Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד בדילמות קשות לקראת רכישת רכב ראשון, ואשמח אם תהיו לי לעזר בתהליך.

אני די בטוח שסופר-מיני היא התשובה בשבילי, אך עדיין אינני בטוח מה כדאי לקנות.

 

הפולו 2008 נראית לי מכונית אידאלית (מחיר סוכנות ל-2008 86.49K - דגם trendline).

לא נראה כי יש סיבה לבחור באוטו אחר, אלמלא כמה נקודות בהם הבנתי (מפה ושם) שהפולו חלשה - רובן בנושא אחזקה מרובה.

 

הייתי שמח לשמוע חוות דעה על ה-trendline, והאם אולי עדיפה אלטרנטיבה של יד שניה אחרת?

פורסם

בדוק גם את הפאביה הידנית - שמבוססת על פלטפורמה חדישה יותר משל הפולו (העומדת בפני החלפה).

אופציות ידניות נוספות שיכולות להתאים הן פיאט פנדה ופיאט גרנדה פונטו.

 

מהם הצרכים שלך מהאוטו? כמה אנשים יסעו בו באופן קבוע? מהו אופי הנסיעות? מה חשוב לך במיוחד?

פורסם

מכיוון שמדובר ברכב לבת שלך אני מאמין שרוב הנסיעות יהיו נהג+נוסע , כך שהפולו אידיאלית בגודל.

לפולו יש מערכת בקרת יציבות (ESP)

יש מעט מאוד רכבים משומשים עם ESP והמתחרות חדשות היפניות/קוראיניות לא מגיעות עם מערכת ESP.

 

להו יש פולו 07' טרנדליין, שביעות הרצון גבוהה מאוד.

כך נסיעת מבחן ותחליט , יש בארץ (נכון לתקופה שאנחנו קנינו את הפולו) רכבי מבחן ידניים.

 

בהצלחה.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
בדוק גם את הפאביה הידנית - שמבוססת על פלטפורמה חדישה יותר משל הפולו (העומדת בפני החלפה).

אופציות ידניות נוספות שיכולות להתאים הן פיאט פנדה ופיאט גרנדה פונטו.

 

מהם הצרכים שלך מהאוטו? כמה אנשים יסעו בו באופן קבוע? מהו אופי הנסיעות? מה חשוב לך במיוחד?

 

אני כרגע עובד במקום מרוחק, אך אני יכול עם האוטו להגיע לנקודה בה אקח הסעה לעבודה.

התכנון הוא שהאוטו יהיה איתי גם כאשר אחל בתקופת הלימודים, שיהיה לי אמצעי לעשות את הסידורים הנדרשים, מבלי לשגע את ההורים. אין לי צורך באוטו משפחתי או משהו דומה.

 

ובאשר לתגובה השניה: רשמתי "לבטי" ולא "לבתי" - אין לי ילדים בינתיים :lol:

פורסם

הפאביה מודרנית וחדישה מהפולו (שמוחלפת בתוך לא הרבה זמן). המחיר דומה ולכן הייתי לוקח אותה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גם אנחנו התלבטנו לא מזמן באותו נושא והחלטנו על הפאביה. לפולו אין 1.6 ידנית רק 1.4

6 כריות אויר מול 4 בפולו וכמו שאמרו דגם חדש יותר.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

השאלה היא האם עדיף יד שניה או מהסוכנות?

 

אולי בכלל כדאי לשקול את הפונטו גרנדה? במיוחד בעקבות מחירי הדלק לאחרונה :x

פורסם

נסיעת מבחן תפתור לך את ההתלבטות בין הפאביה והגרנדה פונטו.

כיום נמכרת גם גרסא מאובזרת יותר של הפונטו מאשר בעבר.

 

קח בחשבון שהפונטו תהיה חלשה יותר מהפאביה (1.6), אבל גם בטוחה יותר (בטיחות פאסיבית).

×
×
  • תוכן חדש...