Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

diller, האמת שאני לא ממש מבין את המטרה שלך.

בדיוק היום ראינו עם אבא שלי הונדה אקורד שנת 2007 שהמחירון שלה 125K ש"ח (הדגם הבסיסי כמובן).

 

אם אני לא טועה, מאזדה 3 ספיריט עם מנוע 2000 עולה בסביבות 130K ש"ח חדשה.

 

למה אתה מחפש לקנות משומשת?

אני אישית לא ממליץ לך לקנות רכב יש שנייה שנת 2008 בגלל אורך שנת הדגם. שנת דגם 2008 נמשכת מעל שנה וחצי (ממאי 2007 עד ינואר 2009). למרות זאת, במחירון של לוי יצחק יש רק מחיר אחד ל- 2008 משומשת שיכולה להיות בת יום ובת שנה וחצי.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
diller, האמת שאני לא ממש מבין את המטרה שלך.

בדיוק היום ראינו עם אבא שלי הונדה אקורד שנת 2007 שהמחירון שלה 125K ש"ח (הדגם הבסיסי כמובן).

 

אם אני לא טועה, מאזדה 3 ספיריט עם מנוע 2000 עולה בסביבות 130K ש"ח חדשה.

 

למה אתה מחפש לקנות משומשת?

אני אישית לא ממליץ לך לקנות רכב יש שנייה שנת 2008 בגלל אורך שנת הדגם. שנת דגם 2008 נמשכת מעל שנה וחצי (ממאי 2007 עד ינואר 2009). למרות זאת, במחירון של לוי יצחק יש רק מחיר אחד ל- 2008 משומשת שיכולה להיות בת יום ובת שנה וחצי.

 

 

 

קודם כל המחירון של הונדה אקורד קומפורט שנת 2007 זה 123,000 ש"ח. משהו שאני לא מבין זה למה כל אלו שמוכרים מנסים לשקר ואומרים שהמחירון זה 125,000 (לא כל אלו שמוכרים אבל רובם).

 

עכשיו לשאלתך, מזדה 3 חדשה עולה 130,000 ואנחנו מחפשים משהו גג עד 120,000 ש"ח.


×
×
  • תוכן חדש...