Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלון

 

לא יודע מה אמרו בערוץ-2 , לא ראיתי , אכלתי שוקולד במקס ברנר , החזרתי קלוריות שהלכו לאיבוד בראלי . :lol:.

9 מכוניות ו-2 באגי , אבל בוא נחזור לעניין.

 

 

נקודה למחשבה ואולי הפרדת אפשרויות - ספורטאי וספורטאי פעיל ?

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נ.ב.

שלא יחשבו שיש לי בעניין זה משהו נגד סובארו או מלמד (יש לי - בנושאים אחרים)... הוא ניתן כדוגמא - כי כרגע הוא מתחרה בעיקר נגד עצמו (כמה רכבים בקטגוריה שלו היו שם?) - מאוד דומה לגביע "המהולל" שלי מ 2002.

באותה מידה יכולתי לתת דוגמא את נדב ק.

:wink:

אלון

פורסם
אלון

 

לא יודע מה אמרו בערוץ-2 , לא ראיתי , אכלתי שוקולד במקס ברנר , החזרתי קלוריות שהכלו לאיבוד בראלי . :lol:.

9 מכוניות ו-2 באגי , אבל בוא נחזור לעניין.

 

 

נקודה למחשבה ואולי הפרדת אפשרויות - ספורטאי וספורטאי פעיל ?

 

 

דובי

 

אי אפשר לסבך יותר. עם הפשוט אנחנו לא מצליחים להסתדר ביננו!

30 ספורטאים (בערך) יחליטו היום - אנחנו יודעים להגיד מי הם הספורטאים, בהסכמה של כמעט 100%. יקבעו קריטריונים אחידים וקלים יחסית ל"מיהו ספורטאי?"

בעוד שנה יחליטו כל הספורטאים כולל החדשים - מה טוב להם!

אלון

פורסם

ובגלל זה לא היה מקום לפרישה מלכתחילה - אבל זה היסטוריה.

בסוף חוזרים לבסיס - יש בראלי כ 30 נהגי IRDA ו - IRDA לשעבר. עוד 1 או שניים שהצטרפו לתחום לאחרונה.

זהו!

אין עמותות ראלי ועמותות ספרינט ועמותות עליך ישראל...

אולי רק בדימיונם הקודח של מספר אנשים!

"מה, אני לא ספורטאי?" - יעלב אדם זה או אחר... שיראה איפה נהג? מתי? ועל איזה כלי? - על מה הוא מתעתד לנהוג?

בקיצור - זה מעיף מיד את כל לוקחי ה"יום כיף שחברה שלי אירגנה לי..." ואיתם את כל "אני התחריתי ב 48 בגרופ B"... ושאר ירקות...

מי שיתחרה ישפיע - בגדול.

כמה יתחרה? ישפיע על מה? זה כבר סיפור אחר שהיה אמור להפתר ממזמן בתוך IRDA (ופה לדעתי התרומה שלנו לבלאגן). כל השאר זה שטויות. הפורשים ירו לספורט הזה ברגל ועכבו אותנו בחודשים אם לא בשנה. זו דעתי האישית ואת זה אני - לא אשכח להם/לכם (ואתה בינהם, דובי) לעולם! אבל - יש הזדמנות לשים הכל בצד ולכן אני מוכן לשכוח (לא לסלוח) ולשים את הדברים בצד. מישהו המציא את הגלגל עם הסיפור הזה של ספורט לספורטאים? יכול להיות בכלל ספורט בלי ספורטאים?

 

תן לברוך שליט התאחדות מחר - כמה נהגים יהיו לו באירוע? כמה נהגים יש בממ"י שהתחרו יותר מ 2 מירוצים בשנתיים האחרונות שאינם מבין חברי IRDA או IRDA לשעבר ו"סרוגויים" היום?

 

מהלך הפרישה היה מכוער ופגע בעיקר בנו הספורטאים ולא יעזרו שום הצטדקויות של "טובת הספורט" ו"חשבתי על הנהגים" וכו' - אותי, אלון חלווה, זה לא משכנע. אבל שוב - זה מאחוריי (ואוליי לא ממש - כי קשה לסלוח) - זה חייב להשאר מאחור אם רוצים להמשיך קדימה. נראה את חבורת הפורשים בימים הקרובים - אם פיהם וליבם שווים!

אל תשכח דובי - שמה שאתה מציע עכשיו - היה לב ליבה של ההתנהלות ב IRDA בשנים האחרונות:

1. בחירות מסודרות

2. אסיפות כלליות

3. ובעיקר ספורט שמנוהל ע"י ספורטאים.

 

אז נכון, גבי יגיד ואולי בצדק שהיו גם כמה לא ספורטאים שהצביעו בהצבעה זו או אחרת - נו - נניח שכן - הם השפיעו על איזה משהו מהותי? מספרם זניח (1 או 2 מתוך שלושים) - באיזו מערכת אין טעויות. אבל, יושבי ראש התחלפו... אפילו דני לוי הוזז ממקומו והכל בצורה דמוקרטית.

קח את חברינו שאתם כה מהללים על הראלי האחרון - אילו בחירות היו שם בשנים האחרונות (באמת אשמח לשמוע)... מי הם הספורטאים שהצביעו? - אז נכון, נוח לכם פוליטית (לפורשים) להלל את האירוע האחרון - אבל אתם חוטאים לכל מה שחשוב:

 

רק מקריאה ראשונית של התגובות וההודעות גם של ממ"י - אני מבין מניסיוני הדל שכמו שכל מי שהשתתף מחייך עכשיו - כך יכולנו כולנו לבכות אם ה 20 ק"מ האלו כפול 4 שניסגרו כמו שמתואר, היו נגמרים בתאונה של "משאית במסלול" עם הרכב של נדב או של יובל או של גבי. האם אפשר לסגור 20 ק"מ תחרותי עם 30 מרשלים אפילו עם 40 - מי קובע? המארגן? האם אפשר לבקר את זה שנהג זה או אחר לא מקצר שוב וחותך את הסיבוב. (ואפילו היו 30 לסלי...אתה יודע מה - אולי אז זה היה אפשרי - אבל לסלי - יש רק אחד!) ויש עוד הרבה דוגמאות...

 

אני יודע שאני אמשוך פה הרבה אש - אבל - בחודש האחרון מיעטתי להגיב בנושא וכך יהיה כנראה גם בחודש הבא - אבל לרגע אחד, כרגע... אני מרשה לעצמי להיות המצפון של כולכם - ובעיקר הפורשים ולהזכיר לכם להסתכל על מה אתם רוצים בהמשך ולא על מה היום. לא מצפה שהאדונים דר יגידו טעינו - מה הם מבינים - עוד לא למדו להכיר את הנפשות הפועלות (מבלי לפגוע - גם אני הייתי פעם במצבם). לא מצפה מגבי להוריד "מכבודו" ולהגיד טעיתי גם לא מאילן אהרון. אין לי צורך שצבי לייט יגיד פה בפורום את מה שאני יודע שאמר בשיחות פרטיות... אין לי ספק שהיום מלמד מכה על חטא... וכך הלאה...

אבל דבר אחד אני כן אומר לכולכם - ולא מתבייש - אפילו שזה לא ישאיר לי הרבה חברים בתחום: טעיתם - גם אם לא תודו בזה טעיתם! השבועות והחודשים האחרונים הוכיחו את זה. לא תשימו לזה סוף הפעם - אולי החודשים הבאים יזרקו לכם ולכולנו את זה שוב בפרצוף. וזה נכון גם לגבינו אם נפסח אנחנו על ההזדמנות לשים לנושא סוף בגלל הכעס שלנו כלפיכם.

 

סובארו ימשיכו להיות אלופי הכלום והאייטמים הסתמיים בכלי תקשורת זה או אחר...

ממ"י ימשיכו לארגן אירועים לשבעה אנשים + עוד שני רכבים של עצמם (שיחזיקו בע"ה עוד ראלי או שניים)

IRDA ימשיכו באירועים לעשרה אנשים שלהם... ובספרינטים לעוד 6 שבעה אולי...

(זה המקסימום שהוכחנו כולנו שאנו מסוגלים לרכז ביום נתון)

 

וכל הספורט הזה יראה כמו בדיחה עצובה בדיוק כמו שהוא נראה היום.

 

איזה ספונסר שפוי יכניס לזה שקל???

 

טוב, מחר יום עבודה ארוך - פרקתי את כעסיי על כולם (אני חושב) ולא נשאר מי שיצא נקי!

 

לילה טוב...

 

המזל הולך עם הטובים, אומרים... אז אולי יש לכולנו עוד סיכוי - כי בסך הכל...

 

מדובר באנשים טובים!

עם חרא של אגו... אבל....

אנשים טובים!

 

בברכה,

אלון חלווה.


×
×
  • תוכן חדש...