Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גשר המצנן הוא חתיכת פח שיכולה להפגע בקלות בתאונת חזית קלה. חשוב לוודא שאין נזק לקורות התחתונות אבל אני לא הייתי עושה עיניין מגשר המצנן.

 

אם היה נזק לקורות התחתונות, זה לא היה כתוב בדוח? או שצריך לבקש לבדוק את זה במיוחד?

(מדובר בדוח ראשוני שחברה מציגה, אם אחליט לקחת אקח את הרכב לבדיקה נוספת כמובן)

פורסם

אם לא השקעת בבדיקה, על אחת כמה וכמה שהייתי מחפש רכב אחר..את קשורה לרכב רגשית או משהו?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עוד לא נקשרתי לרכב ספציפי הזה, אבל אני מחפשת פוקוס 5 דלתות כבר הרבה זמן. על פניו רכב זה נשמע לי בסדר, אבל כשחושבים לעומק אולי באמת כדאי לוותר

פורסם
אם היה נזק לקורות התחתונות, זה לא היה כתוב בדוח? או שצריך לבקש לבדוק את זה במיוחד?

(מדובר בדוח ראשוני שחברה מציגה, אם אחליט לקחת אקח את הרכב לבדיקה נוספת כמובן)

זה אכן לא כתוב בדו"ח ולכן אני חושב שבהחלט אפשר לקנות את המכונית הזו. אפשר לנצל את הנזק כדי להוריד קצת במחיר, אבל בהחלט לא מדובר בנזק לשלדה שבגללו כדאי להפסיד עיסקה טובה.

פורסם
ניסיתי לדרוש הורדה במחיר, אבל לא הסכימו.

 

נראה שאת זה היא כבר ניסתה....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ניסיתי באמת להוריד במחיר, אבל זה היה בטלפון ולא ממש ידעתי מה בדיוק לטעון, לכן שאלתי כאן.

אם מישהו עדיין ירצה לייעץ - בנוסף לתאונה ההיא שפירטתי הרכב המדובר - פוקוס 5 דלתות שנת 2006 עם 74 אלף קילומטרים הוא בבעלות השכרות רכב שלמה מהשכרה תפעולית. לא יהיה לי כתוב ברשיון שרכב היה בהשכרה. מחיר מחירון של הרכב הוא 80 אלף. המחיר שהם מוכנים למכור אותו - 69 אלף. שזה 13.75% מתחת למחירון. לוי יצחק חושב שרכב כזה צריך לעלות 64.5 אלף (הורדה של כ-19%) אחרי שקלול של קילומטראז' ובעלות חברת השכרה.

פורסם

הסתכלתי ביד 2 וראיתי שהמחיר השוק הממוצע המבוקש הוא בין 68 ל-72 אלף ש"ח ראיתי לפחות 5 הצעות לרכב 5 דלתות כמו שאת מחפשת עם קילומטראז' זהה למה שראית או נמוך יותר.

 

יש להניח שהמחיר בפועל נמוך יותר ב-2000 עד 3000 ש"ח. כך שמציאה אין כאן.

 

ההורדה הנכונה בלוי יצחק לרכב שתארת היא ליסינג תיפעולי ולא השכרה (אם זה לא כתוב ברשיון זה ליסינג)

 

יום נעים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רכב לא היה בליסינג תפעולי. הוא היה מושכר לחברה מסוימת. בניו קופול אמרו לי שהם מתייחסים לרכב זה כאילו הוא היה בהשכרה (אך לא מיהרו להוריד את המחיר בהתאם :roll:). חוץ מזה לך תסביר לקונה הפוטנציאלי שלמרות שבעלות קודמת השכרות רכב הוא לא שימש בפועל להשכרה.

פורסם

בשורה התחתונה -

הרכב גם עבר תאונה וגם היה בהשכרה.

אני אישית תומך בהורדת ערך של רכב שעבר תאונה, גם אם אין שאסי.

אבל זה רק אני.

על ההשכרה - אין פה מקום לויכוח בכלל.

 

מכאן הכדור במגרש שלך.

אם בעל הבית לא יירד איתך ל-65K לפחות, תפרדו יפה.

אין ספק שלקנות רכב זה תהליך מייגע.

אבל אל תמהרי, אני מאמין שיש עוד פוקוסים שלא עברו תאונות ולא היו בהשכרה.

תמשיכי לחפש.

×
×
  • תוכן חדש...