Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד לא כתב כאן שזה מתחת לשטיח, תקרא שוב.

תשכב על הגב עם הראש מתחת לתא הכפפות (הדבר הזה שפותחים ונמצא מול הכסא הקדמי של הנוסע, מתחת לשמשה הקדמית בצד ימין), תחזיק פנס קטן כדי שתראה מה קורה, ותחפש מכסה (לא זוכר אם זה פלסטיק או בד) עם 4/5 ברגים, אותו תפתח ותשלוף בעדינות (כי יש הרבה אבק) את מסנן המזגן.

מצאת בכלל את בורר כניסת האויר קודם?

בריאות לכולם!

פורסם

בקסארה יש מעין כיסוי לבד עם 4 ברגי קליפס (קליפס שלתוכו נדחף בורג, אבל מוציאים אותו בהברגה).

 

הכיסוי נמצא באמת מתחת לתא כפפות, הגישה לא פשוטה אם אתה לא אקרובטי.

 

תבדוק טוב טוב מה מצבו של הכיסוי. בקסארות מוזנחות הוא נוטה להיות במצב מחפיר, ועם השנים, בעזרת מוסכניקים חאפרים החורים שנועדו בשביל הקליפס נוטים להיקרע. במידה וזה המצב, מציע לך להשיג קודם כיסוי כזה מפירוק.

 

אח"כ כבר תראה את המסנן מזגן הנ"ל, הוא נשלף בקלות.

×
×
  • תוכן חדש...