Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוורר לא עובד 306 97


osagron
שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

היום שמתי לב שבפיגו שלי המאווררים לא עובדים יחד ב זמנית אלא רק אחד

אני זוכר שבעבר קראתי באתר הסבר על מערכת הקירור ברכב אבל לצערי לא הבנתי כלום

היום הייתי אצל חשמלאי שאמר שיש תקלה

 

השאלות שלי הן

האם אמורים לעבוד יחד(בו זמנית)

ואם כן מה יכולה להיות התקלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הם אמורים תמיד לעבודה ביחד בו זמנית. מאוורר דפוק או ממסר דפוק, או פיוז שרוף (אם יש לך מזל רוב הסיכויים שזאת לא הבעייה). או קי אז ככה. הפיוזים נמצאים בצד של הנהג בתא מנוע. יש שם כמה תבדוק שאף אחד מהם לא שרוף. אם כן נסה לסובב חושב מאוד כשהמנוע קר את המאוורר שלא עובד תראה אם הוא לא תקוע. אם לא תחליף פיוז וסגרת עניין לבינתיים תמשיך לעקוב תראה אם זה חוזר . אם לא והמאוורר משוחרר צריך לבדוק את המאוורר. .תפעיל את הסוויץ' תפתח מכסה מנוע ותראה בקירבת הצינור של הרדיאטור יש מין חוט שיוצא מבית הטרמוסטט נתק אותו (בעדינות וברגש) ותבדוק אם שני המאווררים מסתובבים מהירות נמוכה בהתחלה ואחר כך מהירות גבוהה. אם לא (מה שיהיה כנראה) צריך לבדוק ממסרים. הם נמצאים מתחת למסכה הקידמית בתוך קופסה בצורת מושלש עם שני ברגים. יש לך 1 מלמטה ושניים מלמעלה.הם צבעוניים אמורים להיות שניים ירוקים ואחד סגול. תוציא אחד אחד תבדוק חיבור וממסר עצמו אם אין סימנים למשהו שרוף. אם כן החלף. עכשיו חלק זה קצת מסוכן כיוון שאתה אמור להיות עם מסכה םתוחה והמאווררים לידך תזהר על הידיים כי הם דיי חזקים ובלי מיגון. צריך להפעיל סוויץ' החוט שהזכרתי קודם מנותק נסה לשחק עם הממסרים תראה אם הם מתחילים לעבוד. אם שום דבר לא שרוף יש מצב למאוורר דפוק.

צפה ל: מאוורר עולה בערך 500 ש"ח מהחברה כדאי רק חדש +תוסיף עבודה. ממסר עולה בסביבות ה 60 ש"ח כדאי רק מקורי לדעתי. אם אתה מחליף מאוורר במוסך שלא יפרקו לך את הפגוש הקידמי לא צריך ושלא יספרו לך שטויות!!!!!

עוד דבר חשוב אם אין לך את הידע הדרוש עדיף שתבצע בדיקה אצל חשמאלי מוסמך. אם אוכל אשמח לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

היתה לי בעיה דומה,

החשמלאי אמר שהמאוורר הלך ורצה 550 ש"ח,

חבר אמר לי לנסות לחבר את המאוורר ישירות למצבר והתברר שהוא תקין לחלוטין,

אז מה שהתברר שהיוניט הלכה,

החלפתי יוניט והכל בסדר,

כדאי לבדוק.

חיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באפלאוז לדוגמא, יש 2 מאווררים אולם הם לא מחוברים יחד חשמלית אלא כל אחד יש לו יוניט משלו ואחד מהם גם קשור למזגן, לדעתי לפני שאתה מסיק מסקנות תדליק את המזגן ותוודא את מצב המאוורר שלא עובד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...