Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה לא סגור על יצרן מסויים האם הוא איכותי או לא, פשוט תחשוב אם אתה מכיר את השם או לא, לא מכיר? אל תקנה.

 

זה ממש לא פרמטר, אלא ענין שיווקי. מגיעה גם כמות ענקית של צמיגים מהמזרח הרחוק מכל היצרנים, לא צריך לקפוץ על המותג רק בגלל היותו "ידוע". כדאי לבדוק מעין הצמיג בא. אם זה סין/מלאזיה/תאילנד וכד' אין ממש סיבה לשלם מחירים מופקעים או בכלל לרכוש אותם.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
פנה בה"פ, ואתן לך כתובת וטלפון לקנות פירלי P400 חדשים וטריים במידה שלך ב200 ש"ח לצמיג.

 

תודה ידידי, מדובר בצמיג לא רע בכלל (היו אצלי ברכב הקודם)

היה לי את הדגם P3000, ועד היום ניתן לרכוש אותם.

לגבי P400 לא מצאתי שום דבר באתרם של פיראלי

מה זה הדגם, ולמה אין פרטים עליו?

http://www.pirellityre.com/web/catalog/car-suv-van/catalogo.page?categoria=/catalog/car-suv-van/car/summer&vehicleType=CAR-SUV-VAN

פורסם

על פי הכתבה שצירפת מדובר על צמיגים למיניבוסים, משאיות קלות וכד'. הליך יצור של צמיגים כאלה הוא שונה מהצמיגים של פרייבטים. בגדול מלבישים את הסוליה החדשה על צמיג ישן. לכן הסולייה שלהם התפרקה. בכל מקרה, לא מדובר על צמיגים למכוניות פרטיות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מעניין, אם זה הדגם החדש שצריך להחליף את הישן או להיות במקביל אליו,

למה אין עליו פרטים באתר רשמי. זה המקור למוצרים חדשים.

ידוע לך היכן הוא מיוצר?

פורסם

מעולה, עז על אותו רכב היו לך את שנהם.

מה עדיף? בפנצ'ריות עדיין יש את שני הסוגים במחיר זהה.

(תאריך ייצור עד חצי שנה)

פורסם

ביום שישי באתי לפנצ'ריה, ולא מצאתי שום צמיג שממש אהבתי. (רציתי גודייר GT2 או דגם שווה ערך)

במידה שלי היו אצלו מלא סוגים סינים (GT, SAVA וכו')

ובנוסף היו פיראלי טורקיה P400 ו- גודרייד H500.

מחירם של פיראלי 500 לזוג ואת הגודייר ב- 180 לזוג!.

הלכתי על הזול מבינהם, וחשבתי :idea: שבמחיר הזה אני אחדש אותם כל שנה-שנתיים.

הרכבתי אותם בציר האחורי כולל איזון כמובן

בדקתי לחץ אוויר - תקין, וחזרתי הביתה. הרכב נסעה שקט יחסית, ולא שמתי לב למשהו מוזר.

נסעתי עלהם איזה 60-70 ק"מ ובאחד הככרות במהירות 20-30 קמ"ש הרגשתי את "התחת" ממש מחליק!

(הכביש היה רטוב בגלל ממטרות ככל הנראה)

ביום ראשון חזרתי אליו, ואמרתי שאני רוצה להחליפם הדחיפות!

עד עז המבחר גדל: בנוסף לפיראלי היו קלבר תוצרת פולין ודאנלופ ML701 תוצרת יפן.

כל אלה היו באותו מחיר 480 לזוג, ורק לדאנלופ היה קוד מהירות H(עד 210 קמ"ש)

ואותם רכשתי. צמיג רך ונעים בנסיעה. הבדל שמיים וארץ בין הקודמים הסינים!

תודה לכלכם!

פורסם

כודם כל SAVA זה לא צמיג סיני, הוא מיוצר באירופה וSAVA היא חברת בת של GOODYEAR, ולפי דעתי חלק מהדגמים שלהם לא רעים בכלל..

לגבי זה שהחלקת במעגל רטוב מממטרות, זה היה קורא אם כל צמיג מכיוון שהמים גורמים לכל השמנים שהצתברו במשך הקיץ לעלות על פני השטח והאספלט נהיה מחליק כמו קרח...

חוץ מזה, מזל טוב על הצמיגים החדשים...

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

biohazard נכון, אבל אני מדבר איתך על החלקה מאוד רצינית.

אולי בנוסף להכל צמיג החדש מצופה בחומר כלשהו, שצריך לרדת לאחר כמה מאות ק"מ.

הייתה לי הרגשה לא טובה, והלכתי על יפני מקורי


×
×
  • תוכן חדש...