Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד הצד השני רואה אותנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"כיצד הצד השני רואה אותנו ".

=עם העיניים,בדרך כלל- לפחות אלה שנותרו עם שלהם אצלם.

**אין פה הבעת דיעה אלא הומור ציני נטו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

האמת?

לא כל כך מעניין איך הם רואים אותנו,נותנים להם אצבע הם רוצים את כל הזרוע!

הגיע הזמן להעניש אותם פעם אחת כמו שצריך! (מביע דעה אישית).

 

הכי חשוב,שכל החברים והחיילים שנמצאים בעזה יחזרו בשלום!

Got To love It

פורסם

הגישה שלך היא שגויה מיסודה.

גם אם אתה לא סובל אותם, וזוהי בהחלט זכותך להרגיש ככה כלפיהם, בהיותם שכניך והאנשים שעמם אתה נאלץ להתמודד, רצוי מאוד שתדע מה הלך הרוחות אצלם לפני שזה יתפוצץ לך בפרצוף.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חוץ מהקריקטורה של ברק שותה כוס דם, הקריקטורות עדינות ביותר לנוכח המצב - צאו רגע ותחשבו איך היינו מרגישים אם רוסיה היתה מפציצה בארצות הברית והיו נהרגים 500 יהודים בניו יורק. זה העם שלהם ולא פלא שהם כועסים על הרוגים בו, הייתי מצפה לחריפות גדולה הרבה יותר, מה שאני רואה זה בעיקר מחאה על "הברוטליות" של ישראל ונסיון להכניס לנו שבגלל חרפת לבנון II נותים בראש לעזתים בלי חשבון (מה שאגב יש בו מן האמת לדעתי), חלק אפילו די משעשעות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אלעד, חילקו לכם את הקריקטורות בהפגנה נגד המלחמה מול הקריה?

אני מקווה שאתה מפרסם גם בפורומים הערביים איך המלחמה נראית אצלנו....

לא אכפת לי איך זה נראה אצלם, כי גם אם יציגו להם עדויות חותכות הם יעדיפו לראות את הדברים כפי שהם רוצים לראות,

לכן השמאל הישראלי לא צריך לתת במה לקריקטורות ציניות כאלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,

  1. אינני כותב, קורא או משתתף, הן באופן אקטיבי והן באופן פסיבי, בפורום כלשהו בערבית.
  2. את הקריקטורות הבאתי מהאתר של היומון הירדני אלדסתור, שקישור אליו תוכל למצוא בשרשור הזה.
  3. כשאתה אומר "לכם", למי אתה מתכוון? אני די לבד פה...
  4. את הסיבה לפרסום הקריקטורות פה אתה יכול לקרוא בתגובתי הקודמת. אין קשר בין זה לבין דיעות פוליטיות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בוא ננסח את זה ככה :

אם אני הייתי מפרסם את התמונות האלה, באמת לא היה קשר ביניהן לדיעותי הפוליטיות.

(כבר יצא לי לראות מהן הדיעות שלך , אם הבנתי לא נכון - אני מתנצל, אבל אני לא חושב שאני טועה בעניין הזה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מעולם לא הסתרתי את זה שאינני משתייך לצד הימני של הקשת הפוליטית.

דווקא פרסום שרשור כזה מאיר אותי באור ימני, בכך שאני מראה שהשכנים שלנו אינם כה שוחרי שלום כפי שהשמאל נוטה לחשוב (או יותר נכון, כמו שמי שאינו שמאלני חושב שהשמאל חושב).

ציינתי כבר בתחילת השרשור שהוא אינו קשור לדיעותיי הפוליטיות וכי איני בא לחוות כאן דעה כלשהי בהסתמך על אותן קריקטורות. מטרת השרשור היא אינפורמטיבית גרידא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תחשבו על זה - אם כל קוראי העיתונות הערבית חושבים שישראל היא פולש אימפריאליסטי שצריך להיעלם מהאזור, מה פתאום מופיעות קריקטורות המתארות את הצד הערבי ככזה שמנסה להגיש לישראל עלה של עץ זית?

 

כנראה הצייר חושב שהעולם הערבי מעוניין לחיות בשלום עם ישראל, העורך שלו חושב כך, ולפחות חלק מהקוראים (שהם נמעני הקריקטורה הזו) חושבים כך גם כן.

 

מעניין, לא?

 

התשובה היא "כנראה שלא".

אני עוקב אחר הקריקטורות השונות עוד מהימים שלפני הסכם אוסלו, ואין כאן שום דבר חדש,

בסך הכול דימוי שחוק עד העצם. הצד הערבי הגיש מאז ומתמיד עלה של זית בקריקטורות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא מפתיע לראות מה "הצד השני" חושב עלינו, רק חבל שישראל מתעלמת מ"הצד השלישי".

אתם צריכים לראות איך זה נראה מהכיוון של אירופה, עד כמה העיתונות כאן מגמתית, וכיצד

איש בארץ אינו נוקף אצבע משולשת ע"מ לנסות ולהציג את עמדתה של ישראל בסיפור.

 

במקום העבודה אני עוד מצליח לאזן איכשהו את המצב, אבל זה די מבאס להיכנס לרכבת בבוקר

ולראות 50 איש קוראים את הכותרות בעיתון על "הטבח הישראלי בעזה". רוב השכנים והקולגות

מכירים אותי כרוסי, לפעמים זה נקרא "בעל דרכון ישראלי". הלוואי ויכולתי לפטור את זה באמירה

שכולם אנטישמים, אך לצערי התירוץ הזה כבר מזמן לא תקף, כרגע פשוט לא אוהבים ישראלים.

אני יכול להבין את זה כשאני מסתכל על המצב מנקודת המבט שלהם, אנחנו נראים פה פחות או

יותר כמו הרוסים בצ'צ'ניה לפני מספר שנים.

 

נו טוב, לפחות הפעם אנחנו לא מתבזים כמו בלבנון לפני שנתיים. :roll:

פורסם

דווקא תמונות יפות.

 

הקריקטורות הן אותן קריקטורות עוד מימי הנאצים.

גם שם היינו ערפדים, רוצחים ומכוערים רצח.

 

מה חדש?

 

איך אמר בגין?

הים אותו הים, האדמה אותה אדמה, והערבים אותם ערבים. (כן גם בזמן מלחמת העולם השניה הערבים ישבו על קוצים וחיכו להיטלר)

פורסם

גם לדעתי נכון ש:

לא אכפת לי איך זה נראה אצלם, כי גם אם יציגו להם עדויות חותכות הם יעדיפו לראות את הדברים כפי שהם רוצים לראות,

 

אבל אנו גם צריכים להכיר את האויב, ופירושו לדעת מה מפרסמים עלינו, ולכן לא נכון:

לכן השמאל הישראלי לא צריך לתת במה לקריקטורות ציניות כאלה.

 

כשכבשנו את השטחים , אמר שר הבטחון משה דיין שאנו לא מחפשים שיאהבו אותנו אלא שיחיו איתנו בשלום.

אנו צריכים לתכנן את פעולותינו כך שיפלו מינימום קרבנות מצידנו, ובד"כ המשמעות היא פעולות מדויקות ומצומצמות ולא להרוג זבוב בתותח. לא נוכל לגרום לערבים לאהוב אותנו אבל ננסה להבהיר להם שמי שנגדינו יפגע, ומי שלא נגדינו לא יפגע. כך נוכל לגרום לאויב לעשות את החשבון נכון.

 

הריגת כמויות של ערבים לא מועילה לנו. הריגה מדויקת של פעילים נגדינו מאוד תעזור לנו , וכמובן בד"כ יש טעויות שבגללם נהרגים גם ערבים אחרים וגם חיילים שלנו מירי שלנו.

 

מאוד מפריע לי אישית החלוקה והאנטי לשמאל ולימין. ערפאת והיטלר רצו לגמור על כולנו , והנה אנו בעצמנו רבים אחד עם השני. לדעתי השמאל והימין האמיתים אינם יותר מ 5% כל אחד כפי שרואים בתוצאות כל הבחירות שהיו. רוב העם מרכזי עם סטיות קלות ימינה ושמאלה, וחבל שנדביק תויות אחד לשני ונריב.

 

יהודה

פורסם
לא מפתיע לראות מה "הצד השני" חושב עלינו, רק חבל שישראל מתעלמת מ"הצד השלישי".

אתם צריכים לראות איך זה נראה מהכיוון של אירופה, עד כמה העיתונות כאן מגמתית, וכיצד

איש בארץ אינו נוקף אצבע משולשת ע"מ לנסות ולהציג את עמדתה של ישראל בסיפור.

תרגם להם את הכתבות של בן דרור ימיני, שבכתבותיו נוהג להציג את דו הפרצופיות של אירופה ביחס לישראל בנוגע למוסלמים.

שתי הכתבות האחרונות שלו מכוונות למבצע בעזה:

1

2

 

במעריב נכתב שהכתבה הראשונה אמורה להתפרסם בסופ"ש הנוכחי בתרגום לאנגלית, רוסית ועוד מספר שפות.

×
×
  • תוכן חדש...