Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון להיום קל יחסית לקנות מסנן שמן מקורי לרכב בחנויות חלפים אבל מסנני אויר מקוריים ניתן לקנות רק במוסכים מורשים.

 

האם יש תחליפים איכותיים?:confused:

 

האם יש נזק ישיר?

 

האם קיצור מרווח ההחלפה של מסנן לא מקורי יכול לעזור במניעת הנזקים(אם קיימים בכלל)?.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

תלוי איזה מסנן אתה שם. יש מסננים איכותיים ויש פחות. אם אתה שם של חברה סינית לא מוכרת זה דבר אחד ואם אתה שם של חברה גרמנית מוכרת למשל, זה דבר אחר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מסנן אויר מסוג ירוד וזול, בגלל מבנהו השונה, מעביר דרכו כמות אויר שונה ממה שתיכנן יצרן הרכב ובדרך כלל עם סינון אויר ירוד

כך שחלקיקי אבק ולכלוך קטנים חודרים ועוברים דרכו אל מנוע הרכב.

אני ראיתי, במעבדת רכב ממוחשב, תחת מיקרוסקופ את פגיעות חלקיקי אבק בחוט הלהט של מד כמות אויר, מה שפגע בתפקודו וחייב החלפת מד כמות האויר שהנו פריט יקר.

חלקיקי אבק החודרים אל המנוע עצמו מבצעים, לאט לאט ולאורך זמן, כעין פעולה של נקוי חול וחיכוך מוגבר ויגרמו מהר יותר לשחיקת חלקים במנוע.

אני ממליץ על התקנת מסנן אויר מקורי או תחליפי מקורי (של יצרן המשנה ליבואן הרכב).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אני פעם השתמשתי במסנן לא מקורי מאוטו-דיפו.

הוא היה בעשירית המילימטר יותר גדול מהמסנן המקורי, ולכן לאחר כמה זמן השוליים שלו שעשויות מגומי התחילו להיפרד מהנייר ונוצר קרע שאיפשר כניסה של אוויר לא מסונן.

פורסם
תלוי איזה מסנן אתה שם. יש מסננים איכותיים ויש פחות. אם אתה שם של חברה סינית לא מוכרת זה דבר אחד ואם אתה שם של חברה גרמנית מוכרת למשל, זה דבר אחר.

 

 

איזה חברה טובה וידועה אתה מכיר למסנני אויר?

 

איך אתה יודע להבחין מה איכותי ומה לא?

 

כל מה שמיוצר בגרמניה טוב??

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

נתתי ארץ ייצור כדוגמא בלבד. אני קונה פילטרים רק מקוריים. במוסך שאני מטפל בו, אומרים שפילטרים של 3M נחשבים לטובים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כלל אצבע- כל פירמה סינית היא דרעק, ולכן אין לשים שום מוצר סיני במקומות קריטיים.

 

אבל לצערי יש אנשים שהמילים "תוצרת גרמניה" קונות אותם בשניה, וגם מזה צריך להיזהר.

פורסם

האם יש חנויות שמוכרות מסנני אויר איכותיים מקורים באיזור המרכז/פ"ת?

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

צנטרל מוכר פילטרים של MAN FILTER שהינם ייצרני OEM ל-99 אחוז מהרכבים בעולם.

 

המחיר לא זול בהרבה ממסנן עם לוגו של החברה.

איזה כייף לי :)

פורסם

המסננים הכי טובים בעולם הם MANN BOSCH ו-MAHLE

עוד פרמטר חשוב זה לא רק יכולת הסינון אלא התנגדות לאויר של הפילטר הנקי והמלוכלך. ההתנגדות היא הגורם מס' 1 לביצועים של המנוע ומסתבר שכל פילטר ופילטר מתנהג אחרת לגמרי. בעבר הלא רחוק "ספורטאים" היו מסירים פילטר אויר לגמרי כדי לקבל ביצועים יותר טובים עד להמצאת פילטר "התנגדות אפסית", כפי שהוא נקרא.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
ומה בדבר מסננים ישאלים כחול לבן?

 

http://www.solrom.com/articles.php?tPath=4_29&osCsid=9431f77751722cc3dd1d669274bf52dd

 

חברה מ"שלנו" שמייצרת מסנני אויר לכל סוגי הרכבים- מישהו מכיר?

לא מכיר, ומתרחק.

49.591% מהמוצרים הישראליים לא שונים בהרבה מאחיהם הסינים והטיוואנים. (למרות שבטאיוואן יש גם מוצרים טובים דווקא.)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...