Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מונדיאו 2003 שנוסעת רק בעירוני ומקבלת צריכה כמו שלך

ויש לי מונדיאו 2007 שגם כשנסעה רק בינעיאוני מעולם לא ראתה יותר מ 1 ל 10 וגם זה בנהיגת שבת

 

מי שנסע 650 קמ על מיכל של מונדיאו בטח עשה חלק מהדרך קשור לגרר...

 

הרכבים האלה זולים וטובים אבל קצת שתיינים... שני הרכבים מטופלים בקביעות במוסך מורשה כך שמבחינת מצב התחזוקה שלהם הם כנראה ממוצע פלוס

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לי מונדיאו 2003 שנוסעת רק בעירוני ומקבלת צריכה כמו שלך

ויש לי מונדיאו 2007 שגם כשנסעה רק בינעיאוני מעולם לא ראתה יותר מ 1 ל 10 וגם זה בנהיגת שבת

 

מי שנסע 650 קמ על מיכל של מונדיאו בטח עשה חלק מהדרך קשור לגרר...

 

הרכבים האלה זולים וטובים אבל קצת שתיינים... שני הרכבים מטופלים בקביעות במוסך מורשה כך שמבחינת מצב התחזוקה שלהם הם כנראה ממוצע פלוס

 

אז מה אתה מציע?

אם קשה לי למכור את הרכב וזהו?

מה אפשר לקחת במקום שמפגין את אותה רמת פינוק ונוחות?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

המונדאו שלך מצויידת במחשב דרך שמראה את צריכת הדלק.

לאור ניסיון שיש לי עם נסיעה על רכב זה אני יכול להגיד לך בוודאות כי הצריכה הנורמלית שלו היא בסביבות 10.5 ל' ל 100 ק"מ

הצריכה שלך די מוגזמת צריך לחבר את הרכב לסורק תקלות לראות מה הבעיה.

האם אתה מסתמך על מחשב ניהול הדרך בלבד או שמדדת גם בצורה ידנית כלומר נסיעה על מיכל מלא עד התדלוק וחלוקה של מס' ק"מ במספר לטרים שניכנסו?

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

שלום לכולם,

א. מדדתי ידנית באופן של מילוי מיכל מלא וספירת הק"מ עד התדלוק הבא ואז חישוב.

1.מדדתי נסיעות עירוניות בלבד - 1/5.3

2. מדדתי נסיעות משולבות - 1/7.4

3. מדדתי נסיעה עירונית בלבד - 1/8.8

 

סה"כ ביצעתי כ15 בדיקות.

 

ב. לפי מחשב הרכב הנתונים מדברים על :

1. עירוני - 18 ליטר ל100 ק"מ

2. משולב - 15.5 ליטר ל100 ק"מ

3. בין עירוני - 11 ליטר ל100 ק"מ

 

ג. הרכב עבר ב4!!! מקומות שונים בדיקת מחשב והתוצאות היו זהות : אין כלום לרכב, הכל תקין!

 

ד. בתחילת הבדיקות עשיתי טיפול גדול לרכב שכלל הכלפת שמנים ומסננים, כמו כן החלפתי פילטר דלק, בנוסף החלפתי פלאגים לפני הזמן המומלץ (ב110K במקום 120K) פלאגים יהלום יקרים.

הוספתי שני תוספי דלק בין לבין הבדיקות.

 

ה. אני כבר התייאשתי, האם למישהו יש פתרון עבורי?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם
שלום לכולם,

א. מדדתי ידנית באופן של מילוי מיכל מלא וספירת הק"מ עד התדלוק הבא ואז חישוב.

1.מדדתי נסיעות עירוניות בלבד - 1/5.3

2. מדדתי נסיעות משולבות - 1/7.4

3. מדדתי נסיעה עירונית בלבד - 1/8.8

 

סה"כ ביצעתי כ15 בדיקות.

 

ב. לפי מחשב הרכב הנתונים מדברים על :

1. עירוני - 18 ליטר ל100 ק"מ

2. משולב - 15.5 ליטר ל100 ק"מ

3. בין עירוני - 11 ליטר ל100 ק"מ

 

ג. הרכב עבר ב4!!! מקומות שונים בדיקת מחשב והתוצאות היו זהות : אין כלום לרכב, הכל תקין!

 

ד. בתחילת הבדיקות עשיתי טיפול גדול לרכב שכלל הכלפת שמנים ומסננים, כמו כן החלפתי פילטר דלק, בנוסף החלפתי פלאגים לפני הזמן המומלץ (ב110K במקום 120K) פלאגים יהלום יקרים.

הוספתי שני תוספי דלק בין לבין הבדיקות.

 

ה. אני כבר התייאשתי, האם למישהו יש פתרון עבורי?

 

הייתי במגרש שממנו קניתי, הסברתי את עצמי והביאו לי רכב חלופי בכדי לקחת את הרכב לבדיקות.

לאחר שבוע כשהגעתי מנהל המגרש אמר לי: "אני מרגיש שאני מתדלק האמר, 400 ש"ח בשבוע, זה מטורף"

בינתיים הוא השאיר לי את הרכב החלופי, עד שיזמינו מהנדס חברה שיפתור את הבעייה ברכב.

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007


×
×
  • תוכן חדש...