Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקלבר איכותיים מאד.

יפני מקורי אמרת? בתור אחד שיש לו דאנלופ אינדונזיים על הציר האחורי (איזה כיף :)) תבדוק שהם באמת מייד אין יפן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הקלבר איכותיים מאד.

יפני מקורי אמרת? בתור אחד שיש לו דאנלופ אינדונזיים על הציר האחורי (איזה כיף :)) תבדוק שהם באמת מייד אין יפן.

 

מה זאת אומרת? רשום על כל צמיג MADE IN JAPAN

זה לא אומר שהם מיוצרים במפעל ביפן, ועומדים בכל התקנים?

פורסם

ממליץ בחום על TOYO PROXES4

toyoyi5.jpg

 

צמיגים יפניים, הרכבתי אותם על הגולף שלי, אוחזים מדהים, תענוג, מומלץ.

 

http://www.nfc.co.il/Archive/0020-D-124713-00.html?tag=13-47-43

 

"

הצמיג היפני הטוב בעולם חוזר לישראל לאחר היעדרות של כמה חודשים. יצרנית מדורגת במקום ה-11 בעולם בהיקף מכירות של למעלה מ-1.7 מיליארד דולר, וצמיגיה מדורגים מס' 1 בעולם מזה 7 שנים ברציפות עפ"י סקר האיכות של המגזין Tire Review.

מבין הדגמים שימכרו בישראל ניתן למנות את Proxes 4, Proxes TPT, Tranpath, 600, Proxes S/T וכן 800 Plus. רכבי Mazda 5 החדשים מגיעים עם צמיגי מקוריים מדגם TAJ48A 205/55R16 91V."

http://www.toyo.co.il/

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם
דאנלופ ML701 תוצרת יפן.

היה לי אותו בתקופה הפרה-היסטורית, כשמידת הצמיגים ברכב שלי היתה 175/70/13.

למרות המידה הזוועתית משהו, הוא היה בהחלט סביר ביחס להיצע הדגמים שהיה באותה תקופה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מה זאת אומרת? רשום על כל צמיג MADE IN JAPAN

זה לא אומר שהם מיוצרים במפעל ביפן, ועומדים בכל התקנים?

 

תפרסם את הקוד שרשום ליד DOT ומתחיל שתי אותיות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
תפרסם את הקוד שרשום ליד DOT ומתחיל שתי אותיות.

 

כרגע רחוק מהרכב, אבל איזה אפשרויות קיימות

DOT מציין את התקנים , בהם אומד הצמיג?

פורסם
כרגע רחוק מהרכב, אבל איזה אפשרויות קיימות

DOT מציין את התקנים , בהם אומד הצמיג?

 

בו גם מוסתרים פרטי המפעל המייצר

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הפג'ו שלי יכולה להגיד תודה על הGOODRIDE האלה קניתי גם ...

תזהר אבל כי יש דגמים שלא עוברים טסט בדוק זאת לפני קניה..

פורסם

ראתי היום על הצמיג הקידמי 450 טרידיר או איך שאתם מכנים את זה .

זה דומה לאליאנס ,לא?(אבי שם אותם לפני כמה שנים )

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
בו גם מוסתרים פרטי המפעל המייצר

 

בוקר מצויין!

בדקתי על שני הצמיגים, ולא מצאתי DOT בכלל (לפחות לא בדופן החצונית)

ישנו סמל, דומה לעיגול עם 3 אותיות D צמודות. בנוסף, צמוג לתאריך ייצור רשומים כמה קודים:

WA3148

A003729

PC346

מה אפשר להבין?

פורסם
בוקר מצויין!

בדקתי על שני הצמיגים, ולא מצאתי DOT בכלל (לפחות לא בדופן החצונית)

ישנו סמל, דומה לעיגול עם 3 אותיות D צמודות. בנוסף, צמוג לתאריך ייצור רשומים כמה קודים:

WA3148

A003729

PC346

מה אפשר להבין?

 

או שטעית או שתחפש עוד, או שתצלם... בכל מקרה, לא ידוע לי על מפעל DUNLOP ביפן, אז זה נהיה יותר מענין.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אין בעיה, אני אבדוק את זה לעומק.

אבל רשום בפרוש Made in Japan

בדופן הצמיג, וגם על המדבקה שהייתה מודברת

לא שמעתי על זיופים מהסוג הזה

פורסם

לא התכוונתי לזיוף, אבל הצמיגים יכולים להיות מיוצרים גם במפעלים אחרים, לא דווקה של DUNLOP. זוהי פרקטיקה נהוגה בכל העולם. תנסה לחפש ולצלם את כל הקודים, בינתיים לפי מה שסיפקת אינני יכול לבדוק.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

שלום חברים, כמו שאמרתי, אני מצרף תמונות לצרך זיהוי

1- תמונה בגדול

2- מעניין מה מסמל הסמל הזה, לי ניראה שלפי הקוד ניתן לדעת מיקום המפעל

3- כמו שאמרתי, תוצרת יפן

4- הקוד הזה שונה בין הצמיגים, זהו מספר סדורי?

5- קוד נוסף, לא ידוע

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

פורסם

כמה תמונות נוספות

6- מישהו מכיר?

7- תאריך ייצור בתוספר X

8- שם משני של יצרן?

9-

10- דגם

11- רוחב, גובה, רדיוס וקוד מהירות (עד 210)

 

תודה על התגובות, ויום טוב

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG


×
×
  • תוכן חדש...