Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בבעלותי פיאט בראבו 97 אוט' (ללא כריות אוויר)

לאחרונה הידית עושה לי בעיות....

האורות כבים לפתע כאשר אני מאותת או סתם בנסיעה.

ובנוסף, ראש הידית (החלק המסתובב של כיבוי והדלקה) מסתובב בצורה חלקה.

ועוד משהו קטן.... התאורה הקידמית שלי חלשה, אני מאוד חושד שזה מהידית.

אפשרי לתקן ואם כן אז אך או איפה??

ביררתי על ידית חדשה בחברה, ומחירה בסביבות ה- 850ש"ח (פלוס מינוס)

איפה אני יכול להשיג ידית חילופית או משומשת באיזור חיפה, קריות, עמקים???

חיפשתי בכמה מגרשים....ללא תוצאה.

מצאתי ידית שמתאימה לפיאט בראבו עם כרית אוויר,

האם הידית מתאימה לרכבי?

תודה רבה,

סמי.

פורסם

טוב,

היום לצערי הגעתי למוסך מורשה עקב תקלה חוזרת...

ז"א, אתמול הייתי במוסך... האוטו לא הניע לי

עם כבלים הוא הניע, אבל רק אחרי ניתוק הכבלים האוטו התחיל לגמגם ונכבה.

התברר שהאלטרנטור "הלך לעולמו"

אלטרנטור + רצועה + רצוכה של המזגן (טוב, שניהם היו כבר ייבשות) +עבודה - 1600ש"ח

ואמרו לי שסיכוי קלוש שהמצבר הלך ושאני אסע נסיעה ארוכה בשביל לבצע טעינה.

למחרת בבוקר, ז"א היום האוטו שוב לא הניע, אפילו לו רעש של הסטרטר, כלום...

הנעתי עם כבלים ונסעתי למוסך....

בדקו לי שוב פעם טעינה, זליגה והכל היה בסדר.

בדקו לי את המצבר, והסתבר ששני תאים שלו גמורים, אז החלפתי מצבר

ובנוסף, לצערי הידית אורות שלי שבקה חיים סופי

לכן הייתי חייב לקנות גם סט ידיות (מה לעשות, זה מגיע כחלק אחד) ודרך אגב ידית של פיאט עם כריות אוויר

לא מתאימה לי.

מצבר - 850ש"ח

ידית אורות+מגבים - 950ש"ח בזיון!!!!!

בקיצור, שבוע קשה

אופס, שכחתי ששבוע שעבר עשיתי טיפול גדול לרכב + ברקסים (לא במוסך מורשה)

עוד 1100ש"ח.

לא מאחל לאף אחד....:-)

שיהיה יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...