Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם קיימת גירסת GTI דיזל של גולף ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש גולף מיבוא אישי מנוע 2.0 דיזל שמפיק 250 כ"ס באיזה דגם מדובר ?

אם כזה קיים כיוון שהרכב עבר שידרוג

פורסם

אין GTI דיזל כמו שידוע לי לדעתי מה שאתה מדבר עליו זה גולף 2.0 TDI טורבו דיזל (150 כ"ס)

בכל מקרה GTI זה אף פעם לא מנוע 2 ליטר זה 3.2

S2000

פורסם
אין GTI דיזל כמו שידוע לי לדעתי מה שאתה מדבר עליו זה גולף 2.0 TDI טורבו דיזל (150 כ"ס)

בכל מקרה GTI זה אף פעם לא מנוע 2 ליטר זה 3.2

תרשה לי להפתיע אותך GTI זה מנועי 1.8 ו2.0 סמ"ק

אם כבר 3.2 זה R32. לפותח השרשור כנראה שחבר שלך אכן רכש TDI

פורסם

נראה לי שיש גרסת דיזל עם מנוע 2000 סמ"ק ו-170 כ"ס

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הרכב הוא יבוא אישי מדנמרק והוא עבר דיי הרבה שיפורים (אני לא יודע איזה) אבל הוא טורבו דיזל 2.0 סמ"ק ו250 כ"ס

פורסם

stasoo, סביר להניח שהרכב התחיל את חייו עם מנוע 1.9 או 2.0 ליטר טורבו-דיזל.

אין לי מושג איזה שיפורים הרכב עבר, אבל זה צריך להיות שיפור מטורף.

עוד לא שמעתי על דיזל שמפיק יותר מ100 כ"ס לליטר.

 

בנוסף, דנמרק זו הבחירה הגרועה בעולם למדינה לעשות ממנה ייבוא אישי.

תתפלאו, אבל קיימת בעולם מדינה שהמיסים בה על רכב גבוהים מהמיסים בארץ - דנמרק.

 

בכל מקרה GTI זה אף פעם לא מנוע 2 ליטר זה 3.2

 

אוי ואבוי... בסוף נוכל לחבר ספר עם היציאות שלך. כמו שעשו עם אלון מזרחי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חשבתי שהחדשים מגיעים גם 3.2 ראיתי שלא...

לפי מה שאני זוכר הגולף הקודמת הגיע עם מנוע 3.2 ליטר 2 ליטר ו1.6 היה הבסיסי

S2000

פורסם

3.2 זה רק r32 דגם שלא הגיע לארץ (כן אני יודע שיש אחת כסופה) המנוע הכי גדול שנכנס לארץ על גולף הוא של הv6 וזה היה מנוע 2800.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
3.2 זה רק r32 דגם שלא הגיע לארץ (כן אני יודע שיש אחת כסופה) המנוע הכי גדול שנכנס לארץ על גולף הוא של הv6 וזה היה מנוע 2800.

נכון, זה הV6 שהיום המחליף שלה זה הGTI מנוע 2.8 והיה 2.4

S2000

פורסם
נכון, זה הV6 שהיום המחליף שלה זה הGTI מנוע 2.8 והיה 2.4

 

לא נכון, ה-GTI הוא מנוע 2 ליטר טורבו והוא מחליף את (הפלא ופלא) את ה-GTI עם המנוע 1.8 טורבו.

ה"מחליף" של ה-VR6 בנפח 2.8 ליטר היה ה-V6 בנפח 2.8 ליטר וה"מחליף" של ה-V6 היא ה-R32 עם נפח מנוע של 3.2 ליטר.

 

לא היה לפולקסווגן מעולם מנוע 2.4 על גולף.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

Dar,חתיכת סלט עשית כאן.

גולף דור 4 (99-05) היתה מצויידת במנועים:

1.4

1.6

1.8 אטמ' או טורבו (GTI)

2.0

2.3 (V5)

2.8 12V

2.8 24V

3.2 (R32)

1.9 SDI/TDI

 

לפותח השרשור:

אכן קיימת גרסת דיזל "ספורטיבית" לגולך MK5,העונה לשם GT TDI:

 

http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/driving/new_car_reviews/article480859.ece

http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/driving/used_car_reviews/article664496.ece

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

ה-GT TDI שאתה מדבר עליה היא עם 140 כ"ס וגם בארץ יש גולף TDI עם 140 כ"ס רק ללא הכיתוב "GT". ישנה גם GT TDI עם 170 כ"ס שזה הכי הרבה סוסים שניתן למצוא על גולף דיזל. כמו ש-DISCOVER אמר, והוא צודק, זה צריך להיות שיפור מטורף. גם בהנחה שהוא הביא את הגרסה החזקה לארץ עם 170 כ"ס, תוספת של 80 כ"ס זה לא משהו שבא ברגל, שלא לדבר על תוספת של יותר מזה.

×
×
  • תוכן חדש...