Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא כדאי לקחת ברצינות את כל הקשקשנים.

 

לא מזמן היה פה בנאדם שטען שהוא נוסע 900 ק"מ למיכל בליאונה 1300.

בזמנו אמרתי לבנאדם שהוא הצליח לעבוד על נהגי המוניות שהיו טפשים מספיק לקנות סקודה אוקטביה ולא ליאונה 1300, האוטו החסכוני בעולם.

אני אישית עם הליאונה 1300 שלי (6 שנים) לא עברתי את ה-450-470 ק"מ למיכל מלא, של 55 ליטר.

 

 

מה לעשות - לנסיעה עירונית יש את החסרונות שלה.

במידה ואתה נוסע בין רמזורים, אתה נוטה להאיץ ולהאט - זה מעלה את צריכת הדלק.

במידה ואתה נוסע ברחובות קטנים וצדדיים, אתה נוסע לאט - זה מעלה את צריכת הדלק.

אם אתה נתקל מדי פעם בפקק - 0 ק"מ עם צריכת דלק והאצות משתנות - זה מעלה את צריכת הדלק.

 

בקיצור - המדידה שלך הגיונית ונכונה. תהנה מהרכב, הוא גדול ומפנק. אתה תשלם על הפינוקים הללו בדלק, מה לעשות.

 

תגיד אתה דפוק או סתם טיפש , נראה לך שאני אכתוב פרטים כאלה בשביל להשוויץ או להטעות את בעל המונדאו שפתח את השרשור .

הייתי מזמין אותך לנסיעה ובדיקה של הנתונים האלה ברכב , אבל אני נמנע מלארח לחברתי טפשים .

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הרכב נהדר, נוסע נהדר, מהיר, נוח, מרשים, פשוט מקסים.

לדעתי יש ברכב שלי בעייה כלשהיא בצריכת הדלק, אחרי בדיקה מעמיקה וחישובים שלי ושל מחשב הרכב נראים הנתונים הללו:

14.9 ליטר ל100 קילומטר = 1/6.7

מפחיד משהו לא?

הנסיעה שלי רגועה מאוד, עירונית בלבד, חצי עם מזגן וחצי בערב ללא מזגן...

אין בדיוק פקקים בב"ש כך שלרוב אני ממתין ברמזור לא יותר מדקה וחצי.

חברים פה בפורום ציינו צריכה ממוצעת של 1/9-1/10 שזה סביר ונורמלי לרכב עם מנוע כזה, אבל הצריכה שאני מציג כאן היא פשוט מוגזמת.

 

צריכת דלק נורמלית למנוע 2.0 ל' עם תיבה אוטומטית ומשקל של טנק. זה מה יש.

נסיעות עירוניות, גם אם רגועות, צורכות המון דלק. 1:9 או 1:10 בתוך העיר בלבד ממנוע 2 ליטר = בחלום הלילה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא בטוח שאפשר להגיע ל1:8 עם הרכב.

 

אבא שלי נוסע בקאיה קלארוס ומגיע ל1:8 ולפעמים גם 1:9. אבל הקלארוס קצת יותר קלה מהמונדאו.

פורסם

בספר הרכב כתוב כתוב שהממוצע העירוני הוא 1/8...

והרבה חברה כאן הגיעו לתוצאה דומה.

אין לי בעייה לקחת אותו למוסך ויסדרו לי מה שצריך, הבעייה היא שהם אומרים שהכל בסדר, האם אני יכול לכוון אותם על משהו?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

אני שוב פעם אומר לך, קח בעירבון מוגבל את השטויות שאנשים כותבים כאן.

הרבה אנשים כאן מדדו צריכת דלק בקסארה של 1:17, אני מוציא כל הזמן 1:12 או 1:13.

ככה זה כשאתה עם הרכב שלך בפקקים, בין רמזורים, מתמרן בכיכרות ועוצר ומאיץ כל הזמן.

 

רוב המכוניות 1600 אוטומט מצליחות לעשות 1:9 בתוך העיר. הגיוני מאוד שהרכב שלך יצרוך 1:6 או 1:7.

 

מעבר לזה - כל נתוני היצרן הם נתונים וירטואליים. מהיכן יש ליצרן ידע כמה רמזורים יהיו בנסיעות ממוצעות שלך, או בכמה פקקים אתה עובר ביום?

 

אני מניח שאנשים שיושבים מדי יום בפקק המדהים של איילון עד הבית במשך שעה לכל כיוון, לא ידווחו על צריכת דלק מעולה.

 

אין לך לאן לכוון את המוסך - אם אתה רוצה רכב חסכוני יותר תקנה רכב אחר :|.

 

בכל העולם יש התרסקות מחירונים של הרכבים הבזבזניים בדלק בדיוק בגלל זה...נקודה למחשבה.

פורסם

לכל הספקנים שמרימים גבה :shock: ועוד אחת , וגם לפותח השרשור , אולי זה יספק אותכם ותפסיקו להיות ירוקים מקנאה , כי זו המציאות ברכב שלי !

וציינתי במפורש שרוב נסיעותיי הן בין עירוניות ( אז אולי תתחילו לקרוא ולהפנים אינפורמציה לפעם הבאה ולא למהר לקפוץ ולהסיק מסקנות מוטעות )

מה שאמור לספק לכם את המידע הוא המצב שבו אצלם את צג מחשב הדרך בפעם הבאה ( אם אזכור לקחת מצלמה ) מיד לאחר מילוי מלא של מיכל הדלק במכונית , הפרמטר אותו אצלם זה צג המראה את מס' הקילומטרים שייסע הרכב ( לפי נתונים של ממוצע נסיעה עד לרגע המילוי ) עד לתדלוק הבא או אם תרצו עד להתרוקנות המיכל , מס' הקילומטרים הזה נתון לשינויים קטנים כלפי מעלה או מטה בהתאם לאופן הנהיגה של הנהג , ואם הנהג הוא מאלה שסוחטים את הדוושה בהאצות ביניים , וביציאות תכופות מרמזורים אז השינויים יהיו גדולים יותר כנראה משמעותית .

את שאר החישובים של כמה ליטרים יש במיכל וכמה קילומטרים הרכב יסע ובהתאם לחשב צריכת דלק אתם בטח יודעים .

אם גם את זה תבחרו לנגוח אז יש כאן בעיה קשה .

עם קשה עורף כבר אמרו עלינו .

פורסם

היי, אני ממש לא מתווכח איתך, אני רק אמרתי את הבעייה אצלי :)

הלוואי ורכבי היה חסכני כשלך :)

אשמח אם תצלם בכל זאת את מחשב הדרך שמורה על כמות ליטרים ל100 ק"מ

אצלי הוא עומד על 15 כאשר לפי ספר הרכב זה אמור להיות במקסימום 12.5

כמה אצלך?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם
היי, אני ממש לא מתווכח איתך, אני רק אמרתי את הבעייה אצלי :)

הלוואי ורכבי היה חסכני כשלך :)

אשמח אם תצלם בכל זאת את מחשב הדרך שמורה על כמות ליטרים ל100 ק"מ

אצלי הוא עומד על 15 כאשר לפי ספר הרכב זה אמור להיות במקסימום 12.5

כמה אצלך?

 

משהו כאן לא תקין כבר אמרתי את זה קודם , תגיד לי רגע איפסת את המחשב מאז רכשת את המכונית ( אתה יודע איך לאפס את מחשב מדידת צריכת הדלק ? )

גם אני כשקיבלתי את המכונית מהבעלים הקודמים בנסיעה חזרה הביתה ראיתי נתונים של סדר גודל 14 ליטר ל 100 ק"מ ונחרדתי , אבל לאחר איפוס המונה העסק מראה לך נתונים שקשורים לאופן הנהיגה שלך .

כנראה שהנהג הקודם ברכב שלי נהג הרבה בתוך העיר וכנראה היה לא נינוח במיוחד בצורת הנהיגה , לכן הראה הצג מה שהראה על צריכת הדלק של קודמי .

בכל מקרה צילום של הנתון הזה לא אפקטיבי עבורך מהסיבה שאני יכול לאפס אותו בזמן נסיעה בכביש המהיר ( ועשיתי כבר את הניסיון הזה ) נסיעה על מאה קמ"ש ולאחר כ 10 דקות של נסיעה כזו הוא יראה לי צריכה של בערך 7.4 או אפילו פחות ליטר ל 100 ק"מ שזה צריכה ממש קטנה אבל לא אמינה כי היא לא משקפת את הממוצע האמיתי .

שורה תחתונה , המונה אצלי לאחר איפוס ונסיעה של כמה מאות \ אלפי קילומטרים מתייצב על 8.9 , 9.0 , 9.1 ליטר ל 100 .

אני מקווה שעזרתי לך להבין עוד קצת דברים על הרכב שלך .

אם אתה מאיזור המרכז , אתה מוזמן לביקור לבדיקת הענין מקרוב .

ד"א - סתם משהו שלא קשור לשרשור אבל מאד קשור לרכב שלך , כשתזדקק להחלפה של מצבר תזכור טוב טוב לבצע גיבוי לחשמל הרכב לפני ניתוק המצבר הישן .

אני עצמי לא ידעתי את זה ( פתחתי שרשור נפרד ) והמערכת ברכב כרגע מבקשת קוד שאין לי , קיצר אין רדיו אין מוסיקה נאדה , טרחה לא קטנה בגלל חשמלאי אידיוט שלא טרח לבצע גיבוי .

פורסם

חחח מה אתה אומר!?!

סיפור לא קטן!!!

אגב איך מאפסים את מחשב הרכב? אני יעשה את זה, כי את זה באמת לא עשיתי ואולי קודמי נסע אחרת

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

שלחתי לך הודעה במסרים .

 

דרך אגב , הדרך המדויקת יותר למדידה של צריכת דלק היא ע"י תדלוק מלא לחלוטין ( עד לקצה הפיה ) של מיכל הדלק ואיפוס מונה הקילומטרים .

בתדלוק הבא ( ורצוי שזה יהיה לקראת סוף המיכל ) אתה ממלא שוב את המיכל עד לקצה הפיה כמו בפעם הקודמת , ומחשב כמה ליטרים נכנסו חלקי מס' הקילומטרים שהרכב עבר מאז האיפוס של המונה בתדלוק הקודם .

פורסם

המדידה לפי מחשב הרכב לא הכי מדוייקת, ונותנת צריכה משוערת.

המדידה המדיוקת היא למלא טנק מלא לנסוע למלא שוב, וכו'... כפי שעשית.

לגבי צריכת הדלק - אין מה לעשות. אוטו כבד, מנוע 2 ליטר ועוד משתנים = צריכת דלק גבוהה.

פורסם

הנסיעות שלי ברובן מחוץ לעיר ובלי התפרעות ,הצריכה בד"כ נעה סביב 1/9 ,כשגרתי בחיפה הצריכה הכי טובה היתה1/7 ובדרך כלל 1/6.

לא מפתיע אותי גם המזדה פרמסי הדפוקה שהיתה לי קודם אכלה אותו דבר.


×
×
  • תוכן חדש...