Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דובי

אני מבקש שתפסיק להיות שוטר

תן לאנשים להתבטא, אף אחד מהם אינו תלמיד שלך

זה סתם מרגיז הנזיפות שלך גם אם זה לא מוצא חן .

זה פורום פתוח

ממש לא בסדר מה שאתה עושה ובלי בבלט"ים, אתה לא רס"ר

כל עוד שזה במסגרת עקיצות וציניות זה בסדר

דני

 

לא דני, זה לא בסדר , יש גבול ויש לעבור את הגבול, מצטער אבל אנחנו לא מתווכחים פה.

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קובי

לא מקובל עלי שספורטאי לשעבר שאינו מתחרה יחליט עבור קבוצת נהגים שמתחרה עכשיו אלא

אם הוא נבחר מתוך קבוצה של נהגים לשעבר בתחום, כגוף סמכותי בתוך עמותה או התאחדות ועל פיהם יישק דבר

זה אומר דבר מאד פשוט

יישום תקנון טכני ומנהלתי לתחום הנהיגה הספציפי שאיתו זורמים לשנת מירוצים ואין ולא יהיו שום שינויים עד לסוף העונה!!

דיעה אישית?

ספורטאים הם אלה שמזיעים בתוך חליפות מירוץ (ציטוט לא שלי)

דני

 

לזה גם אני מסכים, אבל אם הספורטאי התחרה בשנתיים האחרונות באופן קבוע,והשנה הוא מכר את הרכב אני חושב שכן מגיע לו להשפיע,כי הוא כנראה יחזור להתחרות.

 

קובי

פורסם
קובי

לא מקובל עלי שספורטאי לשעבר שאינו מתחרה יחליט עבור קבוצת נהגים שמתחרה עכשיו אלא

אם הוא נבחר מתוך קבוצה של נהגים לשעבר בתחום, כגוף סמכותי בתוך עמותה או התאחדות ועל פיהם יישק דבר

זה אומר דבר מאד פשוט

יישום תקנון טכני ומנהלתי לתחום הנהיגה הספציפי שאיתו זורמים לשנת מירוצים ואין ולא יהיו שום שינויים עד לסוף העונה!!

דיעה אישית?

ספורטאים הם אלה שמזיעים בתוך חליפות מירוץ (ציטוט לא שלי)

דני

 

דני שבת שלום

 

נמק מדוע ספורטאי בעל עבר מפואר בתחום ,אינו ראוי להחליט עבור קבוצת מתחרים שמתחרה עכשיו ??

 

הרי , למי יש את הניסיון לשקול נכונה מה טוב לספורטאים הרוצים את טובת הענף ? לזה שבזכות כספו, זכה להזיע בחליפה,או

לזה שעברו עושה אותו כבעל ניסיון ושהאינטרס האישי שלו לא יפריע לו להחליט נכונה ?

 

הרי אתה יודע שקיימים אצלנו פיצולים שונים אשר כל אחד רוצה להוביל לכוון שלו, ולשיטתך הקבוצה הגדולה תכפה את דעתה על אף שלא בטוח שהאינטרסים שלה הם לטובת הספורט !לצערי, לא תמיד אלו שמובילים "בטבלה" יש את העצות הנכונות לעתידינו, הרי מי כמוך יודע זאת .

 

בואו לא נצא בסיסמאות , נשב ונחשוב מה באמת טוב לספורטאים , על מנת שיתרבו ,ואל לנו לתת לבעלי עניין שלילי להשתלט על הענף ובכך לקבור אותו לזמן רב !

 

ברור שההחלטות בעתיד הקרוב הן יכוונו את הספורט לפסים גורליים ואל לנו לפספס זאת !

 

כדאי לכולם לשקול תגובות לפני שהדיון יעלה לטורים לא ראויים !

 

דובי

 

לדעתי, רמת הדיון לא ירדה מתחת לקו האדום, ואף רחוק מהמקובל בפורום המכובד אותו אתה מנהל ..

 

מישל

פורסם

מישל

אכן טיעון בעל משקל,

כתבתי בעבר ואני אחדד

במצב בו הספורט במוטורי שרוי כרגע,(אין דין ואין דיין) לקחו מחוסר ברירה הנהגים את גורלם בידם, לטוב ולרע

מכיוון שבתהליך הבנייה אין טוב מהם (הנהגים) להבין את הנעשה, הגענו מבנייה עכשיו לזמן קריטי, שמירה ועשייה עתידית.

לא סוד הוא שנהג מתחרה קושר קשרים,מתחבר,מתידד,מנסה להשפיע מאינטרס אישי או קבוצתי ,תוסיף לזה אגו מנופח

אמוציות ואדרנלין והרי לך מתכון הרסני לעתיד.

דרך חשיבתי ונסיוני מראיית עמותות,מועדונים,התאחדויות בעולם הרחב ,הביאוני למסקנה כי לנהל ספורט מוטורי יצטרכו לתת לנהגים,מנהלים, לשעבר שהפסיקו לנהוג.

עד כאן לטענתך יש משקל כבד ואני מסכים עם טיעוניך.

הבעייה אצלינו בענף שעדיין אין מספיק פורשים שמוכנים לתת מעצמם ומזמנם כדי לשלוח את הנהגים לנהוג ולטפל בשאר הנושאים כבדי המשקל שימסדו את הענף.

לכן בלית ברירה יצטרכו הנהגים בזמן הביניים לקחת החלטה ולנהל לעצמם את הענף הספציפי שבו הם רוצים להתחרות.

ואם נרד לדקויות אני אשאל:

האם לדעתך חבר עמותה מצביע שאינו נהג יכול להחליט על שימוש בצמיגי מירוץ כאלה ואחרים לאליפות ישראל בראלי? (למשל)

ואחמיר ואומר אותו חבר הוא בעל בית מסחר לצמיגים?

לדעתי לא!!

האם נווט בעל רשיון נהיגה תחרותי (מתחרה בראלי רייד) חבר עמותה ,יכול להחליט בנושא ספייסרים לרכבי ספרינט?

גם פה לדעתי התשובה לא!!

אין פה עניין של רוב או לא, מחר יבוא ספונסר להתאחדות בעל ממון ויחליט שכל חליפות המירוץ יהיו של חברה X שהוא נציגה

והוא גם ישלם עבורן מי יחליט?

התשובה ברורה.

מכיוון שעדיין אין התאחדות,וישנה קבוצה של נהגים "מזיעים" מפוצלים מ-2 מחנות ,יש צורך למצוא פתרון מקצועי (רק מקצועי) בהם 2 הגופים יוכלו להתכנס תחת תקנון אחד שמקובל על 2 הצדדים.

אנחנו קצת גולשים מהנושא אבל העניין כרוך אחד בשני.

מקווה שהבהרתי את עמדתי

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

שלום,

 

אנסה להתייחס לנושא מתוך ראייה אישית, מכיר את הנושא יותר מהיבט הטכני וסקירה עיתונאית זה כ30 שנה(איני מתחרה בפועל ולא קשור לאף עמותה).

אם הבנתי נכון, הדיון נפתח בשאלה לגבי הגדרת מהן הדרישות מספורטאי שעוסק בנהיגה תחרותית ספורטיבית?

כפי שדני ציין, קיימות הגדרות ודרישות מסודרות בעולם במסגרת ארגונים שונים כגון F.I.A - לכן ניתן מאד להיעזר בהגדרות אלו, במיוחד אם אנחנו רוצים להיכלל במסגרות מבוססות כאלו.

מצד אחר, יש כאלו שטוענים עובדתית, שכדי לקדם את הענף בהתחשב בנתונים המיוחדים (התחלתיים) הקיימים בישראל, רצוי להקל על המעוניינים להשתתף בספורט המוטורי כנהגים.

בעולם מקובל להתייחס למצב זה ע"י איפיון:

נהיגה ספורטיבית חובבנית לעומת נהיגה ספורטיביעת מקצוענית ולכן רצוי לצאת מתוך הנחת שני יסודות אלו.

 

מריוס

פורסם
שלום,

 

אנסה להתייחס לנושא מתוך ראייה אישית, מכיר את הנושא יותר מהיבט הטכני וסקירה עיתונאית זה כ30 שנה(איני מתחרה בפועל ולא קשור לאף עמותה).

אם הבנתי נכון, הדיון נפתח בשאלה לגבי הגדרת מהן הדרישות מספורטאי שעוסק בנהיגה תחרותית ספורטיבית?

כפי שדני ציין, קיימות הגדרות ודרישות מסודרות בעולם במסגרת ארגונים שונים כגון F.I.A - לכן ניתן מאד להיעזר בהגדרות אלו, במיוחד אם אנחנו רוצים להיכלל במסגרות מבוססות כאלו.

מצד אחר, יש כאלו שטוענים עובדתית, שכדי לקדם את הענף בהתחשב בנתונים המיוחדים (התחלתיים) הקיימים בישראל, רצוי להקל על המעוניינים להשתתף בספורט המוטורי כנהגים.

בעולם מקובל להתייחס למצב זה ע"י איפיון:

נהיגה ספורטיבית חובבנית לעומת נהיגה ספורטיביעת מקצוענית ולכן רצוי לצאת מתוך הנחת שני יסודות אלו.

 

מריוס

 

מריוס בקר טוב

 

כנראה שעפר , אשר פתח את הדיון , לא הסביר כהלכה את כוונתו בשאלה - מי הוא ספורטאי ?

 

אסביר מעט , לאחרונה עלתה לדיון הסוגייה הבאה : האים המחליטים העתידיים על כל נושאי הספורט המוטורי , שיידונו בהתאחדות או מחוצה לה , יחליטו ספורטאים פעילים דהיום , או אחרים אשר ידיעתם מוכחת וכיום לא פעילים בענף אותו מייצגים . במילים אחרות , האים חברים מהתחום יוכלו להשפיע על עתידנו על אף שאינם בעלי רכב מירוץ היום ?

כמובן שההגדרה שלי קצרה ולא מספיק מפורטת אך מספיק ברורה כדי להבהיר שכוונתו של עפר היתה - למי יש סמכות להשפיע על עתיד הספורט המוטורי כיום עם התקרב מועד הקמת ההתאחדות ?

 

אני מקווה שכעת זה ברור יותר ..

 

מישל

פורסם

מישל

אתה מושך לכוון אחר

אם תתמקד במה שכתבתי, תבחין שאני מדבר על נושאים מקצועיים, רק ואך ורק מקצועיים הנוגעים לסוג התחרות המוצעת כליגה בלבד,או בקיצור תקנון למירוץ.

התאחדות כשלעצמה על צורותיה ופעילותה .

יש להפריד בין מנהלה,שווק,כספים,פרסום,שבה אין לספורטאים ולא צריכה להיות החלטה בנידון (אלא בתוך מועצת המנהלים נציגות) לבין הצד המקצועי שבו לספורטאים שפרשו או מומחים בתחום שנבחרו ע"י העמותה על שלל חבריה(נהגים ולא נהגים) הם שיחליטו על הצד המקצועי של הפעילות.(למשל קלנדר)

אני מציע לך מישל מנסיונך לענות לי על השאלות ששאלתי קודם.

מה דעתך?

כמו כן אני מזמין את הנהגים עצמם לדיון בנושא על גבי שרשור זה.

שבוע טוב

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

בוקר טוב

 

אנסה בקצרה להביע את דעתי.

 

מי שאמור להשפיע, לדעתי, על הספורט ועל הנושאים המקצועיים שבו זה אך ורק הספורטאים וכנראה שרק אלו שפעילים מביניהם ואני משתדל להיות זהיר בניסוח הזה.

ספורטאי שאינו פעיל (מי שמכין רכב לתחרות נחשב כפעיל ) לא יכול להתערב בשיקולים מקצועיים הקשורים ישירות לתחרויות .

ההגדרה של ספורטאי פעיל יכולה להיות - מי שלוקח חלק בלפחות 50 אחוז מהארועים בשנת התחרויות .

 

קצת קשה לי לראות מישהו שאינו חלק פעיל בתחרויות מחליט עבורנו, הספורטאים, החלטות מקצועיות שלא נוגעות לו כלל.

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
מישל

אתה מושך לכוון אחר

אם תתמקד במה שכתבתי, תבחין שאני מדבר על נושאים מקצועיים, רק ואך ורק מקצועיים הנוגעים לסוג התחרות המוצעת כליגה בלבד,או בקיצור תקנון למירוץ.

התאחדות כשלעצמה על צורותיה ופעילותה .

יש להפריד בין מנהלה,שווק,כספים,פרסום,שבה אין לספורטאים ולא צריכה להיות החלטה בנידון (אלא בתוך מועצת המנהלים נציגות) לבין הצד המקצועי שבו לספורטאים שפרשו או מומחים בתחום שנבחרו ע"י העמותה על שלל חבריה(נהגים ולא נהגים) הם שיחליטו על הצד המקצועי של הפעילות.(למשל קלנדר)

אני מציע לך מישל מנסיונך לענות לי על השאלות ששאלתי קודם.

מה דעתך?

כמו כן אני מזמין את הנהגים עצמם לדיון בנושא על גבי שרשור זה.

שבוע טוב

דני לוי

 

דני

 

רוב הנושאים המקצועיים סגורים, כבר היום ,בתקנונים מוסכמים על כל הפלגים ! אולם יש עדיין נושאים מקצועיים שהקבוצה הגדולה יכולה לכפות דעתה על מיעוט שעלול להפגע מאינטרסים לא מקצועיים !

זה לא הזמן לפרט , אני קצר בזמן.

 

שבוע טוב

 

מישל

פורסם

צר לי מישל

רוב קובע מדיניות, זוהי דמוקרטייה (לא משנה באיזה תחום)

אם מיעוט חושב שהוא נפגע מהחלטה שאינה מקצועית, ישנו מוסד על (בוררות) ששם הוא מלין.

אבל אם מיעוט צריך להתכנס ,לשנות דברים כתוצאה מהחלטה מקצועית ,עליו לקבל את דעת הרוב.

אני בכוונה לא מכניס אלמנטים אישיים ,אבל בצניעות אני יכול להצביע על בחירות 2007 למשל!

אני יודע שאני הולך פה על ביצים אבל הגיע הזמן שלמישהו יהיו ביצים.

אני כרגע מדבר על התאחדות עתידית, אותה התאחדות צריכה להתנער מהעבר ולחשוב קדימה,גם במחיר פגיעה של אגו כזה או אחר.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
בוקר טוב

 

אנסה בקצרה להביע את דעתי.

 

מי שאמור להשפיע, לדעתי, על הספורט ועל הנושאים המקצועיים שבו זה אך ורק הספורטאים וכנראה שרק אלו שפעילים מביניהם ואני משתדל להיות זהיר בניסוח הזה.

ספורטאי שאינו פעיל (מי שמכין רכב לתחרות ורשום אליה נחשב כפעיל ) לא יכול להתערב בשיקולים מקצועיים הקשורים ישירות לתחרויות .

ההגדרה של ספורטאי פעיל יכולה להיות - מי שלוקח חלק בלפחות 50 אחוז מהארועים בשנת התחרויות .

 

קצת קשה לי לראות מישהו שאינו חלק פעיל בתחרויות מחליט עבורנו, הספורטאים, החלטות מקצועיות שלא נוגעות לו כלל.

 

 

 

דובי

 

 

+3 :mm_yeah:

חוץ מהערה אדומה קטנה

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

הנה דעתי:

ספורטאי תחרותי הינו מי שעמד בתנאים המצטברים הבאים:

1. מאחריו לפחות 10 מירוצים רישמיים במצטבר או סיים תקופת נוביס כפי שתקבע בעתיד!. (אפשר 8 - לא קריטי - מירוץ רישמי הינו מירוץ שבו נמדדו זמנים חולקו גביעים והוא הוכר ע"י מועדון רישמי).

2. מתחרה ב 50% - 40% מהמירוצים הרישמיים בעונה בכל תחום ראלי שהוא (ראלי או ראלי ספרינט).

3. יהיה בעל זכות הצבעה עד לסוף העונה שאחרי העונה הנוכחית בה הונפק לו רישיון מתחרה - גם אם נפצע או השבית רכב וכו'.

 

כל ספורטאי תחרותי יצביע לנציג ועד כפי שיחליט (גם עבור מי שפרש). הועד ינהל את העניינים בכל התחומים - גם בראלי וגם בספרינט!

 

להדגשה:

אם אני אלון חלווה - יש לי מעל 10 מירוצים רישמיים במצטבר - ואני מתחרה ב 40% מהעונה הקרובה (נניח 4 מירוצים מ 10 בספרינט ואפילו ובראלי ואפילו היו כולם ספרינט או כולם ראלי) אני יכול להצביע ולבחור בנציג שלי. הנציג ישב בועד בהתאחדות ויצביע בכל התחומים שבהתאחדות - גם בראלי!!!! גם בספרינט!!! אם יהיו יותר ספרינטאים בהתאחדות - מן הסתם יהיו יותר ספרינטאים בועד וגם להפך!

זו דעתי.

אפשר מבחינתי להפריד בין הראלי לראלי ספרינט אבל לדעתי זה יפגע בתחומים בשלב זה.

בייחוד בראלי. אין מספיק רכבי ראלי בארץ - אז אם מישהו כמוני רוצה להתחרות בעיקר בספרינטים ובשני ראלי נוספים בשנה - אני לא אוכל לעשות זאת אם לא תהיה לי השפעה על תחום הראלי - אולי יבחרו מסלולים שלא מתאימים לי? אולי יקבעו רגולציה שלא תתאים לרכב שלי??? מזכיר לכולם שאין כזה דבר FIA ספרינט. את הרכב אני בונה לפי הגדרות של ראלי - אז אם רוצים שיגיעו יותר רכבים צריך לתת גם להם השפעה ובלבד שמדובר בספורטאי אמיתי שהתחרה בעבר ויתחרה בעתיד! אם מישהו מושבת לחצי שנה בגלל פציעה / רכב הפוך או בניית רכב חדש - לא הגיוני שהוא לא יצביע לנציגים שלו - אחרת איך ישפיע על איך לבנות את הרכב שלו!

אני לא מתנגד להפרדת התחומים - אפשר לשמור את אותם קריטריונים שהצגתי לעיל - עבור כל תחום בנפרד (ראלי/ ספרינט ראלי) - לדעתי זו תהיה טעות בשלב זה!

ברגע שיהיו מעל 100 רכבים בארץ (פחות או יותר) אפשר יהיה לדבר על הפרדה!

אלון

 

 

 

spacer.gif

פורסם

אלון

 

ההגדרה לספורטאי הינה לא רק לראלי או לספרינט אלא לכל ספורט מוטורי שהוא...

 

השאלה היא אם קובעים הגדרה כוללת ובתוכה מפרטים בכל תחום (ואז ניתן להפריד בין ראלי/ספרינט וכו') או שנותנים הגדרה נפרדת לכל תחום .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אפשר לעשות אלף תחומים ועשרת אלפים תתי תחומים!

העובדה כרגע פשוטה - אין מספיק רכבים ונהגים בשביל זה!

הרכב שלי שנבנה עכשיו ישמש גם לראלי וגם לספרינט ראלי (כנראה לא לראלי קרוס - לא ארצה לשבור אותו מול רכב אחר - ימי אשקלון, זוכר?).

אני רוצה להשפיע על שני התחומים. אם אתחרה רק בספרינט ראלי - אין לי נווט - ואני קול אחד! אם אתחרה גם בראלי - יש לי נווט ו"הקבוצה שלי" שווה שני קולות. גבי סרוגו שמתחרה נגיד רק בראלי יהיה שווה שני קולות = שני ספורטאים נווט + נהג. ככה זה.

זה לא טוב, לא מושלם - זה הכי מתאים להיום.

 

הגיע הזמן שכולם יבינו: אם לא יהיה תקנון אטרקטיבי - אם לא כל ספורטאי ישפיע - כל תחום ישאר עם 5 ספורטאים.

גם בראלי האחרון כמה מכוניות היו?????

אז נכון בערוץ 2 אמרו 15!!! (מישהו מאכיל אותם שם יפה) אתה כתבת 11...

בפועל היו 7? (אם נוריד באגים וכו').

 

זה גם נכון לאירועים של IRDA (אולי שניים וחצי רכבים יותר בראלי ושלושה וחצי בספרינטים).

 

לא יהיו אטרקטיבי - אחרי שנה יהיו פורשים חדשים.

 

 

אני אמרתי אלף פעמים ואני אגיד עכשיו בפעם ה 1001:

אני יושב וכותב עכשיו משולחני בבית ומעליו גביע של אלוף ישראל בראלי ספרינט לשנת 2002!!!

 

הגביע הזה שוו לתח... - כי באותה עונה היו בקטגוריה שלי 2.5 מתחרים כולל אותי - על שני רכבים.

 

אז מה - זה מה שרוצים לעשות שוב? קבוצת סובארו יהיו אלופים בראלי של 3 מכוניות בסטנדרטים של יובל! יכניסו אייטם נוסף לערוץ 2 על ראלי מוצלח של 50 רכבים!! "גיב מי א ברייק!" (סליחה על האנגלית).

 

בתחום רכבי הראלי (ספרינט+ראלי) יש בארץ 30 ספורטאים שיכולים להחשב פעילים (בערך - בלי להעליב אף אחד)...

20+ ב IRDA ו - 10- ב"גבי סרוגו" (לא כולל נווטים) - אלו מי שצריכים לנהל את הספורט בהתחלה - ולקבוע קריטריונים דומים לחו"ל להמשך! אח"כ כשיהיו הרבה ספורטאים: אני ודני לוי ואתה ויובל מלמד וגבי סרוגו ומישל גדז' נהיה כל אחד "קול אחד" מ1000 2000 ואולי 3000 ספורטאים. הלוואי.

אלון


×
×
  • תוכן חדש...