Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. valvoline SynPower - סינטטי מלא (דף המוצר).

 

2. 5-30 כמומלץ בהוראות היצרן.

 

3. עוד לא הגעתי איתו ל- 5,000 ק"מ, הקודם היה חצי סינטטי.

 

4. מעולם לא שמתי לב לזה, אז כנראה שמהר.

 

5. יש רק "לחץ שמן", אין לי טמפ' שמן.

 

6. 52K.

 

7. מיאטה NB מנוע 1,840 סמ"ק.

 

8. כשעברתי מחצי סינטטי לסיננטטי מלא הרגשתי עבודה שקטה יותר מעט של המנוע.

 

9. חום המנוע נשאר כשהיה, לפי מה שאני שם לב.

 

(יש לי מחשב שמנטר טמפ' מדוייקת, אני לא מסתמך על המחוג הרגיל).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אופ פוצצתם לי ת'מח עם כל כך הרבה נתונים ושמות של יצרנים וצמיגויות

ואני טוען שהכי בריא זה שמן זית:lol:

ואני טוען, שהכי טוב, זה מקורי, וגם אם יש איכותיים יותר, למי אכפת, הכוח שהרכבים מחזיקים המון זמן עם שמן מנוע מקורי, אז למה להחליף ?

וכמובן לסובארו זה השמן של פז, השמן המיוחד לסובארו, בזה יפנאוטו משתמשים, בזה אני משתמש.

 

לפולקסוואגן, מקורי, אלא אם המוסך יפגיז אותי ב2000 ש"ח לליטר דלק, כמו שרק צ'מפיון יודעים לעשות, ואז אני כבר אלך וישים שמן של חברה אחרת ומוכרת (אולי גם שמן של פז ? \: )

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

משתמש רק במוטול

 

לדעתי אחד השמנים הטובים, מתבסס על ניסיון של כמה שנים עם כמה מכוניות.

 

שיפר פעולת מנוע,ביצועים,וניקיון כללי מהחלפה להחלפה.

 

כמובן שלא עשיתי מחקר מדעי ואין לי ביסוס עובדתי לנ"ל.

 

אני מכור למוטול!

STI 2004

 

 

פורסם

1שם חברה - ליקוי מולי סינטטי מלא (LM)

2צמיגות השמן - 5W40

3צבעו לאחר 5000 קמ - חום שחרחר

4מהירות כיבוי מנורת הלחץ בהתנעה בוקר - בהתנעה קרה הלחץ עולה מיד ל50-60 PSI. כשמנוע מתחמם הוא יורד ל10-15 PSI

5טמפ השמן למי שמצוייד בשעון - אין

6 מס הקלומטרים על מד האוץ - 125K

7 סוג הרכב והמנוע - איביזה טורבו 2001 עם טורבו גדול

8האם במעבר לסוג אחר או צמיגות אחרת הרגשתם בהבדל ומהו? אף פעם לא ניסיתי משהו אחר,אני מחליף שמן כול 3-5 אלף ק"מ, ככה שאין טעם לשים משהו יותר טוב.

פורסם
ואני טוען, שהכי טוב, זה מקורי, וגם אם יש איכותיים יותר, למי אכפת, הכוח שהרכבים מחזיקים המון זמן עם שמן מנוע מקורי, אז למה להחליף ?

וכמובן לסובארו זה השמן של פז, השמן המיוחד לסובארו, בזה יפנאוטו משתמשים, בזה אני משתמש.

 

לפולקסוואגן, מקורי, אלא אם המוסך יפגיז אותי ב2000 ש"ח לליטר דלק, כמו שרק צ'מפיון יודעים לעשות, ואז אני כבר אלך וישים שמן של חברה אחרת ומוכרת (אולי גם שמן של פז ? \: )

ברור שפז זה השמן המקורי של סובארו - היצרן היפני ממליץ בחום על פז :lol: הרי ידוע שפז הכי טובים בעולם ואין עוד מלבדם.

סובארו משתמשים בפז כי הם סגרו איתם על דיל של שמנים ומקבלים מחירים - לא בהכרח אומר שהוא שמן טוב או שבריא למנוע, רק אומר שהיצרן ביפן מאשר לו להשתמש עם זה ועובר תקינה שאם בגלל שמן יילך מנוע היצרן ייתן אחריות - לא מעבר לזה.

הכי טוב זה לברר עם החברה איזה שמן הם משתמשים וללכת עליו.

רשמתי למעלה אני משתמש ב ESSO 10W/40 מכיוון ש SHELL לא זמין בארץ וזאת לאחר בירור עם איש שירות לשעבר של ROVER באמגליה. אם היה SHELL בארץ תאמין לי שלא הייתי חושב פעמיים, ד"א רובר בארץ משתמשים גם כן בשמן של פז מה שלא מעיד על טיבו של השמן, גם המים האדומים שרובר בארץ שמים שייכים לפז וזה אותו המים שנמכרים בתחנת פז רק תחת מותג CASTROL, זאת אומרת שגם השמן של CASTROL אולי הכי טוב לסובארו ??

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

AGIP

צמיגות 10-60

צבע אחרי 5000 ק"מ - חום כהה

אין מנורת לחץ שמן :?

הרכב עצמו עבר 190K אבל המנוע מתקרב ל 15K

הרכב 205 טורבו עם מנוע 1.6

ניסיתי שמנים אחרים , הלחץ שמן יותר נמוך בכל מצב מהשמן הנ"ל

פורסם
זאת אומרת שגם השמן של CASTROL אולי הכי טוב לסובארו ??

אכן, אני מכיר לפחות סדנא אחת בארץ שמשתמשת ב Castrol RS Formula לרכבי סובארו.

פורסם

LM סינטטי מלא, הסגול בצמיגות 5W40

מנוע 1.8T של קונצרן VAG

מחליף כל 7.5K והוא יוצא כהה, אבל לא מידי

אין לי טמ"פ שמן, רק שני שעוני מים (בלוח השעונים ובפנל המחשב)

 

משתמש גם בשמן חצי סינטטי 10W40 של LM עבור הג'יפ, פוראנר 3.0L V6, מחליף כל שנה (5-7K)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

1שם חברה - TOTAL

2צמיגות השמן - 10W40 QUARTZ 7000, משהו שנקרא SYNTHETIC BASED

3צבעו לאחר 5000 קמ - חום, מחליף כל 10K, אחרי 10K, בהחלט יותר כהה מב 5K.

4מהירות כיבוי מנורת הלחץ בהתנעה בוקר - שנייה שנייה וחצי, יחד עם שאר המנורות.

5טמפ השמן למי שמצוייד בשעון - 80 - 90 מעלות בדרך כלל. בנסיעות מהירות יותר מגיע גם למספר מעלות מעל 100.

6 מס הקלומטרים על מד האוץ - 112700

7 סוג הרכב והמנוע - 206GTI פז'ו. מנוע 2000 סמ"ק 16V, RFR

8האם במעבר לסוג אחר או צמיגות אחרת הרגשתם בהבדל ומהו? - המעבר היה לצמיגות 15W50 שתמיד מקפידים לדחוף במוסך המורשה. מבחינת אופי עבודת המנוע, שום הבדל.

9שעון חום המנוע האם חל שינוי בשימוש בשמן אחר - ב 15W50 חום המנוע טיפה נמוך יותר בכ 5 מעלות בנסיעה רגילה ( באזור ה 85).

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
אכן, אני מכיר לפחות סדנא אחת בארץ שמשתמשת ב Castrol RS Formula לרכבי סובארו.

אחי זה היה בצחוק על הקטע עם פז - הם מייבאים את CASTROL אם אני לא טועה לא אומר שהשמן שלהם טוב(לא הקסטרול, ידוע שהוא טוב).

בכל אופן כל אחד שישים מה שטוב לו ומה שהמליצו לו אין הרבה מה לעשות

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

לקסטרול ואחרים יש סדרות שמנים המיועדות למנועים מרובי קילומטראז',

Irv Gordon מלך הקילומטראז' עם וולוו 1800P מ 1966 ומעל ל 4 מיליון ק"מ , בד"כ משתמש castrol high mileagehigh-mileage-oil.jpg

פורסם
שלום למשפרים

רציתי לשאול אתכם שאלה בנושא המעסיק כמעט את כל בעלי מנועי עתירי כ"ס וסלד

באיזה שמן אתם משתמשים ? mobil-s סינטטי מלא 5-40

האם החלפתם לחברה אחרת ומדוע? ברכב הזה תמיד השתמשתי בסוג הזה. ברכבים קודמים עבדתי עם LM סגול 5-40

אנא התייחסו בתשובתם ל:

1שם חברה mobil

2צמיגות השמן 5w-40

3צבעו לאחר 5000 קמ חום בהיר

4מהירות כיבוי מנורת הלחץ בהתנעה בוקר אפסית, אולי שניה

5טמפ השמן למי שמצוייד בשעון

6 מס הקלומטרים על מד האוץ 104K

7 סוג הרכב והמנוע גולף GTI , מנוע 1.8 טורבו

8האם במעבר לסוג אחר או צמיגות אחרת הרגשתם בהבדל ומהו? ברכב הזה השתמשתי רק בסוג אחד.

9שעון חום המנוע האם חל שינוי בשימוש בשמן איכותי סינטטי 100% . לא רלוונטי כי אני משתמש רק בסינטטי מלא

תודה לכולכם

 

התשובות בגוף השאלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

1שם חברה - דלקול

2צמיגות השמן - 10W40 חצי סנטטי

3צבעו לאחר 5000 קמ - כמעט ללא שינוי

4מהירות כיבוי מנורת הלחץ בהתנעה בוקר - מיידי

5טמפ השמן למי שמצוייד בשעון - אין שעון חום

6 מס הקלומטרים על מד האוץ - כמעט 210K

7 סוג הרכב והמנוע - מאזדה 323 BG מנוע - B6

8האם במעבר לסוג אחר או צמיגות אחרת הרגשתם בהבדל ומהו - בעבר היה שימוש ב-LM גלון צהוב, וקסטרול TXT, בצמיגות זהה.

לאחר מילוי ה-דלדול במורשה המנוע עובד שקט יותר, בעיקר בהנעה קרה.

9שעון חום המנוע האם חל שינוי בשימוש בשמן איכותי סינטטי 100%- לא היה שימוש

תודה לכולכם

פורסם
אכן, אני מכיר לפחות סדנא אחת בארץ שמשתמשת ב Castrol RS Formula לרכבי סובארו.

 

אכן לאחר בדיקות - TIG מצאו שהקסטרול RS פורמולה 10/60 נותן את הביצועים הטובים ביותר (במיוחד לרכבי סובארו- דגמי הטורבו, EVO ופורשה).

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com


×
×
  • תוכן חדש...