Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן לאחר בדיקות - TIG מצאו שהקסטרול RS פורמולה 10/60 נותן את הביצועים הטובים ביותר (במיוחד לרכבי סובארו- דגמי הטורבו, EVO ופורשה).

מבלי לזלזל הייתי רוצה לשמוע על הבדיקות? הבדיקות בוצעו לפי מפרט כלשהו? באיזו מעבדה? מול אילו שמנים?

 

אני משתמש בשמן ESSO 10W40 כי השסטומים "מנגנים" שקט יותר לעומת הLM הזהוב.

 

מכיוון שלא מצאתי ESSO והייתי צריך שמן להחלפה קניתי Mobil 1 Super S 10w40

 

רשמים בקרוב אם מישהו ירצה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מבלי לזלזל הייתי רוצה לשמוע על הבדיקות? הבדיקות בוצעו לפי מפרט כלשהו? באיזו מעבדה? מול אילו שמנים?

.

 

לא בוצעו במעבדה אבל כן בוצעו כך:

 

מנועים קבועים בעלי אמצעי מדידת לחץ וטמפרטורה קפילרי וחשמלי.(איכון במערכת אגירת נתונים - DATA LOGGING

 

ידוע כי לכל מנוע יש מאפייני התנהגות לחץ וטמפרטורה שונים זה מזה.

כאשר הגורמים המשפיעים הינם איכות הרכבת מערכת המיסוב\שימון במנוע:מנגנון ארכובה ,מנגנון תיזמון,מרססי שמן (אם קיימים)

גורמים נוספים הינם תנאי עבודה,אמצעי פינוי חום,צרכנים מכאניים קרי יצרני חום(טורבוצרגר,מדחסים ומשאבות).

 

בכל אופן בדיקה יחסית לכל אחד מהמנועים באותם תנאים לאורך זמן ובשלושה סוגי שמנים:

אם אני זוכר נכון-



MOBIL1 5W50

10W40

15W/50 של מוטול.

 

בתכלס כל השמנים הורצו לפחות 2000 ק"מ לפני מסקנות כאשר המדדים הינם לחץ בטמפ 80 מעלות,לחץ ב- 110 מעלות,רעש מכאני ויכולת שימור לחץ לאורך זמן.

כלומר האם אחרי 1000 ק"מ השמן מתנהג כמו ב 100 ק"מ הראשונים.

 

המסקנות היו חד משמעיות ב- קסטרול פורמולה RS, הלחץ היה גבוה בכל אחד מהתנאים,רעשים מכאניים פחותים,יכולת הישרדות לאורך זמן ואף יכולת התאוששות טובה יותר לאחר מאמץ.

 

 

מקווה שזה מספק, וחוץ מזה שזה מוכיח את עצמו על הרכבים ש- TIG מטפלים אשר משתתפים באירועים (גימיקאנות למיניהם).

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...