Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יד 2 מיבואן? קיים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בדר"כ הטרייד אין הרשמי של היבואנים לא קונה זבלים.

הזבלים מגיעים לסוחרים.

הרכב נבדק במוסך מורשה של היבואן ומתוקן ע"פ הצורך ונהנה מאחריות מסויימת.

החברות הגדולות בדר"כ לא יפנו לך עורף במקרה של בעיה.

מנסיון של חבר שרכש באוטו-דיל לפני 6-7 שנים, הייתה רכישה מוצלחת.

היתרון שלהם הוא שאתה נהנה מהגנת רכב משועבד/גנוב.

אם כבר לקנות ממגרש עדיף של יבואן גדול ולא אצל החאפרים/מליסינג והשכרה.

 

 

בואו נפתח ברשימת הטרידאינם הרשמיים - כך נדע היכן ניתן לחפש רכב במגרשים ומהיכן להמנע

 

1. אוטו דיל . רשמי של :

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8

9.

מעונין לקנות סקודה ידנית או פונטו/פנדה אוטמט/רגיל

פורסם

1. אוטודיל זה הטריידאין הרשמי של צ'מפיון וכולמוביל.

2. buy and drive הטריידאין של אלפא

3.אוטו סנטר הטריידאין של מאיר

וזה כל מה שאני יודע.

פורסם

רשת "אוטו-דיל" היא חברה אחת, עם שלושה סניפים, בבעלות 50% של צ'מפיון.

"אוטו דיל" הוא מגרש אחר הממוקם ברחוב המסגר בת"א (מול סוכנות סוזוקי אם אני זוכר נכון).

 

אין קשר בין המגרש ברחוב המסגר לרשת ה"מפורסמת".

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יונדאי ברחוב המנופים בהרצליה, עשו עלי רושם טוב מאוד

טרייד מוביל של קאיה-דהיטסו-סאנגיונג בראשון גם עשו עלי רושם טוב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
יונדאי ברחוב המנופים בהרצליה, עשו עלי רושם טוב מאוד

טרייד מוביל של קאיה-דהיטסו-סאנגיונג בראשון גם עשו עלי רושם טוב.

 

טרידמוביל היא גם של פיאט לפי ברור שלי עם פיאט (לטענתם לא מחזיקים טרחד אין ובמקום זאת איש של טריד מוביל יושב אצלם ורוכש את הרכב)

מעונין לקנות סקודה ידנית או פונטו/פנדה אוטמט/רגיל

×
×
  • תוכן חדש...