Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

לאחר שנשפך לי המנוע בפורד קונקט שלי, החלטתי להחליף מנוע ולמכור את הרכב, מאחר וטלטלים נשברים בפורדים הנ"ל דיי בקביעות..

חשבתי על פולקסווגן קאדי, רכב איכותי ונעים לעבודה, החזק בקט' ועם זאת גם יקר לצערי.

בכל מקרה על צרפתיות אני לא חושב אז אל תמליצו בכלל, גם לא על פיאט מאחר והיא צרפתיה בתחפושת.

רציתי לדעת לגבי אמינות הקאדי, היו לי הרבה מאוד רכבים מצ'מפיון כמו אודי בשנת 1988, שהייתה דיי אמינה, והייתה גם עוד אאודי בשנת 1992, ולאחר מכן היה סיאט קורדובה ב1998, ואחרי כן פולקסווגן בורה, שאגב הייתה הרכב הכי גרוע שהיה לי מתמיד, מבחינת אמינות, היו תקלות קטנות ומעצבנות בעיקר בחשמל אינסוף, ולכן אני מפחד, כי הבורה דיי מודרנית.

האם ידוע על בעיות מוכרות בפולקסוואגן קאדי ? בייחוד בעיות מכניות כבדות, על בעיות מנוע בפורד קונקט זה ידוע, ואני מחפש רכב אמין כמו יפנית, ואני מנסה למצוא זאת בקאדי, וקשה אחרי הבורה.

 

אי הוא מבחינת אמינות ?

 

 

עשיתי עליו נסיעת מבחן, עם התיבה DSG, וממש נהניתי, אפילו יותר מהאימפרזה שלי, אבל אמינות, איך הוא ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על צרפתיות אתה לא חושב, על פיאט דובלו גם לא, על פורד, אחרי מה שקרה לך, בטוח לא, אז הכותרת הייתה צריכה להיות "החלטתי לרכוש פולקסווגן קאדי ומחפש חיזוקים להחלטה שלי"

 

 

פורסם

קבל חיזוק

יש לנו 2 קאדי, מכוניות מעולות.

כמו שזכור לי, המכוניות כמעט ולא נכנסו לטיפולים ( פרט לאלה שחובה ), לדעתי גם 0 תקלות.

 

מה שכן, מהפאסאט שלנו ( חדשה, 10 חודשים ), אנחנו לא הכי מרוצים ( בעיה שחזרה על עצמה פעמיים, ב 500 ק"מ הראשונים ועכשיו ), אבל הקאדי זה משהו אחר, וכמו שאמרתי כמעט ולא נזקק לטיפולים ( לפחות אצלנו )

פורסם

ומה בדיוק הבעיה עם הפיאט דובלו- אחלה רכב למטרות הללו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לדעתי כדאי גם לברר בסוכנויות (פז'ו, פיאט) לגבי שלושת הטנדרונים החדשים ותאריך הגעתם (ההערכות היו מתישהו ב-2008 ) - פז'ו ביפר, סיטרואן נימו ופיאט פיורינו.

פורסם
לדעתי כדאי גם לברר בסוכנויות (פז'ו, פיאט) לגבי שלושת הטנדרונים החדשים ותאריך הגעתם (ההערכות היו מתישהו ב-2008 ) - פז'ו ביפר, סיטרואן נימו ופיאט פיורינו.

זהו אני יודע שהשלושה הנ"ל אחיות, ומזה אני דואג, כי היו לי בעבר רנו אחת ופז'ו אחת, ושתיהן הציגו אמינות גרועה, לעומת זאת הייתה לי פעם פיאט שדווקא הייתה דיי טובה..

הדגם הנוכחי של הפיאט - האם הוא צרפתי במקור ? או שהאמינות שלו דווקא דיי גבוהה ?

 

 

ולזה שאמר שאני מחפש חיזוק לקנות קאדי, נכון, ואם יאמרו שזהו רכב לא אמין, ייתכן ואפנה לשוק אחר, כמו טנדר \ ואן.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

פיז'ו ביפר, סיטרואן נימו ופיאט פיורינו הם "מיני טנדרונים".

 

הם קטנים יותר מקונקט ושוט' ויש להם נפח תא מטען קטן יותר.

 

 

 

לדובלו אין שום שורשים צרפתיים.

 

נכון, שיש שיתוף פעולה ארוך שנים בין פיאט לפיזו-סיטרואן בפיתוח ויצור רכבים מסחריים (דוקאטו/בוקסר, ג'אמפי/סקודו, אוליס/806, ועכשיו גם המיני טנדרונים, שמוזכרים למעלה).

 

פיאט היו אמורים להיות שותפים גם בפרוייקט הברלינגו, אבל מכל מיני סיבות שיתוף זה לא יצא לפועל, ואת הדובלו הם פיתחו בעצמם, ללא שום קשר ליצרן הצרפתי.

 

דובלו הוא "קרוב משפחה" של רכב אחר של פיאט - המולטיפלה.

 

 

פורסם
פיז'ו ביפר, סיטרואן נימו ופיאט פיורינו הם "מיני טנדרונים".

 

הם קטנים יותר מקונקט ושוט' ויש להם נפח תא מטען קטן יותר.

 

 

 

לדובלו אין שום שורשים צרפתיים.

 

נכון, שיש שיתוף פעולה ארוך שנים בין פיאט לפיזו-סיטרואן בפיתוח ויצור רכבים מסחריים (דוקאטו/בוקסר, ג'אמפי/סקודו, אוליס/806, ועכשיו גם המיני טנדרונים, שמוזכרים למעלה).

 

פיאט היו אמורים להיות שותפים גם בפרוייקט הברלינגו, אבל מכל מיני סיבות שיתוף זה לא יצא לפועל, ואת הדובלו הם פיתחו בעצמם, ללא שום קשר ליצרן הצרפתי.

 

דובלו הוא "קרוב משפחה" של רכב אחר של פיאט - המולטיפלה.

אז הוא לא שותף של הקונצרן הצרפתי, אבל האם אמינותו מתאימה לרכב מסחרי או שאני יתקע איתו ב150000 כמו עם הפורד ?

יש למישהו עדויות על אמינות הפיאט ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
פיז'ו ביפר, סיטרואן נימו ופיאט פיורינו הם "מיני טנדרונים".

 

הם קטנים יותר מקונקט ושוט' ויש להם נפח תא מטען קטן יותר.

 

וכאן נשאלת השאלה, כמה מקום באמת צריך פותח השירשור?

 

לדעתי המיני-טנדרונים החדשים יהיו זולים מאוד ואיכותיים יותר מהדור הנוכחי של הטנדרים שיש בארץ.

 

ובקשר לשאלות האמינות שלך, כבר ציינתי בפניך שלדורות הקודמים של הקאדי לא היה מוניטין בשמיים ואתה עדיין רוצה לקנות אותו, אז מה בדיוק משנה לך מוניטין האמינות של מכוניות צרפתיות פעם?

 

או בעברית - תם עידן הדעות הקדומות על "אמינות צרפתית" וכד'. כיום, הרבה חברות יישרו קו עם סטנדרטים גבוהים של אמינות אז הדעות הקדומות כבר לא רלוונטיות (הדעות בחלקן כבר לא היו רלוונטיות לפני עשור לדעתי).

פורסם

בתערוכת אוטומוטור האחרונה, ישבתי בפיורינו, שהיה מוצג שם, בדקתי את נפח תא המטען, והתרשמתי, שמדובר ברכב קטן מאוד, יחסית לטנדרונים הנפוצים היום.

 

לדעתי, רוב הגירסאות באירופה יהיו סגורות עם שני מושבים, ואז יש לרכב נפח תא מטען סביר.

בגירסת 5 מקומות המקום מאחורה די מצומצם.

 

שימו לב בתמונה לאורך החלק האחורי של הרכב.

NEW Fiorino.jpg

 

 

פורסם

אני צריך תא מטען, ודיי הרבה.

יש ימים שארני צרי להקפיץ סחורה שמגיעה עד התקרה בבגאז (ברצינות) דוגמא לכך הייתה ביום ראשון, שהקפצתי 350 קילו בשר ללקוח.

אני לא יכול גם להוריד שורת מושבים שנייה, משום ששם אני שומר מדפסת להדפסת הזמנות\קבלות ללקוחות.

וצידנית עם אוכל למשך היום.

 

אנשים אני מחפש מישהו שמוכן להעיד על אמינות אצל הקאדי, בפיאט לא נותנים לי טרייד אין במילא, מישהו יש עדות על בעיות אמינות בקאדי דיזל החדשה ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

חשבת אולי על משהו בכיוון טנדר רגיל סגור? טויוטה היילקס למשל? איסוזו?

אני חושב האמינות של ההיילקס די ידועה, ואם זה מה שחשוב לך אז במקומך הייתי פוזל לכיוון הזה.

פורסם

מציע לך לברר עם בעלי ברלינגו ממודל 2006-2008 (שיש להם מנוע 1600 טורבו דיזל) לגבי אמינות ושביעות רצון מהרכב, יש לי תחושה שתהיה מ-א-ו-ד מופתע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...