Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

רציתי להתיעץ - אני שוקלת לקנות פוקוס. בדוח כתוב: החלפת מכסה מנוע, פגיעת פח סף חיצוני, תקוני פח וצבע, פגיעות מרכב תחתון, הולפו חלקי מרכב, החלפת גשר מצנן.

 

האם התאונה של הרכב היא שולית, כפי שטוען המוכר?

שמעתי דעות על החלפת מכסה מנוע - כן ירידת ערך, לא ירידת ערך.

 

אשמח להבהרה

 

תודה

פורסם

לקבלת אינפורמציה מהימנה עליך לפנות לשמאי רכב על מנת לקבוע חד משמעית מהוא סדר גודל של התאונה והאם ישנו אחוז ירידת ערך על הרכב.

 

את המידע הזה בעקרון המוכר יכול להציג לך בדו''ח תאונה ושמאי שהתרחשה.

 

אם אין לו את הניירת את יכולה לפנות לשמאי רכב באיזור מגורייך. טלפונים ניתן למצוא פה: www.d.co.il

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
שלום וברכה,

רציתי להתיעץ - אני שוקלת לקנות פוקוס. בדוח כתוב: החלפת מכסה מנוע, פגיעת פח סף חיצוני, תקוני פח וצבע, פגיעות מרכב תחתון, הולפו חלקי מרכב, החלפת גשר מצנן.

 

לא רשמת את הממצאים מדו"ח כמו שצריך. היה צריך לרשום תחת איזו קטגוריה הממצאים (למשל פגיעות שלדה במשמעות נמוכה וכו').

 

הרכב עבר תאונת שלדה, בעל/ת הרכב נכנס/ה במישהו חזק. באמת שלא חסרים פוקוסיםף ממליץ לבדוק אופציות נוספות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מרכב זה לא שלדה?:shock:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

במכוניות מודרניות אין הפרדה בין שילדה ומרכב כמו פעם

 

השלדה של הרכבים העכשיוויים היא שלדת מרכב

 

פגיעה במרכב תחתון בדרך כלל דרך יפה יותר לתיקון שלדה כלשהו בחלק התחתון של הרכב.

פורסם

שלדה נפרדת:

 

attachment.php?attachmentid=118620&stc=1&d=1213639422

 

שלדה אחודה:

 

attachment.php?attachmentid=118621&stc=1&d=1213639422

 

יש לא מעט רכבים שמיוצרים היום עם שלדה נפרדת. הטנדר מהדוגמא הראשונה הוא דוגמא טובה, אבל גם לא מעט מרכבי השטח מיוצרים בתצורה כזאת (מי אמר ג'ימני?).

 

ואם לחזור לנושא השרשור - חסרים פרטים כדי לקבוע האם הפגיעה בתחתית המרכב בעלת משמעות וכמה היא חמורה.

32 SUV chassis.jpg

31 monocoque.jpg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה לכל המגיבים

מתקנת את עצמי - בדוח כתוב כך:

שילדת מרכב: ליקויים בעלי משמעות נמוכה - החלפת מכסה מנוע, פגיעת פח סף חיצוני, תיקוני פח וצבע, פגיעות מרכב תחתון, הוחלפו חלקי מרכב, החלפת גשם מצנן.

ליקויים בעלי משמעות שולית - כיפוף פגוש (מילה לא ברורה נראה כמו כיסוי? ) תחתית, החלפת פגושים

 

שוב תודה.

פורסם

גם במרכב עם שלדה אחודה, פגיעת "שאסי" נחשבת רק פגיעה באחת הקורות המשולבות במרכב.

ע"פ תוצאות הבדיקה אין כאן פגיעת שלדה אלא תיקון תאונה חזיתית לא קשה ופגיעות תחתונות, כנראה מאבן או מדרכה.

פגיעה בקצה מכסה המנוע קשה מאד לתיקון ולרוב מחליפים אותו גם אחרי תאונה קלה.

פורסם
גם במרכב עם שלדה אחודה, פגיעת "שאסי" נחשבת רק פגיעה באחת הקורות המשולבות במרכב.

ע"פ תוצאות הבדיקה אין כאן פגיעת שלדה אלא תיקון תאונה חזיתית לא קשה ופגיעות תחתונות, כנראה מאבן או מדרכה.

פגיעה בקצה מכסה המנוע קשה מאד לתיקון ולרוב מחליפים אותו גם אחרי תאונה קלה.

 

זה בדיוק מה שאמרו לי בחברה. אבל שמעתי שיש לזה ירידת ערך מסחרית, שאנשים חוששים שהיה שם משהו יותר מסובך. ניסיתי לדרוש הורדה במחיר, אבל לא הסכימו.

פורסם

במכונית המדוברת החליפו גם את הגשר כך שמדובר ביותר מסתם יש הרבה פוקוסים בשוק - עדיף שתחפשי אחר אם לא יורדים במחיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
במכונית המדוברת החליפו גם את הגשר כך שמדובר ביותר מסתם יש הרבה פוקוסים בשוק - עדיף שתחפשי אחר אם לא יורדים במחיר.

גשר המצנן הוא חתיכת פח שיכולה להפגע בקלות בתאונת חזית קלה. חשוב לוודא שאין נזק לקורות התחתונות אבל אני לא הייתי עושה עיניין מגשר המצנן.

×
×
  • תוכן חדש...