Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אחרי המחלה של ריצארד ברנס המסכן שהתגלה אצלו גידול סרטני בראש והוא יעדר עונה שלמה(ואולי בכלל) למרות שחתם בסובארו לפניי כל הבאלגן. הקטע הוא שזה יתגלה באופן מפתיע ביותר

בזמן שברנס נוסע באוטו הפרטי שלו כמה ימים לפני ראלי אנגליה,הוא איבד את ההכרה ולמזלו

מי שישב לצידו היה מרקו מרטין הנהג של פורד שהשתלט על האוטו.

 

עכשיו הבעיה הייתה מאיפה בזמן כזה קצר אפשר להביא נהג.

 

ברנס אמר שהאיש היחידי שמתאים זה קולין מקריי,וגם סובארו רצתה וגם מקריי רצה

אבל הבעיה הייתה שמקריי רצה המון כסף והוא לא רצה להתפשר בגלל המעמד שלו.

 

סובארו כמובן לא רצתה בסכום כסף אדיר להביא אותו במיוחד שבליגה הקרבה נכנסו עוד שני

ארועים (16 במקום 14) וכל ארוע כזה הוא המון המון כסף,כנראה סובארו גם חישבו את המכוניות שקולין ירסק :lol:

 

טוב בכל מקרה היום נחתם חוזה חדש אם נהג מאד מאד צעיר (23 :shock: )

אני משנת 1996 רואה תחרויות ראלי ואוהד את סובארו בלבד לגבי הדבר הזה שהם עשו

זה נרא לי מתוך לחץ של זמן ובלי ברירה,פשוט לא הגיוני שנהג בן 23 ינהג בליגת WRC

ועוד בקבוצה בין המובילות והחזקות שיש.

 

אני פשוט העונה הזאת צופה לאסון נוראי מהילד הזה :? זה פשוט לא נראה לי הגיוני

 

מזל שיש את סולברג :wink: אגב לתינוק החדש קוראים מיקו הירבונן (כן הוא פיני לפחות זה) :roll: נקווה לטוב. אההה ושימו לב איזה אדום הילד מה לא החליפו לו תיתול :roflmao:

470121.jpg

פורסם

 

טוב בכל מקרה היום נחתם חוזה חדש אם נהג מאד מאד צעיר (23 :shock: )

אני משנת 1996 רואה תחרויות ראלי ואוהד את סובארו בלבד לגבי הדבר הזה שהם עשו

זה נרא לי מתוך לחץ של זמן ובלי ברירה,פשוט לא הגיוני שנהג בן 23 ינהג בליגת WRC

ועוד בקבוצה בין המובילות והחזקות שיש.

 

אני פשוט העונה הזאת צופה לאסון נוראי מהילד הזה :? זה פשוט לא נראה לי הגיוני

 

מזל שיש את סולברג :wink: אגב לתינוק החדש קוראים מיקו הירבונן (כן הוא פיני לפחות זה) :roll: נקווה לטוב

 

שתי עובדות:

 

1. מיקו הירוונן (ואם אתה צופה משנת 96' במירוצי הראלי אתה ודאי יודע את זה :roll: ) נהג עבור קבוצת פורד,

וזכה בנקודות במירוץ קפריסין בעונה שעברה (מתוך 8 מירוצים בהם השתתף). זאת, כשהוא נוהג בפוקוס מהדור הישן!

 

2. פרננדו אלונסו, בן 22, זכה במירוץ הגרנד פרי של הונגריה.

 

"רק בן 23"? לא צריך לזלזל. לסובארו, החתמה של נהג 'כ"כ צעיר' היא השקעה לטווח

ארוך, זולה יותר (ולאורך זמן גם כנראה משתלמת יותר) מלהחתים כוכב עבר כמו קולין מקריי, למשל.

פורסם

עופר הבאת אותה! איזה סקירה מענינת.....ממש כמו בגאי פינס.

 

ראיתם את התמונה של זאטוט? נראה כאילו הוא חושב "הממממ אני הולך לפרק כמה מכוניות ועוד להרוויח על זה כסף"

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

רועי ברור שאני יודע שהוא התחרה כבר במסגרת WRC זאת לא הייתה הכוונה

 

העניין הוא שלמרוצי ראלי אתה צריך הרבה ניסיון מהסיבה הפשוטה כל אירוע אחר הוא שונה מאד מבחינה תנאי דרך ולזה חביבי אתה צריך להיות בעל ניסיון בשביל להצליח לשלוט

ברמה אבסולוטית בכביש,בוץ,חול,שלג. וואללה בבאללה :wink:

 

בכל מקרה שיהיה לבחור בהצלחה, ולפזו205 הייתה רוצה :lol:

 

תאמינו לי מנהלי הפורום תנו לי להיות אחראי לגבי כל מה שקשור לראלי ותראו איך אני מעדכן

את הפורום הזה LIVE מהחדשות הכי חמות שיש :lol: אני פשוט משוגעWRC :crazyeye:

פורסם

ההוא באמת נראה צעיר מדי, ואם תשימו לב איך העיניים שלו פתוחות כאילו הוא לקח פטריה...

 

אגב, אני יכול לשלוח קו"ח? אולי יקבלו אותי ? :roll:

(התנסיתי ברכיבת "ראלי" עם סופות בביסל"ש).

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

מי היה מאמין לפני שנה, שסולברג ולואב שני הנהגים הצעירים ביותר ב WRC יתחרו ראש בראש על האליפות.

השנה יש שלושה צעירים שנחשבים לכוכבים עולים: מרקו מרטין, סבסטיאן לואב וכמובן פטר סולברג, אלה גברו על "תותחי העל": גרונהולם, מקיאנן, מקריי, בראנס וכו' כך שאני דווקא חושב שהמהלך של סובארו נכון מאוד.

second is the first looser

פורסם
שאלה לי, מתי מתחילה הליגה ובאילו ערוצים אפשר לראות את המירוצים?

 

אלה הם התאריכים של העונה החדשה.

 

שידורים ביורוספורט,לגבי זמנים פנאי פלוס יפתור את הבעיה.

 

 

DATES COUNTRY RACE

23-25/01 MONACO MONTE CARLO (JWRC)

05-08/02 SWEDEN SWEDEN (PRODUCTION)

12-14/03 MEXICO MEXICO (PRODUCTION)

16-18/04 NEW ZEALAND NEW ZEALAND (PRODUCTION)

14-16/05 CYPRUS CYPRUS

04-06/06 GREECE ACROPOLIS (JWRC)

25-27/06 TURKEY TURKEY (JWRC)

16-18/07 ARGENTINA ARGENTINA (PRODUCTION)

06-8/08 FINLAND FINLAND (PRODUCTION)

20-22/08 GERMANY DEUTSCHLAND (JWRC)

03-05/09 JAPAN JAPAN

17-19/09 GREAT BRITAIN GREAT BRITAIN (JWRC)

01-03/10 ITALY SARDINIA (JWRC)

15-17/10 FRANCE TOUR DE CORSE (PRODUCTION)

29-31/10 SPAIN CATALUNYA (JWRC)

12-14/11 AUSTRALIA AUSTRALIA (PRODUCTION)

פורסם
שאלה לי, מתי מתחילה הליגה ובאילו ערוצים אפשר לראות את המירוצים?

 

אלה הם התאריכים של העונה החדשה.

 

שידורים ביורוספורט,לגבי זמנים פנאי פלוס יפתור את הבעיה.

 

 

DATES COUNTRY RACE

23-25/01 MONACO MONTE CARLO (JWRC)

05-08/02 SWEDEN SWEDEN (PRODUCTION)

12-14/03 MEXICO MEXICO (PRODUCTION)

16-18/04 NEW ZEALAND NEW ZEALAND (PRODUCTION)

14-16/05 CYPRUS CYPRUS

04-06/06 GREECE ACROPOLIS (JWRC)

25-27/06 TURKEY TURKEY (JWRC)

16-18/07 ARGENTINA ARGENTINA (PRODUCTION)

06-8/08 FINLAND FINLAND (PRODUCTION)

20-22/08 GERMANY DEUTSCHLAND (JWRC)

03-05/09 JAPAN JAPAN

17-19/09 GREAT BRITAIN GREAT BRITAIN (JWRC)

01-03/10 ITALY SARDINIA (JWRC)

15-17/10 FRANCE TOUR DE CORSE (PRODUCTION)

29-31/10 SPAIN CATALUNYA (JWRC)

12-14/11 AUSTRALIA AUSTRALIA (PRODUCTION)

 

לא חבל על הכסף שהולך על הפנאי-פלוס ? תקנה חצי מנה פלאפל במקום..

http://tv.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=tv/site/item&channel_code=25&date=2003-12-17

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

נדמה לי שדובאל, שנוהג כבר שנה שנייה או שלישית בפורד התחיל בגיל 20 בפוקוס WRC.

 

מעניין באמת שאתה לא מכיר את הנהגים הצעירים והמוכשרים בליגה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

כמה מספרים:

 

דובאל בן 23, נוהג מ-2001 (פג'ו - גרופ N), השנה מקום שמיני עם פורד.

ברנס היום בן 33 - בגיל 23 לקח חמישי בראלי הספארי עם אימפרזה גרופ N!!!

גארדמייסטר היום בן 27 - בגיל 23 פעמיים מקום שני

פרדי לואה מתחרה מגיל 23

מקריי התחיל להרוס מכוניות בגיל 19

 

כל הפרטים לקוחים מWRC.COM, ומראים שהכשרון, ולא הגיל הם הקובעים ב-WRC.

×
×
  • תוכן חדש...