Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרישה:רכב עבור משפחה עם 4 ילדים, אמינה וזולה להחזקה (טיפולים ושאר עלויות). הערכה לכ- 20,000 ק"מ לשנה.

התקציב: 40-60 אלף ש"ח.

מתוך שאלות וקריאה בפורום, נראה לי שמזדה MPV משנים 1997-2000 תהיה הבחירה הנכונה.

כמה שאלות-

מאיזו שנה יש 4 דלתות וחלונות נפתחים (מעבר לדלת האחורית)?

מאיזו שנה יש הפרדה למושבים נפרדים בספסל האחורי (כדי לקפל בזמן שיוצאים לטיול עם ציוד).

ראיתי שיש שנים בהם נפח המנוע היה 2,500. האם יש לכך השפעה על תצרוכת דלק, עלות ביטוח, כוח?

מה ההבדלים בין ההנעה האחורית לקידמית, ובאיזו שנה זה בוצע?

יש עוד שינויים בין המודלים הנ"ל?

 

כל האופציות האחרות, כמו: יונדאי טרג'ט, מולטיפלה, ג'יפ גלופר או מוסו (אוהבים לטייל); נשללו מטעמי עלויות וכדאיות.

 

נראה לי שתשובות לשאלות אלו (ואולי נוספות) יקלו עלי בהתמקדות במודל לקניה.

תודה

פורסם

מאזדה MPV באה עד שנת 2000 עם דלתות נפתחות וו3000 סמ"ק.מ2000 עד 20004 היא צורה שונה עם 2500 סמ"ק.

סה"כ רכב מצוין.ה3000 סמ"ק שתיין לא קטן.כדאי לבדוק גם הונדה שאטל-מכונית לא פחות טובה ולא פחות מפנקת.

חבר,אתה חופר

פורסם

תודה.

אז דגם ה- 2500 שותה פחות דלק?

נראה קצת מוזר שמאזדה משנה מ-3000 ל- 2500 וחזרה ל- 3000. סביר שהייתה סיבה, לא?

אולי יש למישהו עוד אינפורמציה לשאלות?

ובקילומטראז' של כ- 20,000 שווה לשקול רכב דיזל?

×
×
  • תוכן חדש...