Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם לי זה קרה איבדתי שליטה על הרכב


kavkazi07
שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול זה קרה לי בפעם הראשונה איבדתי שליטה על הרכב זה היה בסביבות 01:30 בלילה נסעתי עם עוד 2 חברים באוטו הגעתי לכיכר על מנת לפנות שמאלה וכל הכיכר הייתה רטובה מהמטרות שעבדו לפני זה.נכנסתי לכיכר בסביבות המהירות של ה 30 אולי 40 קמ"ש מקסימום לקראת היציאה מהכיכר התחלתי להאיץ ואז פתאום אני מרגיש שאני מאבד שליטה על הרכב ולא שולט בו והרכב התחיל להחליק לי לצד ישר נתתי ברקס חזק ושברתי את הגה שמאלה ואז שנייה לפני שאני כבר עולה על המדרכה הרכב נעצר.

שנתתי ברקס הרגשתי איך שהגלגלים ננעלו והרכב ממשיך לנסוע יש לציין שהרכב הוא סזוקי בלנו שנת 95 ואין בו לא ABS ולא מערכת אחרת למזלי הכביש הייה ריק ולא היה מכוניות בסביבה וזה לא נגמר בתאונה.

אני נהג חדש ויש לי רשיון סך הכל חצי שנה לכן אין לי הרבה נסיון ודבר כזה שאני מאבד שליטה על הרכב קרה בפעם הראשונה

ורציתי לדעת מה הסיבה שזה קרה לי האם זה בגלל המהירות ובגלל שהאצתי בלי לשים לב שהכיכר רטובה?

והאם יש סיבות נוספות כמו צמיגים לחץ אוויר וכו'?

ועוד שאלה אחרונה אם דבר כזה קורה לי שוב חס וחלילה איך אני אמור להתנהג במצב כזה לתת ברקס חזק או בהדרגה לשבור את הגה לכיוון אחר או לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ממליץ לך ללכת לקורס נהיגה מתקדמת

 

בקורסים האלה מלמדים בדיוק את הדברים האלה,כמו ישיבה נכונה,שליטה על הרכב,יציאה ממצבי החלקה ומצבי חירום שונים,כמו בלימות חירום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו כמה טעויות בנהיגה שלך, שגרמו לרכב להחליק (תת היגוי-הגלגלים הקדמיים מחליקים והרכב פשוט מסרב להסתובב).

1. נסעת מהר מידי בשביל כביש רטוב (בנוסף, כיכרות ידועים באספלט החלקלק שלהם בגלל החיכוך הרב עם המכוניות).

2. האצת בתוך הסיבוב, זה מתכון ידוע מראש לתת היגוי.

 

קודם כל, טוב שנתת את כל הברקס, זאת הדרך לעצור החלקה מכל סוג שהיא. השבירה של ההגה לא מומלצת, כי ברגע שהרכב יקבל טיפה אחיזה, הוא ייסע ע"פ ההגה, וזה יגרום לך לעלות על הכיכר.

 

והעצה הכי חשובה בשבילך, תעשה קורס נהיגה. במסלולים, אלטרנתיבי או מישהו אחר, זה לא עקרוני. הקורס הזה באמת מציל חיים!

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניחה שחוסר נסיון בנהיגה ברכב ושעות מועטות על הכביש, יחד עם העובדה שהכביש היה רטוב תרמו לאיבוד השליטה על הרכב ולהחלקה הבלתי רצויה.

 

שמחה שהסתיים כך וללא נזקים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

קודם כל, טוב שנתת את כל הברקס.

 

זה משפט מוטעה מיסודו.

 

כמו שהבחור ציין, לרכב אין ABS,לכן זה שהוא ייתן ברקס חזק על כביש רטוב תוך כדי תת היגוי לא יביא אותו לשום מקום, ובמזל הרכב לא נכנס במדרכה או משהו כזה.

 

ברכב ללא ABS במצב כזה לא נותנים ברקס עד הסוף,כי אז קורה בדיוק מה שקרה עכשיו, לכן ברכב כזה צריך לבלום בחוזקה אבל לא להגיע למצב של נעילת גלגלים,כי ברגע שהרכב יאט את מהירותו האחיזה תחזור לגלגלים ותוכל לתקן את הסטייה מהנתיב המקורי.

 

כמובן שזה עניין של תרגול ונסיון,לכן גם מומלץ לך לקחת קורס נהיגה שיסייע לך להתמודד עם מצבים מסוג זה,לפחות עד שיהיה לך רכב מצוייד ב-ABS, ואז המשפט של יאירוס אכן יהיה רלוונטי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לא מיומן, במהירות נמוכה - שייתן ברקס עד הסוף. הכי טוב.



הסיכויים שלו לבצע תמרון יותר מוצלח, קלושים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור - נהיגה לומדים באמצעות תרגול נכון בקורס מסודר.

 

קח את המקרה כדרך להתחיל ללמוד נהיגה נכונה, כי נהיגה לא לומדים (ולא מלמדים) בהתכתבות.

 

אחת הבעיות היא, שנהגים יודעים מה לעשות, אבל עושים דברים שונים לחלוטין (או דברים נכונים בסדר לא נכון) מאחורי ההגה,

 

בעיקר בזמן לחץ (כגון החלקה שאינה יזומה). שמח שיצאת מזה "בשלום", אל תחכה לפעם הבאה, תתקדם בנהיגה כבר עכשיו !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומלץ לתת ברקס חזק גם לרכב עם ABS במצב של תת היגוי, כי ככה אפשר להכנס להיגוי יתר.

 

שטויות במיץ עגבניות.

 

טעות נפוצה. רכב עם ABS לא ייכנס להיגוי יתר רציני, מקסימום האוטו יקבל קצת זווית, ולכן צריך לבעוט את הברקס בכל הכוח, גם ברכב בלי ABS. זאת בדיוק הסטיגמה שמנפצים בקורס נהיגה מתקדמת.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות במיץ עגבניות.

 

טעות נפוצה. רכב עם ABS לא ייכנס להיגוי יתר רציני, מקסימום האוטו יקבל קצת זווית, ולכן צריך לבעוט את הברקס בכל הכוח, גם ברכב בלי ABS. זאת בדיוק הסטיגמה שמנפצים בקורס נהיגה מתקדמת.

 

יאיר.

היתי בקורס נהיגה מתקדמת, ואל תגיד סתם שזה שטות, כל רכב עם או בלי ABS יכול להכנס להיגוי יתר בלי בעיה, ואתה יכול לנסות את זה לבד במגרש סגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי בקורס נהיגה מתקדמת, ואל תגיד סתם שזה שטות, כל רכב עם או בלי ABS יכול להכנס להיגוי יתר בלי בעיה, ואתה יכול לנסות את זה לבד במגרש סגור.

 

יכול כן. לא עם ברקס עד הסוף.

 

תיסע בסיבוב, ותבעט בבקרס בכל הכוח, האוטו אמנם יקבל זווית מסוימת, אבל ייעצר בלי דרמות מיותרות. בטח ובטח שעדיף על כל מיני תרגילי התחמקות מסוכנים מנהגים שלא מנוסים כמו שצריך.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול כן. לא עם ברקס עד הסוף.

 

תיסע בסיבוב, ותבעט בבקרס בכל הכוח, האוטו אמנם יקבל זווית מסוימת, אבל ייעצר בלי דרמות מיותרות. בטח ובטח שעדיף על כל מיני תרגילי התחמקות מסוכנים מנהגים שלא מנוסים כמו שצריך.

 

יאיר.

תראה מה שאני מנסה להסביר כאן, שברגע שאתה נכנס לתת היגוי אתה יכול לעבור בצורה חדה להיגוי יתר אם

תבעט בבלמים ולא בנסיעה רגילה בסיבוב ולבעוט בברקסים ואתה עלול לפגוע בכיכר או מה שזה לא יהיה.

ועוד משהו במיוחד ברכב בלי ABS אסור לבעוט בבלמים כי אתה נועל את הגלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שלא קרה כלום.

רציתי לשאול, אמרו לי שברגע שרכב מחליק מגשם או משהו כזה, צריך לעזוב גז ולא ללחוץ ברקס.

אם נלחץ על ברקס האוטו יתחיל לעשות סיבובים במקום.

האם זה נכון?

Kia Sportage, 2014 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...