Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. יש ברשותי סיטרואן קסארה מודל 2000 דגם מילניום. קראתי בפורום על אפשרות לניקוי המזגן ככה שלא יהיה ריח לא נעים כאשר מפעילים אותו, ואמרו שם שצריך לשים את המזגן על מצב של בורר סירקולציה של אוויר חיצוני. במזגן אצלי יש ככה: חץ אחד כלפי מעלה, חץ אחד כלפי צד שמאל או ימין אני לא ממש זוכר, 2 חיצים-אחד למעלה ואחד למטה ומפשיר אדים. מי מהמצבים הנ"ל הוא הבורר סרקולציה של אוויר חיצוני??

פורסם

בורר סירקולציה הוא בדכ נפרד, והוא מסומן בחץ של חצי מעגל לערך, דומה לחצים בסרגל הכלים במחשב של "פעולה אחורה" : redo.gif

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בורר הסירקולציה בא בקסארה בשתי צורות:



1. במערכות בקרת אקלים ככפתור עם נורה כתומה בין בורר החום לבורר כיוון האויר (מתחתם)

2. במזגן מכני רגיל הסקאלה של עוצמת המאוורר מחולקת לכיוון אחד סירקולציה פנימית, כיוון שני הכנסת אויר מבחוץ.

פורסם

כן. דבר נוסף, מאחורי תא הכפפות עם גישה מלמטה (מזיזים את השטיח שמגיע עד לרצפת תא הכפפות) יש מסנן אבקנים של המזגן, תחליף גם אותו.



פורסם

מציע לך לנסות חומר שנקרא BG FRIGI FRESH.

 

אופן השימוש בו בקסארה הוא כך:

1. מרימים את מכסה המנוע

2. ניגשים לצד שמאל, בין בולם הזעזועים והוישר השמאלי ישנו פאנל עם 5 ברגי כוכב בערך.

3. פותחים את הברגים ומרימים את הפאנל - הוא מכסה על פתח יניקת האוויר.

4. מדליקים את המכונית ואת המזגן על קירור והזרמת אוויר מבחוץ (לא סירקולציה פנימית).

5. מרססים את החומר לתוך פתח יניקת האוויר כשכל הדלתות פתוחות.

 

אם הכל יהיה כשורה, זה הסוף של הריח הרע אצלך.

 

בהצלחה.

פורסם

יש לי את אותה בעיה - המדובר על המסנן אבקנים שהוזכר כאן?

ניתן להשגה (ג'אן?) והתקנה עצמית?

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

החלפת מסנן בלבד לא תפתור את הבעייה.

 

ברגע שהבקטריות כבר שם הן בתוך כל המערכת.

 

שים לב להודעה הקודמת שלי, רק אחרי התהליך הנ"ל תשים מסנן מקורי חדש.

פורסם

הנחיות ל"איך" אני מגיע למסנן אבקנים? (מעבר למה שכבר נרשם כאן, שזה מתחת לשטיח..)

 

זו קסארה N1.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

×
×
  • תוכן חדש...