אני חושב שהמידבאס של ה L6 עדיף ויש אנשים שעשו בדיוק את השדרוג הזה מהרוולוטור ל L6. בכל מקרה שניהם בחירה מעולה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הבעיה היא שהסקאן ספיק הוא מידבאס בייתי.

מבחינת תנאי מזג אוויר וכו' לא עדיף ללכת על משהו שהוא לרכב בהתאמה?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

עדיף בבאמת רכיב שמתואם לתנאי מזג אוויר של רכב ובמיוחד בארצנו , אבל מתוך כבוד ליוסי בואו לא נהפוך את השרשור הזה לדיונים של מה יותר טוב ממה אלא נשאר בנושא השרשור המקורי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

את הקטע הזה של ביתי זה נכון, גם ה- F1 נראה לי שעם כל הכבוד לאלפיין לא עבדו בדנמרק מספיק טוב על המוצר. אני אגלה לכם מה קרה לטויטר שלי לפני כחודש:

התפרק החיבור של הטרמינל פלוס (זה כזה פס מוזהב שממשיך את החיבור של הטרמינל עצמו . במעבדה הוא אומר לי זה נמס מהחום . בקיציר הידקתי את זה בלי הלחמה והסתדר.

ללא שם.jpg

פורסם

יוס

ההתכנה באוטו היא ממש יפה ובאיכות גימור ממש גבוה אני אישית נורא אהבתי את הסגנון

אבל אני חושב שאתה צריך להפציץ באיזה בניה מטורפת.

 

נ.ב

אם יש לך רעיון טוב בראש ובא לך לעשות נסיון על חשבון הבית באוטו שלי אז הוא שלך סומך עליך בעניינים עצומות.

בהצלחה אחויה !!!

head unit : clarion hx-d2 | amplifier :sinfoni amplitude 90 . sinfoni prestigio . sinfoni shadow 50 |component: sinfoni series S

| subwoofer :sinfoni s1000sw sinfoni phaser pro

פורסם

כמו שניר כתב זה אחד הוופרים הטובים בעולם.והכי חשוב זה ששמעתי והתקנתי אותו ואני פשוט מרוצה ממנו ויש כמובן עניין של תקציב ובמחיר שלו אין הרבה שמתקרבים אליו.

פורסם

"סקינים" (תודה לרועי על המיתוג) תכלס אחלה אלמנטים ... דעתי היא שהטויטר שלהם סופני לגביי הוופר יש כמה שיכולים להתמודד איתו בגבורה אפילו אני אגזים ואומר שאני חושב שהוופר שלי כנל גם האלייט נשמעים טוב ממנו והפוקאל קי 2 פאוור חזק ממנו

פורסם

נכון או לא נכון , הפוקאל מידבאסים טובים אבל לא מעולים כמו הסקאן ספיק. האלייט בכלל רחוק ממנו והוא אפילו לא מדגדג לו בתחום המידבאס .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
"סקינים" (תודה לרועי על המיתוג) תכלס אחלה אלמנטים ... דעתי היא שהטויטר שלהם סופני לגביי הוופר יש כמה שיכולים להתמודד איתו בגבורה אפילו אני אגזים ואומר שאני חושב שהוופר שלי כנל גם האלייט נשמעים טוב ממנו והפוקאל קי 2 פאוור חזק ממנו

 

כל אחד מהשלושה שתוארו ממש לא יכולים להיות מושווים אליו, הוא יותר מהיר ,יורד יותר נמוך וכמובן יותר מדוייק מהם.

 

הבעיה היא שעד היום כמעט ולא שמעתם את הוופר הזה עובד כמו שצריך.

 

תשמחו על יוסי, הוא התקין את כל האלמנטים שאתם מתארים ועדיין הוא כנראה יודע יותר טוב מכולם מה נכון לאוזן שלו ומה הוא אוהב באופן אישי.

under construction..

פורסם

איש הולך עם הילד שלו, מצביע למעלה ואומר לו, אתה רואה שהירח עומד כאן? והכוכבים שם? ונכון שזה עובד טוב? אז לא צריך לשנות..

 

למחרת הילד הולך עם אמא שלו. אמא, את רואה שהירח עומד כאן? והכוכבים שם? נכון שזה עובד טוב? אומרת לו האמא, אז אולי נשנה קצת וזה יעבוד יותר טוב?

 

בקיצור, יוסי, עזובות'ך לשנות בניות. זה יפהפה, זה קלאסי, זה אלגנטי, בלי ציפורים או דינוזאורים. אולי קצת שיפצורים לשים את הפרוססור והמגבר או משהו..

 

ורכיבים ברמה, אין ספק. "סקינים" - הרגת אותי.. :-)

 

בקיצור, תתחדש!

פורסם

יוסי - אם זה רק בגלל שמשעמם לך וזה לנשמה - תשנה.



 

אם לא - תשאיר ותשדרג רכיבים.

 

יצא פגז בכל מקרה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...