Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

הלך הגיר בפורד :cry:

מישהו יודע איפה אפשר להשיג גיר אוטומטי לרכב כזה (שנת 95)?

אני רוצה משופץ.

הכי זול שמצאתי בינתיים זב ב 5310 כולל מע"מ.

 

אצל yazdi אין.

 

תודה לכולם.

פורסם

זו תיבת CD4E כמו במזדה 626.

אני לא יודע אם אפשר לקחת גיר של מזדה 626 וככה ישר לשים במונדאו, אבל שי בטח יוכל לפרט מנסיונו.

 

 

באיזה ק"מ זה קרה ? היו סימנים מקדימים ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

180K,

בהתחלה הלך הטרמוסטט והמיים לא נכנסו לרדיאטור.

יש איזה חלק ברדיאטור שאמור לקרר את השמן גיר (קראתי בספר של פורד)

ימויים אחרי תיקון הטרמוסטט (אתמול בלילה), הלך הגיר..

(יש רק רברס עכשיו)

פורסם

מציע לבדוק אפשרות של שיפוץ הגיר.

 

לדעתי, יכול להיות שזה יעלה פחות כסף ויתן תוצאה טובה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה יהיה בטוח?

יש הבדל אם זה גיר שלי או לא, ברגע שהוא עבר שיפוץ?? :roll:

למה עדיף לשפץ את הגיר שלי?

פורסם

כי הגירים שבדרך כלל מדובר בהם הם לא גירים משופצים אלא משומשים מפירוק (זה למשל מה שהיית מקבל מיזדי אם היה לו גיר כנ"ל)

 

וכמובן אינך יכול לדעת מה עבר על הגיר לפני שהגיע למכוניתך וכמה זמן הגיר יחזיק מעמד.

 

כשאתה משפץ אתה יודע בדיוק מה אתה מקבל.

 

אם בכל זאת אתה רוצה משומש, תתקשר ל"אפי את אבי" בטל' 6870504 הם יושבים בדרך פתח תקוה (מנחם בגין) 68 ואם אין להם את הגיר הם בד"כ מספיק נחמדים כדי לספר לך למי יש....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בהודעתי הראשונה כתבתי שאני רוצה גיר משופץ ולא מפירוק, ומצאתי גיר משופץ

ב 5310.. לא גיר מפרוק...

 

תודה על המספר אני אשאל, אולי אפשר למצוא משופץ..

×
×
  • תוכן חדש...