Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי את המונדיאו, אמנם מליסינג כי לא מצאתין פרטיות למכירה.

107K , בדיקה יצאה נקייה לחלוטין חוץ משריטות וקשקושי פח למיניהם (ברזילאי מהפורום בדק במכון שלו)

 

לסיכום:

הרכב נהדר, נוסע נהדר, מהיר, נוח, מרשים, פשוט מקסים.

לדעתי יש ברכב שלי בעייה כלשהיא בצריכת הדלק, אחרי בדיקה מעמיקה וחישובים שלי ושל מחשב הרכב נראים הנתונים הללו:

14.9 ליטר ל100 קילומטר = 1/6.7

מפחיד משהו לא?

הנסיעה שלי רגועה מאוד, עירונית בלבד, חצי עם מזגן וחצי בערב ללא מזגן...

אין בדיוק פקקים בב"ש כך שלרוב אני ממתין ברמזור לא יותר מדקה וחצי.

חברים פה בפורום ציינו צריכה ממוצעת של 1/9-1/10 שזה סביר ונורמלי לרכב עם מנוע כזה, אבל הצריכה שאני מציג כאן היא פשוט מוגזמת.

 

מה יכולה להיות הבעייה? האם יש משהו שאני יכול לבדוק\לעשות לבד? (חוץ מטיפול תקופתי שאני יעשה מחר)

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל תתחדש על הרכב..

דבר שני אל תשכח שזה מנוע 2000 סמ"ק ואוטומט, בנסיעה עירונית שזאת צריכה דיי גבוהה+ מזגן ודיי הרבה רמזורים של באר שבע זה נשמע לי צריכה הגיונית.

בנוסף אם רכבך לפני טיפול סביר להניח שלאחר הטיפול צריכת הדלק שלו תשתנה אך לא משמעותית.

 

אשמח אם תסביר לי כיצד חישבת את צריכת הדלק ברכבך,

 

מקווה שעזרתי, אביחי.

פורסם

היה לי רכב כזה, שנת 2006 והיתה לו בעיה דומה. לאחר בדיקה מקיפה הסתבר שהקויל/ים היה דפוק.

לאחר ההחלפה היה שיפור גם בצריכת הדלק אך גם בסחיבה הכללית.

אגב, לאחר התיקון מחשב הרכב הצביע על 11.5 ק"מ לליטר וגם בדיקה שערכתי העלתה תוצאה דומה.

בהצלחה

"החיים הם כמו קפה. כל יום שהוא לא שחור-זה נס"

פורסם
היה לי רכב כזה, שנת 2006 והיתה לו בעיה דומה. לאחר בדיקה מקיפה הסתבר שהקויל/ים היה דפוק.

לאחר ההחלפה היה שיפור גם בצריכת הדלק אך גם בסחיבה הכללית.

אגב, לאחר התיקון מחשב הרכב הצביע על 11.5 ק"מ לליטר וגם בדיקה שערכתי העלתה תוצאה דומה.

בהצלחה

 

 

היי, תודה על העזרה,

מה בדיוק היה צריך להחליף?

לא הבנתי ממה שרשמת

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

בדוק את צריכת הדלק רק בנסיעה בינעירונית ותגלה תוצאה טובה בהרבה.

כשאתה עומד דקה וחצי הרכב צורך דלק ונוסע 0 ק"מ וכשאתה מתחיל לנסוע אתה לוחץ חזק על דוושת התאוצה והרכב צורך הרבה דלק כדי להתחיל לנוע.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בדיוק, ואוסיף, שאם הנסיעות קצרות, אז רוב הזמן אתה נוסע בתערובת מועשרת בפקודת המחשב, אז בכלל, הצריכה תנסוק.

 

זה שרשם שהחליפו כוייל, כנראה שכח לציין שהמנוע זייף, ו/או האוטו רעד, ואם נתאר את מצבו נכון, הרי שלא היה שיפור בסחיבה, אלא הסחיבה חזרה למקומה הראוי.

 

ובכל מקרה, פעולת המנוע אצלו ,לא היתה ראויה, מכאן ברור צריכת דלק גבוהה שניתקל בה, וברור שלאחר תיקון, יהיה שיפור אף משמעותי. לגבי נתון של 11 קמ' לליטר, אני בספק, אולי מחוץ לעיר או בעיקר העיקרים, מחוץ לעיר.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

1.מומלץ לעשות בדיקת 4 גזים,על מנת לקבל תמונה של עבודת המנוע.

2.לבדוק בסורק תקלות אם יש תקלות מנוע,כגון MISFIRE,וחיישן חמצן,פלגים לא מתאימים.

 

מקווה שעזר:wink:

מכון דיאגנוסטיקה

פורסם

לפני כמה זמן בוצע טיפול ברכב?

בדוק לחץ אוויר בגלגלים , והחלף תחנת הדלק.

רק אחרי זה ניתן לבדוק צריכת דלק, בנסיות בין ערוניות תקבל תוצעה טובה יותר.

חשוב מאוד, לא להעיץ בחוזקה מרמזורים. תן לרכב להגיע למהירות הנסיעה בעדינות!

פורסם
1.מומלץ לעשות בדיקת 4 גזים,על מנת לקבל תמונה של עבודת המנוע.

2.לבדוק בסורק תקלות אם יש תקלות מנוע,כגון MISFIRE,וחיישן חמצן,פלגים לא מתאימים.

 

מקווה שעזר:wink:

 

עשיתי בדיקת מחשב, הכל תקין.

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

היום מילאתי שוב דלק לאחר שמילאתי פול פעם קודמת ונסעתי 268.8 ק"מ

מילאתי 44 ליטר!

שזה בחישוב פשוט מאוד 1/6.1 !!! משהו פה לא הגיוני...

לפי הספר רכב הצריכה העירונית בלבד אמורה להיות 1/7.9 ואילו בין עירונית, צריכה להיות הרבה יותר טובה.

מה עושים?

אני אובד עצות...

 

(בדקתי לחץ צמיגים, עשיתי טיפול במוסך מורשה, הנסיעה שלי רגועה מאוד, עשו לי בדיקה במחשב אמרו שהכל תקין)

 

מה עוד יכול להיות?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם
היום מילאתי שוב דלק לאחר שמילאתי פול פעם קודמת ונסעתי 268.8 ק"מ

מילאתי 44 ליטר!

 

משהו כאן ממש לא הגיוני , אני עם אותו הרכב אותו שנתון עם קילומטרז' גבוה יותר , עושה על מיכל דלק מלא יותר מ650 ק"מ !!

פורסם

כן , רוב הנסיעות שלי הן בין עירוניות נגיד ביחס של 30 \ 70 .

ומהירות השיוט בה אני נוהג לרוב היא סביב ה 120 קמ"ש , לפעמים בא לי לתת לחיצות והאצות ואז צריכת הדלק עולה כמובן .

פורסם

לא כדאי לקחת ברצינות את כל הקשקשנים.

 

לא מזמן היה פה בנאדם שטען שהוא נוסע 900 ק"מ למיכל בליאונה 1300.

בזמנו אמרתי לבנאדם שהוא הצליח לעבוד על נהגי המוניות שהיו טפשים מספיק לקנות סקודה אוקטביה ולא ליאונה 1300, האוטו החסכוני בעולם.

אני אישית עם הליאונה 1300 שלי (6 שנים) לא עברתי את ה-450-470 ק"מ למיכל מלא, של 55 ליטר.

 

 

מה לעשות - לנסיעה עירונית יש את החסרונות שלה.

במידה ואתה נוסע בין רמזורים, אתה נוטה להאיץ ולהאט - זה מעלה את צריכת הדלק.

במידה ואתה נוסע ברחובות קטנים וצדדיים, אתה נוסע לאט - זה מעלה את צריכת הדלק.

אם אתה נתקל מדי פעם בפקק - 0 ק"מ עם צריכת דלק והאצות משתנות - זה מעלה את צריכת הדלק.

 

בקיצור - המדידה שלך הגיונית ונכונה. תהנה מהרכב, הוא גדול ומפנק. אתה תשלם על הפינוקים הללו בדלק, מה לעשות.


×
×
  • תוכן חדש...