Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעט החיסרון של איבזור הבטיחות, ההונדה אקורד טובה יותר מהמזדה 6 בכמעט כל הפרמטרים.

יש לה מנוע מעולה בכל קנה מידה, גיר אוטומטי לדוגמא והתנהגות כביש מצויינת ומהנה.

האקורד מעודנת בהרבה מהמאזדה 6 ושקטה ממנה.

המאזדה 3 ספיריט 2.0 די מיותרת - הבדל הביצועים בינה לבין ה 1.6 לא מספיק משמעותי וחישוקי ה 17' המוגזמים פוגמים קשות בנוחות הנסיעה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המאזדה 3 ספיריט 2.0 די מיותרת - הבדל הביצועים בינה לבין ה 1.6 לא מספיק משמעותי וחישוקי ה 17' המוגזמים פוגמים קשות בנוחות הנסיעה.

 

ישנה תוספת כוח של כ-20%, שזה די משמעותי. לפי דעתי ה 1.6 די מיותרת, הספיריט רכב משפחה נעים ונחמד ביותר. את החישוקים, אגב, ניתן להקטין על פי הרצון. אקורד רמה מעל, אין פה מה לדבר, רק שהציוד בטיחות החסר הוא בור ע-נ-ק.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

טוב, יכול להיות שמחר תיסגר העיסקה של האקורד קומפורט

2007 שחורה, 40,000 ק"מ עם תוספת של מגנזיום וארבע מגיני רוח

מחיר לפני שקלול: 123,000 ש"ח

לוי יצחק שקלול: 114,000

 

הסכמנו לתת 115,000 אלף ש"ח

 

מה דעתכם?

פורסם
ישנה תוספת כוח של כ-20%, שזה די משמעותי. לפי דעתי ה 1.6 די מיותרת, הספיריט רכב משפחה נעים ונחמד ביותר. את החישוקים, אגב, ניתן להקטין על פי הרצון. אקורד רמה מעל, אין פה מה לדבר, רק שהציוד בטיחות החסר הוא בור ע-נ-ק.

 

1.6 היא לא יכולה להיות מיותרת בשוק המשפחתומטיות בישראל, זה מאוד חשוב לשוק פה נפח

מנוע בסדר גודל זה.

פורסם
טוב, יכול להיות שמחר תיסגר העיסקה של האקורד קומפורט

2007 שחורה, 40,000 ק"מ עם תוספת של מגנזיום וארבע מגיני רוח

מחיר לפני שקלול: 123,000 ש"ח

לוי יצחק שקלול: 114,000

 

הסכמנו לתת 115,000 אלף ש"ח

 

מה דעתכם?

שאלתי כבר קודם, אך לא זכיתי לתגובה, ננסה שוב:

בסכום של 115000 ניתן לקנות משפחתית חדשה, בטוחה יותר מאשר האקורד ובלי 40000 ק"מ בתוך שנה.

(מה, בעל הרכב היה נהג מונית?)

עם החישוקים מטרידים אותך, אז אל תדאג:

לאחר מיקוח קצר תקבל אותם עם הרכב החדש.

פורסם

הבנתי שעכשיו הונדה תקועים עם הרבה רכבים מדגם אקורד ולכן הם מוכרים אחת חדשה עם הניילונים ב 130K. איני בטוח אם מדובר בדגם החדש, או בדגם הקודם. אבל בשניהם מדובר בעסקה טובה.

פורסם

gabi 1973-

אנחנו מעוניינים לקנות רכב בדרגה קצת יותר גבוהה מרכבים חדשים שנמכרים ב 130,000 ש"ח שזה אומר מזדה 3 קומפורט או קורולה וכדומה.

עכשיו לגבי האקורד הספציפית היא שנה וצי על הכביש ועשתה 40,000 ק"מ שזה הרבה נכון, המכירה לא יצאה לפועל בסופו של דבר עקב אי גמישות של המוכר.

קשה מאוד למצוא רכב טוב היום, אנחנו פשוט חורשים את אתרי המכירות ומנסים למצוא רכב פרטי יד 1 שמור וטוב, כמו שצייניתי או הונדה אקורד או 3 ספיריט ואפשרי גם B4 רק שהיא קצת יותר יקרה ועם שוק די חלש לדעתי.

כבר שלושה חודשים אנחנו מחפשים משהו ולא מוצאים, נקווה לטוב בהמשך.

 

מה לגבי המבצע הזה שצויין אודות האקורד? נשמע לי מופרח קצת ב 130,000 ש"ח. הגיוני?

פורסם

אז מה עם הרכב עבר 40,000 ק"מ בשנה אחת, בעל הרכב קנה אותו בשביל לנסוע ולא בשביל שיעמוד בחנייה, אני רק מופתע שבנאדם ימכור כזה אוטו תוך שנה.

גם לנו יש אחת כזאת מדגם קומפורט 2.0, נכון שיש לו רק 2 כריות אויר וגם קנינו אותו בלי מגנזיום, כי כזה חדש מהחברה מתי שקנינו היה יקר יותר התחיל מ 166 אלף שקל בשנת 2005, עכשיו המחיר קצת יותר נמוך.

כמובן שיכולנו לקנות מאזדה במחיר הזה שתהיה יותר מאובזרת אבל אחרי סיבוב באקורד... כבר לא יכולנו להתלהב ממאזדה. מבחינת הנסיעה: הרכב מהנה מאוד לנהיגה, אני נהגתי עליו מידי פעם וברגע שלוחצים על הגז- חיוך מאוזן לאוזן המנוע חזק מאוד, תאוצות מצויינות -אפילו בעקיפות בכביש החוף בקיק דאון המנוע מעיף אותך מ 120 קמ"ש ל 180 קמ"ש כמו כלום, הגבלת המהירות בארץ פשוט מביישת כלי רכב ברמה הזו, בולמי זעזועים טובים מאוד, יציבות טובה מאוד, מרווח גם לנוסעים מאחור, בידוד רעשים מצויין, ברגע שסוגרים את החלונות לא שומעים את הרוח והנסיעה מאוד שקטה, זה הרכב הכי שקט שישבתי בו בנסיעה.

 

ממליץ בחום על הונדה אקורד

פורסם

טוב אז ככה. ביררנו בסוכנות הונדה ת"א ונשארו להם כמה עשרות יחידות של האקורד קומפורט בדגם הקודם שנמכרו כולם כבר ב 137,000 במקום 147,000 . 10 אלף מתחת למחירון.

פורסם

137 אלף זה מחיר מצויין לרכב הזה, אחלה עיסקה, אין ספק שהמחירים כל המכוניות ירדו בתקופה האחרונה, לצורך ההשוואה אנחנו קנינו את הרכב הזה ב 166 אלף, הפרש של 30 אלף, אני בספק אם יש עדיין במלאי שלהם מהדגם הזה.

פורסם
137 אלף זה מחיר מצויין לרכב הזה, אחלה עיסקה, אין ספק שהמחירים כל המכוניות ירדו בתקופה האחרונה, לצורך ההשוואה אנחנו קנינו את הרכב הזה ב 166 אלף, הפרש של 30 אלף, אני בספק אם יש עדיין במלאי שלהם מהדגם הזה.

 

כפי שציינתי, לא. ודי חבל האמת. 137,000 לאקורד זה עסקה די טובה.


×
×
  • תוכן חדש...