Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא בודק מה שער הפאונד באותו רגע, אני מתייחס למחיר שם ולמחיר פה כמספרים טהורים, בלי יחידות.

STI עולה 25,000 שם, 340,000 פה למשל.

מיני עוברת את ה 14 !

רוב היפניות עומדות על 10.

C2 בתקופה מסוימת היתה אפילו טיפה מתחת ל 9 !

 

אבל כמספרים טהורים המחיר לא אומר כלום.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא הרבה כסף ביחס למה? האיביזה קופרה כלל לא מתחרה בה. אני לא יכול לראות מישהו שמכיר את שני הרכבים האלו ומשווה בין השתיים - האיביזה עם יותר פוזה, יותר פוטנציאל שיפורים, לא מתנהגת ורחוקה מלהיות מכונית ספורט. הקליאו להפך - אפס פוטנציאל שיפורים, דגש על התנהגות. זה כמו להשוות מיאטה ל206CC.

חוץ מהאיביזה, מה כבר יש? פולו GTI זו בעיקר רמת גימור, כמו הגולף GTI דור 4 (אירונית, עם אותו המנוע); הפיז'ו 207RC, כשתגיע, תעלה לא פחות, ונופלת ממנה משמעותית כמכונית; דווקא המתחרה הכי רלוונטית שלה היא... מיאטה. מחיר לא רחוק, ופונה לקהל דומה למדי.

 

מה גם, אל תשכח שהקליאו הרגילה לא בדיוק זולה - מבחינת המחיר, והגודל, והאבזור, והכל בעצם, היא די קרובה לקומפקטית. אותו דבר נכון לספורט.

למרות שאני מרגיש עכשיו כמו מי שמכניס חזיר לבית המקדש, איני יכול שלא לשאול מאיפה הידע הכל כך נרחב על התנהגותה של מכונית שרק עתה נחתה כאן, ושלפחות לפי עתונות רכב זרה מתנהגת פחות טוב מהקליאו הנוכחית. כמובן שאם התרשמת באופן ישיר, אז אני מתנצל מראש ובדיעבד.

פורסם
אבל כמספרים טהורים המחיר לא אומר כלום.

 

אני חושב אחרת.

למשל באנגליה מיני טורבו עולה ב-ו-ל כמו קליאו ספורט,

א. מכיוון שזה שוק יעד די עיקרי לשתי המכוניות האלה אפשר להבין לפי המחיר שהיצרנים שלהן מכוונות אותן למלחמה ראש בראש, גם לפי המבחנים.

ב. לפי זה היתי מצפה שמחירן בארץ יהיה זהה אחת לשניה ~

ג. אם שמים לב שרוב המכוניות הן כפול 10, אפשר מזה להבין שהמחיר של הקליאו די תואם את ההמרה המקובלת שלי ואילו מישהו בקמור פשוט לקה במחלת ה"בואו נשים על זה תג מחיר של שופוני, זה בטח ישכנע אנשים מרמת אביב ג לקנות את הרכב" (וכן רמת אביב מפוצצת במיני לסוגיה)

 

ד. בהתאם לג. זה מסביר למה אני לא שוקל בכלל לקנות מיני, המחיר שלה לא פרופורציוני לתמורה בארץ, אם היא היתה עולה 175K ש"ח (לטורבו) כבר היתה לי אחת בחניה (ברצינות גמורה)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אני חושב אחרת.

למשל באנגליה מיני טורבו עולה ב-ו-ל כמו קליאו ספורט,

א. מכיוון שזה שוק יעד די עיקרי לשתי המכוניות האלה אפשר להבין לפי המחיר שהיצרנים שלהן מכוונות אותן למלחמה ראש בראש, גם לפי המבחנים.

ב. לפי זה היתי מצפה שמחירן בארץ יהיה זהה אחת לשניה ~

ג. אם שמים לב שרוב המכוניות הן כפול 10, אפשר מזה להבין שהמחיר של הקליאו די תואם את ההמרה המקובלת שלי ואילו מישהו בקמור פשוט לקה במחלת ה"בואו נשים על זה תג מחיר של שופוני, זה בטח ישכנע אנשים מרמת אביב ג לקנות את הרכב" (וכן רמת אביב מפוצצת במיני לסוגיה)

 

ד. בהתאם לג. זה מסביר למה אני לא שוקל בכלל לקנות מיני, המחיר שלה לא פרופורציוני לתמורה בארץ, אם היא היתה עולה 175K ש"ח (לטורבו) כבר היתה לי אחת בחניה (ברצינות גמורה)

 

אם אתה מתחיל לדבר על ההפרש בין המחירים של מכוניות זה כבר משהו אחר.

אני התיחסתי לזה שאתה משווה מחירים בשקלים למחירים בפאונד.

 

עוד משהו, התמחור בישראל באמת קצת הזוי

אם אני זוכר נכון, טיף נידל אמר כשבחן את האימפרזה החדשה שהיא זולה יותר מהקודומת ובארץ יקרה יותר ב60 אלף שקל (לגרסה הכי מאובזרת)

פורסם

שמח לראות אותן סופסוף.

 

נ.ב. לא ככה משווים, משווים רמת מחיה, כמה זמן אדם בעל משכורת ממוצעת באנגליה יוכל לרכוש STI חדשה לעומת אדם עם משכורת ממוצעת בישראל, אפשר להבין לבד שבאנגליה כל אדם בעל הכנסה ממוצעת יכול לרכוש לעצמו STI חדשה, פה צריך צריך להיות מבוסס+.

פורסם
למרות שאני מרגיש עכשיו כמו מי שמכניס חזיר לבית המקדש, איני יכול שלא לשאול מאיפה הידע הכל כך נרחב על התנהגותה של מכונית שרק עתה נחתה כאן, ושלפחות לפי עתונות רכב זרה מתנהגת פחות טוב מהקליאו הנוכחית. כמובן שאם התרשמת באופן ישיר, אז אני מתנצל מראש ובדיעבד.

 

על מה אתה מדבר? הקליאו, המגאן, ה207, ה206CC, היונדאי סנטה-פה שלך?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שמח לראות אותן סופסוף.

 

נ.ב. לא ככה משווים, משווים רמת מחיה, כמה זמן אדם בעל משכורת ממוצעת באנגליה יוכל לרכוש STI חדשה לעומת אדם עם משכורת ממוצעת בישראל, אפשר להבין לבד שבאנגליה כל אדם בעל הכנסה ממוצעת יכול לרכוש לעצמו STI חדשה, פה צריך צריך להיות מבוסס+.

 

אני השוותי רמת מחייה ?

חס וחלילה וחסה.

אני מבסס את כל ההמרות שלי אך ורק כדי לדעת בערך מי מהיבואנים מנסה להיות תחרותי יותר ומי פחות, זה ברור שיבואן מיני אנגליה וקמור לא מקבלים אותם מחירים אבל בהתחשב בזה ששני הרכבים (קליאו/מיני) עולים באנגליה מחיר זהה ובארץ ההפרש שלהם מאוד ניכר אני מבין שיבואן אחד עושה מאמץ רב לתמחר את המוצרים שלו תחרותית בקבוצת המחירים שבה היא מתומחרת בחול והשני קצת פחות.

כשהלכתי לקנות את ה C2, וראיתי שההכפלה מאנגליה היא בקושי 9 ובאולם מכירות נשבעו לי שהם עשו שמיניות להכניס את הרכב לקבוצה 2 ואין אפשרות להוריד את המחיר יותר היה לי הרבה יותר קל להאמין לו.

 

אם היתי רוצה להשוות רמת מחיה היתי אומר שבתפקידי, אם היתי בארה"ב, ומוציא רק חצי מכמות המשכורות שהוצאתי פה, היתה לי כבר F430 בחניה, עצוב משהו לחשוב על זה ככה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
על מה אתה מדבר? הקליאו, המגאן, ה207, ה206CC, היונדאי סנטה-פה שלך?

הציניות ברורה וזוכה לניקוד, תכן הדברים קצת מעורפל. מכל מקום ופן מישהו יטעה, אין לי וכל זמן שזה תלוי בי, לא יהיה לי סנטה פה.

אם מתחשק לך, קרא שוב את הודעתי, אליה הואלת להתייחס, אולי תהיה לך תגובה קצת ענינית יותר.

פורסם

סליחה חבר, אבל אתה מעורפל מדי - מאוד קשה להשתלח בך ככה. זה מוריד את רמת הפורום.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
רק מה, בתור מי שהיתה לו את הקליאו האחרונה שהגיע לפה (אוגוסט 2003)

אתה מתכוון אוגוסט 2002 מודל 2003, לא ? :wink:

המגאן...יש לה LSD?

לא בגרסא שמיובאת ארצה.

הגרסא שנקראת F1 R26 מגיעה עם LSD (ואני מקווה שקרסו יסכימו להביא לי אותה 8)).

 

ההשוואה שדרור עושה לא באה לעשות השוואות של יוקר הרכבים בארץ ביחס למחיה/משכורות או משהו כזה אלא פשוט לקבל כיוון בין רכבים.

וכמו המיני אפשר גם לתת את הדוגמא של ה-CTR שבאנגליה נמכרת במחיר מאוד דומה לקליאו (עד כדי 10%) ופה החליטו להתפרע קצת ולמכור בכ-50% יותר !! :roll:

בעיה נוספת שנובעת מזה זאת העובדה שאנחנו הרבה פעמים מתייחסים למבחנים השוואתיים של הרכבים בחו"ל בזמן שהם לוקחים בחשבון את המחיר אצלם. מן הסתם אם הם היו משקללים את פער המחירים כפי שהוא בארץ המסקנות היו שונות לגמרי.

אז גם אני כשאני שוקל קניה של רכב אקח בחשבון שהרכב עולה פי אחד וחצי מהמתחרה הישירה שלו בחו"ל. אם כסף לא מהווה שום פקטור אצל מישהו אז סבבה, אחרת...

 

ניר

פורסם

ניר, עזוב אותך משטויות...

כבר הזמנתי לך קליאו ספורט שחורה, תזמין אותי לטקס הסרת המדבקות האפורות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מעניין אותי רק למה החליטו ברנו להעלים את הפגוש הקדמי של המגאן ספורט של שנת 2005 בערך. אז היו לה שני פנסי ערפל שיוצאים מתוך מן צינורות כאלה - וזה היה הרבה יותר יפה ונתן לה מראה הרבה יותר אגרסיבי

 

אז:

 

 

IMG_0433.jpg

 

לעומת היום:

 

ADE_renault_megane_sport.jpg

 

מוזר מאוד...


×
×
  • תוכן חדש...