Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי רכב מסוג פונטו ספייס שנת 2001 נפח 1250.

לאחר בדיקה מעמיקה עקב תקלה ברכב הסתבר שהלך מחשב הרכב.

לפי מה שהבנתי בפונטו ברגע שאתה מחליף מחשב חייב להחליף בנוסף סוויץ'. ברגע שאני אחליף סוויץ' יהיו לי שני מפתחות, אז כמובן זה גם החלפה של כמה צילנדרים בדלתות ובבגאז'.

 

הבנתי שיש לי כמה אופציות:

  1. ללכת לפירוקיה ולקנות מחשב, סוויץ' וצילנדרים.
  2. ללכת לחברה ושהם ירכיבו לי הכל חדש.
  3. הבנתי שיש אנשים שפשוט לוקחים מחשב של פונטו, מרכיבים אותו ומשנים משהו בו כך שאוכל להשתמש במפתח שלי. האם זה נכון?

מה אתם אומרים הכי כדאי לעשות? האם אתם מכירים מישהו שעושה את כל העניין של המחשב והמפתח?

 

[הודעה זו נערכה ע"י צוות נאמני השפה העברית של CF.

להבא השתמש בתצוגה המקדימה לפני שאתה מפרסם הודעה ונסה לשפר את צורתה]

פורסם

המיקום הבלתי אפשרי של המחשב מזמין תקלות רבות..

 

פנה אל "נ. איל ושות' מעבדת רכב ממוחשב", רח' ההגנה 30 א.ת. חדש (מערב) ראשל"צ.

טל' 03-9526162

 

לחלופין, גש ל "קומפיוקאר"

03-9374109

פורסם

כבעל פונטו ספייס בעבר גם לי היתה אותה בעיה.

בהחלפת מחשב אין צורך בהחלפת הסוויץ'.

בזמנו טיפלתי במוסך פיאטון בת"א עלות מחשב הייתה כ-1700 ש"ח.

אין באמור לעיל המלצה או אי המלצה על המוסך.

בהמשך האוטו טופל במוסך איטלינו בני ברק מוסך אמין מקצועי אך ממש לא זול.

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...