Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה חזק אבל עדיף הפרארי.

מזכיר לי שוויל סמית' כל סרט שלו יש לו איזה מכונית מטורפת Bad Boys הראשון היה לו 911 ובשני היה לו פרארי 360 ספיידר וב"אני רובוט" היה לו את הRSQ

S2000

פורסם

יאללה.. גם כן.. סתם אוטו :roll:

 

Dar, בBAD BOYS 2 וויל סמית' נהג בפרארי 550 קופה. לא 360 ובטח שלא ספיידר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יצא לי כבר לראות R8 בארץ באילת לפני 3 חודשים שחורה מדהימה!

אחרי בערך 10 דקות שאני עומד ובוהה ביפיפיה הזאתי, הבעלים נכנס לרכב לעשות סיבוב לחבר, והרעש אוי הרעש!

 

אגב בסדרה הקודמת, תו"כ הצילומים הוא נכנס בטעות במדרכה. ואז ההפקה החליטה שנגמרו המשחקים ובמקום לצלם תו"כ נסיעה פשוט העלו את הפרארי על גורר וצילמו תו"כ תנועה על הנגרר :D

 

אבי.

פורסם

היא אמורה להגיע לארץ ממש בקרוב למכירה ולפי מה שידוע לי כבר רשימת ההזמנות מלאה.

אם יקחו אותה לנסיעה במופע המוטורי אלי יגיד "היא חזקה מאוד אבל מכונית ספורט היא לא"

כמו שהוא אמר על היגואר שזה פשוט היה בדיחה.

 

אגב אם כבר מדברים על רעש אתמול נכנסתי לאוטו ועברה לידי פורש 911 קרראה קבריולט שחורה עשתה רעש מטורף

וגם ליד הביניינים שמעו את זה ולא האמנתי.

יש לי תמונות שלה בחניה כי ראיתי אותה עוד כמה פעמים באזור אבל לא ראיתי אותה נוסעת.

S2000

פורסם

בכל אופן יש תמונות של r8 עם לוחית גרמנית שהגיע עכשיו (זאת שבתמונות האלה) ויש אחת עם לוחית "במבחן" (יש תמונות שלה בסקאלה פורום) שכניראה תקבל לוחית צהובה.:-)

 

קרדיט לedi xtT שצילם מסקאלה פורום:

dscf1903dr2oc7.jpg

dscf1902gw3ih7.jpg


×
×
  • תוכן חדש...