Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קלריון היא לא חברה יקרה , בארץ עשו ממנה חברה ברמה גבוהה ובמחירי שחיטה של 2000 שח פלוס . אני לא אומר שהם לא שווים את זה , פשוט בשביל להסתדר עם אלפיין וכל החברות השולטות בתחום , מחירי הפאנלים של קלריון הם נמוכים , סדרה 5 עולה כ 180 דולר ביחס ל 1800 שח בארץ , אפילו את סדרה 7 ניתן בקלות להשיג ב 250 דולר , ובארץ ? 2500 שח . מוגזם , וכרגיל היבואנים עושים קופה עם שיווק מוטעה ורמאי .לך על אלפיין .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

המקביל של מוצר ה575 נמכר ב1400 ש"ח בלבד .

שזה בקל 400 ש"ח הבדל

 

SG ושאר היבואנים הרשמיים לרוב מנסים לשמור על מחיר יקר מאז ומתמיד

 

כיום בעזרת היבוא המקביל ניתן לקבל את אותו המוצר עם מחיר מופחת יוקר .

פורסם

שאתה נותן 3 שנות אחריות שהיצרן מגבה אותך רק בשנה, יש לזה מחיר.

 

 

מצד שני, היבואנים לוקחים נתחי רווח עצומים שהמרחק בין המחיר לתמורה הוא רחוק שנות אור.

 

אני יכול להבין יבוא רשמי יקר יותר ב20-30 אחוז, במיוחד עקב ה3 שנות אחריות, אבל לקחת 100-150 אחוז יותר? זה כבר ביזיון.

under construction..

פורסם

די לבלבל במוח...

 

כל HU ניתן להעברה לתחנות אירופאיות.

 

ממש כמו בהרבה מוצר חשמל אחרים - ליצרן יעלה הרבה הרבה יותר לייצר מוצר ספציפי לכל שוק בנפרד ולכן כל המוצרים בבסיסם זהים.

 

לראיה - המכשיר שלי VRX785BT - חתיכת מכשיר מסובך עם ים מנועים קטנים בפנים, בלוטות', DVD, מסך מגע, 24 ביט ועד ועוד (אין למכשיר "מוח" חיצוני) - המכשיר נפתח בארץ - הוחלף לו צ'יפ ה PLL - מייצב התחנה והוא עובד כמו גדול !!!

 

מחיר הצ'יפ 35 ש"ח - מחיר העבודה - 250 ש"ח - בתל אביב.

 

לפני זה היה לי ALPINE וגם הוא הומר לתחנות אירופאיות ללא כל בעיה.

 

(מה שנכון - נכון, עדיין נדרשת פתיחה פיזית של המכשיר אבל זה לא מסובך כמו שהייתם חושבים)

 

חגי.

...CASKA for life

פורסם

תודה, אני חושב שאני אלך באמת על מכשיר שאני אביא מארה"ב.

 

אתה זוכר במקרה איך קראו למקום שבו התקנת את הצ'יפ?

פורסם
די לבלבל במוח...

 

כל HU ניתן להעברה לתחנות אירופאיות.

 

ממש כמו בהרבה מוצר חשמל אחרים - ליצרן יעלה הרבה הרבה יותר לייצר מוצר ספציפי לכל שוק בנפרד ולכן כל המוצרים בבסיסם זהים.

 

לראיה - המכשיר שלי VRX785BT - חתיכת מכשיר מסובך עם ים מנועים קטנים בפנים, בלוטות', DVD, מסך מגע, 24 ביט ועד ועוד (אין למכשיר "מוח" חיצוני) - המכשיר נפתח בארץ - הוחלף לו צ'יפ ה PLL - מייצב התחנה והוא עובד כמו גדול !!!

 

מחיר הצ'יפ 35 ש"ח - מחיר העבודה - 250 ש"ח - בתל אביב.

 

לפני זה היה לי ALPINE וגם הוא הומר לתחנות אירופאיות ללא כל בעיה.

 

(מה שנכון - נכון, עדיין נדרשת פתיחה פיזית של המכשיר אבל זה לא מסובך כמו שהייתם חושבים)

 

חגי.

 

יש מכשירים שניתן לכייל אותם בלחיצת כפתור.

יש מכשירים שניתן לכייל אותם ע"י הוספת נגד, או הצלבה של הלחמות בטיונר.

יש מכשירים שניתן לכייל אותם ע"י החלפת ג'וק פרוססור, לעיתים הוא זול ולעיתים הוא פשוט יקר בטירוף.

ישנם מכשירים שפשוט אי אפשר לכייל אותם.

under construction..

פורסם
יש מכשירים שניתן לכייל אותם בלחיצת כפתור.

יש מכשירים שניתן לכייל אותם ע"י הוספת נגד, או הצלבה של הלחמות בטיונר.

יש מכשירים שניתן לכייל אותם ע"י החלפת ג'וק פרוססור, לעיתים הוא זול ולעיתים הוא פשוט יקר בטירוף.

ישנם מכשירים שפשוט אי אפשר לכייל אותם.

 

סתם מתוך סקרנות איזה מכשיר אינו ניתן לכיול ?

ולמה ?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

חברה טובה אבל כמו שאמרו פה המחירים בארץ בשמיים הוא קנה פנאל מגע

שהוא בלי כימעט כפתורים ב3 אלף:shock::shock::shock: פריאר רציני הוא יצא

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=425218

זה בפנאל אבל מוציא צליל לא משתוו לשום פיוניר ו

Head Unit: Pioneer DEH5450SD amp1: sierra f250.4 amp2: dc audio monoblock 2.0k alternator: 120amp Battery deep discharge: xs power 6500 Wiring: 0 gage knu consept

VW Golf MK3

פורסם

צר לי לאכזב, אבל לא כל מכשיר ניתן לכיול.

וגם אם ניתן, לא תמיד ניתן לעשות את זה בארץ.

 

זה שקנה ממני את ב P9 סעד סרטים במשך כמה חודשים טובים עד שהגיעו למסקנה סופית שלא ניתן לכייל את ה P9, וימות העולם.

בעצם ניתן, אבל צריך להחליף צ'יפ (1,000 שקל) במכשיר ועוד איזשהו מעגל חשמלי (סכום ארבע ספרתי) בפרוססור.

לפי הסיפורים, אפריל לא נוגעת יותר במכשירים מחו"ל, כולל ה 9887 המהולל, וחבל.

 

אם אתה ממש רוצה מכשיר מארה"ב - חפש חנות עם מוצרי חשמל אירופאיים או משהו דומה. אני לא יודע מה המינוח המדוייק של החנויות האלה, אבל זה קיים.

ב 2002 הביאו לי רדיו דיסק פיוניר 1550 ב 125$. אחד המכשירים שאהבתי :wink: (שמתפקד עד עצם היום הזה בסובארו DL חבוטה של חבר טוב).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...